Met andere woorden: als we Allatta moeten geloven is er nog veel meer aan de hand dan wat we weten. Dat hij impliciet toegeeft dingen te verzwijgen maakt hem natuurlijk net zo schuldig als de rest, maar dat moeten we bij hem waarschijnlijk negeren.quote:Allatta haalt uit naar Anderlecht
,,Ze moeten op hun woorden letten''
BRUSSEL - Pietro Allatta, die donderdag werd vrijgelaten na beschuldigingen in het onderzoek naar een grootschalige gokfraude in het Belgische voetbal, is behoorlijk boos op voetbalclub Anderlecht en manager Herman Van Holsbeeck.
Allatta zegt in een interview met de Franstalige krant La Dernière Heure ,,dat ze op hun woorden moeten letten''. Allatta was vrijdagavond aanwezig in de tribunes van Charleroi, waar hij de voetbalmatch tegen Standard bijwoonde. Hij bevestigde ,,dat de grote bom nog moet barsten en dat alles zal ontploffen als Anderlecht blijft liegen''.
De Brusselse club ontkende eerder dat er met hem onderhandeld was over de transfer van doelman Silvio Proto. ,,Ik raad Anderlecht, en vooral Herman Van Holsbeeck, aan op hun woorden te letten'', dreigt Allatta.
Hij vervolgt op sarcastische en ironische toon ,,dat hij de pers bedankt. Het is dankzij hen dat ik in de cel zat. Ze hebben zoveel over mij gesproken dat de rechter geen keuze had''. Op de vraag of hij niet bang is om terug de cel in te gaan wegens corruptie, zegt hij ,,als ik er niet meer in zit, betekent dat dat ik onschuldig ben. De rechter (die het aanhoudingsmandaat heeft opgeheven), is toch een intelligent persoon''.
Hij wordt Rus, aldus Guus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Archie is over een maandje weer weg.
Zou je weleens gelijk in kunnen krijgenquote:
Ze eisen 2 miljoen als "compensatie voor de geleden schade" van hem ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat Lierse-fans Put willen aanklagen. Hoe zit dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |