Graag gedaanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedankt Bos!
Het was sterker dan mezelf.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Had je niks te doen Suijk ? En dacht ik moet gvd een slotje zetten vanavond.
[TV-TIP] Documentaire Patrick Kluivert. Ned-1.
Is ok hoor. Maar de urgentie ontgaat me
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Meedoen aan de wk-pool kan nog...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Radegast het volgende:
Wat moet je dan invullen?
Heeft iemand DD's emailadres?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
wk-pool. Als je mee wilt doen, mail me even dan leg ik het uit...
Het zou je een ban opleveren. Minimaal.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
In ONZ en PUB zouden dit soort topics nog van een laag niveau zijn
Er spreekt hier een ervaringsdeskundige. Dit soort oordelen zijn zeer betrouwbaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zou je een ban opleveren. Minimaal.
Weet zeker dat menigeen het met me eens is. En je geeft zelf al aan dat iets samengevoegd kan worden. En dat het topic an sich dus eigenlijk weinig bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat jij flut vindt hoeft een ander niet flut te vinden.
Uiteraard niet. Maar een topic dient toch wel enige toegevoegde waarde (op discussie, entertainment of wat voor niveau dan ook) te hebben. En je hoeft geen Sherlock Holmes te zijn om te zien dat die topics daar nou niet echt in uitblinken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef Suijk het volgende:
Want VBL is alleen voor de intelligentsia?
Ja dat was mijn verzoek dus ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
Het Ronaldo topic is na beantwoording van zijn vraag dicht, dat 'waren we lief voor duitsers' is ook dicht.
Dat vind ik een beetje onzin eerlijk gezegd, Er is een psv topic, een Aisatti topic en een Koeman topic waar dit in kan. Moet daar echt een heel topic voor komen? What's next? een "Ruud Brood verpest Sota Hirajama want hij lust geen loempia's topic"?quote:Het topic met Aisatti en Koeman kan gewoon een discussie opleveren, die in een van de centrale topics dood zou vallen.
Ik denk dat we allemaal onzin kunnen onderscheiden van iets wat toch een serieuze poging tot discussie is. Zoals Vaduz ook al aangaf, zullen we dat topic laten mergen met het het Ronald Koeman topic.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat vind ik een beetje onzin eerlijk gezegd, Er is een psv topic, een Aisatti topic en een Koeman topic waar dit in kan. Moet daar echt een heel topic voor komen? What's next? een "Ruud Brood verpest Sota Hirajama want hij lust geen loempia's topic"?
't Kan 'm aan mij liggen hoor, maar ik kan (nog) niet zien dat er aan mijn verzoekje gehoor is gegeven...quote:Op maandag 5 juni 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
Uiteraard!
Iedereen is welkom. Dresscode: geen oranjequote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
de url, dus de http://www.enz straks tussen [[url= ]afbeelding[/url]] zetten.
Ik hoop dat je dit bedoelt met de vraag.
Gastslotjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #384: Klaar voor het nieuwe seizoen
Te laat.
Ookal ben ik geen VBL-mod, heb ik het gedaan. Ik heb ook deel 6 en 7 gevonden en deze erbij gezetquote:Op maandag 19 juni 2006 10:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan de link Patrick Kluivert, deel 8 in de OP van Patrick Kluivert #10 Een nieuwe start - terug naar Oranje? onder 'eerdere topics' worden geplaatst?
Bij voorbaat dank![]()
Superquote:Op maandag 19 juni 2006 10:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal ben ik geen VBL-mod, heb ik het gedaan. Ik heb ook deel 6 en 7 gevonden en deze erbij gezet![]()
Dankquote:
De discussie opzich is best een topicje waard, alleen nu worden beide clubs van voorbeeld nu onderwerp. Da's een beetje jammer.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:46 schreef Eilanden het volgende:
Geen trainer, wat nu ?
Waarom in een apart topic? Is het NAC en Vitesse topic niet goed genoeg?
Wat voor discussie? Dat een club nog geen trainer heeft? Bij het begin van het seizoen is er bij iedere club heus wel een trainer hoor.. hetzij uit eigen gelederen, hetzij van buiten. Past m.i. perfect in de club topics en een aprt topic lijkt me overdrevenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De discussie opzich is best een topicje waard, alleen nu worden beide clubs van voorbeeld nu onderwerp. Da's een beetje jammer.
weet je wat dat gastmodden tegenwoordig kostquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
4 Mods tegenwoordig,tof!
die heb ik weggehaald omdat ze van vorig seizoen waren, ik wacht op de nieuwequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ik mis de hoofdklassetopics in deze lijst PM.
Die gingen harder dan de andere amateurtopics.
het is net de zon in Noorwegenquote:
heb al ff in het topic gereageerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:
In het Ajax topic blijven TVP's komen zoals Ajaxxx of iets dergelijks maar zouden jullie daar weer eens naar kunnen kijken want hier word je misselijk van zeker toen er gezegt is dat jullie er iets aan zouden doen.
in het 'centrale open brieven topic'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Open brief Hugo Borst aan Edgar Davids
Moet er voor iedere open brief een nieuw topic geopend wordenDergelijke zaken kunnen m.i. perfect in het centrale topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |