abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:33:01 #2
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_36330493
En "Het Nieuwsblad/Sportwereld" noemt nog 2 namen die betrokken zouden geweest zijn bij Lierse. Het gaat om huidig liersespeler Kacic en ... Archie Thompson , nu bij PSV ... (men suggereert ook dat dit min of meer de reden van de 'vlucht' terug naar Australië zou geweest zijn bij Thompson)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_36331980
tvp
pi_36333401
nu zeggen ze al bij ADO '' als blijkt dat Delorge schuldig is zal hij ontslagen worden ''
Ja zeg !!! wat denken ze nu ? Zijn ze ermee aan het lachen of zijn die gewoon achterlijk in DenHaag?

Héhéhé even terzijde , Conceicao zullen ze niet te gauw moeten omkopen ! ssssssssstttt ...
héhéhéhé .
pi_36333472
TVP
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:20:02 #6
pi_36335362
Ook Kacic en Thompson deden mee met Ye
Worden ook nieuwe Lierse namen binnen de maand gestraft?

Naast de eerder vermelde namen van Igor Nikolovski en Yves Van der Straeten worden nu ook Hasan Kacic en Archie Thompson genoemd als spelers in de Lierse omkoopcarrousel, waarvan bondsprocureur René Verstringhe sinds gisteren het dossier denkt af te hebben. Net als Van der Straeten is Kacic - ook morgen - nog actief bij Lierse. Voor Archie Thompson houden ze hun hart vast bij PSV en de Australische nationale ploeg.
pi_36347766
TVP
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 07:18:14 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36347767
Probleempjes in Eindhoven dus.
pi_36350714
Vooral voor Guus, want dat was in Eindhoven de enige die Thompson wilde halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:15:32 #10
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36359800
En de inmiddels weer vrijgelaten Allatta begint zich al van de bekende maffia-trucs te bedienen:
quote:
Allatta haalt uit naar Anderlecht
,,Ze moeten op hun woorden letten''

BRUSSEL - Pietro Allatta, die donderdag werd vrijgelaten na beschuldigingen in het onderzoek naar een grootschalige gokfraude in het Belgische voetbal, is behoorlijk boos op voetbalclub Anderlecht en manager Herman Van Holsbeeck.

Allatta zegt in een interview met de Franstalige krant La Dernière Heure ,,dat ze op hun woorden moeten letten''. Allatta was vrijdagavond aanwezig in de tribunes van Charleroi, waar hij de voetbalmatch tegen Standard bijwoonde. Hij bevestigde ,,dat de grote bom nog moet barsten en dat alles zal ontploffen als Anderlecht blijft liegen''.

De Brusselse club ontkende eerder dat er met hem onderhandeld was over de transfer van doelman Silvio Proto. ,,Ik raad Anderlecht, en vooral Herman Van Holsbeeck, aan op hun woorden te letten'', dreigt Allatta.

Hij vervolgt op sarcastische en ironische toon ,,dat hij de pers bedankt. Het is dankzij hen dat ik in de cel zat. Ze hebben zoveel over mij gesproken dat de rechter geen keuze had''. Op de vraag of hij niet bang is om terug de cel in te gaan wegens corruptie, zegt hij ,,als ik er niet meer in zit, betekent dat dat ik onschuldig ben. De rechter (die het aanhoudingsmandaat heeft opgeheven), is toch een intelligent persoon''.
Met andere woorden: als we Allatta moeten geloven is er nog veel meer aan de hand dan wat we weten. Dat hij impliciet toegeeft dingen te verzwijgen maakt hem natuurlijk net zo schuldig als de rest, maar dat moeten we bij hem waarschijnlijk negeren.
---verdwijnt---
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:33:19 #11
pi_36450574
Tweedeklasser Verbroedering Geel diende klacht in tegen vier clubs bij de Secretaris-Generaal van de KBVB. Het gaat om tweedeklassers Antwerp, Waasland, KV Mechelen en de eersteklasser Roeselare.
Tijdens de eindronde van vorig seizoen werden enkele spelers van Verbroedering zonder de club in te lichten benaderd. Roeselare, Waasland en Antwerp zouden zich hier schuldig aan gemaakt hebben.
Ook KV Mechelen zou zich schuldig gemaakt hebben aan dergelijke praktijken, de Maneblussers benaderden dit seizoen Jeroen Mellemans, Bart Vanhees, Koen Schurmans, Joeri Coomans en Kevin Geudens met het oog op een transfer.
pi_36463251
oei oei oei
here we go - Deman , Milenkovic , Fasotte , Mardulier zullen al niet gestraft worden !
Ook Delorge zou al niet meer kunnen bestraft worden de BOND die jullie hier zo hardnekkig verdedigden op dit forum , maakte wéér een fout door Delorge te laat op te roepen om te verschijnen voor de commissie daardoor zou Delorge nu niet meer kunnen geschorst worden .
Mitu vlucht naar het Oekraiense Metalurg Donjetsk , tekende er een contract tot 2008 !!!
Zullen ze 1 voor 1 wegglippen , of zal het in het doofpotje gestoken worden , of komt er uiteindelijk toch nog rechtvaardigheid ? wie zal het zeggen , hier kan ALLES !
Zoals je al bij Joost kan lezen , de rechtzaken zullen gaan starten ondanks de afspraak om dat niet te doen .... daarbij moet je weten dat het nog iets ingewikkelder werd door de schrapping van fusieclub Heusden-Zolder in 2de klasse ... KVSK voelt zich bedrogen omdat de resultaten van de geschrapte club worden behouden en al wie er nog tegen moet spelen 5-0 ff cadeau krijgt , je moet wel weten dat KVSK 2 keer gelijk speelde tegen Heusden en zo dus 4 punten kwijtspeelde in de titelrace tegen Bergen dat nu eerste staat met 5 punten voor op .... jawel KVSK !
Word vervolgd !
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:06:10 #13
pi_36463360
En wat zal pakweg een Cercle doen dat wél de benadering van spelers meldde aan de bond? én die gisteren door een discutabele puntenaftrek kregen omdat in een bepaalde match een verkeerde speler op het scheidsrechtersblad stond. Een foute naam daarop schrijven is voor de bond blijkbaar een groter misdrijf dan matchen frauderen ...
pi_36463685
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:18 schreef PLAE@ het volgende:

Probleempjes in Eindhoven dus.
Lijkt me niet. Archie is over een maandje weer weg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36465655
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Archie is over een maandje weer weg.
Hij wordt Rus, aldus Guus.
www.thuisuiteten.nl
pi_36465757
Gezien dat die Allatta bij talloze matchen in de Jupiler League weer pontificaal op het ere-terras zat.
Moet je maar durven na al die verhalen.....
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:24:32 #17
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36469385
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij wordt Rus, aldus Guus.
Zou je weleens gelijk in kunnen krijgen
pi_36482121
Weet je op Blad 1 hier over de gokchinees , zei ik dat er een annulatie moest komen.
Dat was niet nodig hé volgens jullie , wel wacht maar af . Eens er ook maar 1 ploeg naar de rechter stapt hé zal het een onoverzichtelijke puinhoop worden !
Let op mijn woorden .
Iedereen zal zich benadeeld voelen , de één omdat hij degradeerde , de ander omdat hij naast de titel grijpt , nog een ander omdat hij niet promoveert , en nog een ander omdat hij geen europees zal spelen volgend jaar .
pi_36518254
In het AD staat dat Thompson steeds dichter verstrikt raakt in het web. Lullig voor Guus.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:49:33 #20
pi_36650491
Verrassende wending in de omkoopzaak in het Belgische voetbal. De voetbalbond maakte bekend dat naast negen (ex-)spelers en ex-trainer Paul Put ook Lierse SK zelf voor de controlecommissie moet verschijnen op 19 april. De controlecommissie is zowat de rechtbank van de voetbalbond.

De bond zegt over aanwijzingen te beschikken dat het bestuur ,,op de hoogte was van de omkoping.'' Als dat het geval is, riskeert de club degradatie naar tweede klasse. Hetzelfde overkwam onlangs tweedeklasser Geel dat volgend seizoen in derde klasse moet spelen.

Ook Thompson zit bij de spelers die moeten verschijnen trouwens
pi_36651136
Ik las dat Lierse-fans Put willen aanklagen. Hoe zit dat?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:15:20 #22
pi_36651486
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat Lierse-fans Put willen aanklagen. Hoe zit dat?
Ze eisen 2 miljoen als "compensatie voor de geleden schade" van hem ...
pi_36651721
Lijkt me een kansloze zaak dan...
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:25:38 #24
pi_36651891
Vooral een interessante zaak :

Supportersvereniging Lierse wil 2 miljoen van Paul Put

De supportersvereniging Lierse 2006 heeft bij onderzoeksrechter Silviana Verstreken klacht neergelegd tegen Paul Put. De vereniging wil 1,942 miljoen euro materiële en morele schadevergoeding van de ex-trainer van Lierse.

,,VZW Lierse 2006 telt 1.932 leden. We willen 10.000 euro voor elk lid, plus nog eens 10.000 euro voor de vereniging", zegt advocaat Willy Moors. ,,Dat omwille van de morele en materiële schade die er opgelopen werd door het vervalsen van wedstrijden, dit en vorig seizoen. De supporters hebben geld betaald, tickets, verplaatsingskosten... en dat om naar vervalste wedstrijden te kijken."

Paul Put werd in februari ontslagen bij Moeskroen, nadat zijn naam genoemd werd in het mogelijke omkopingsschandaal in het Belgische voetbal. Tot 2 november 2005 was hij als trainer van Lierse aan de slag.
  vrijdag 14 april 2006 @ 04:14:33 #25
pi_36943784
In het omkoopschandaal rond de Chinees Zheyun Ye heeft onderzoeksrechter Sylviana Verstreken de eerste spelers in verdenking gesteld. Dat staat in Het Laatste Nieuws en werd bevestigd door het gerecht. Om wie het gaat, wil het gerecht nog niet kwijt. De krant weet echter dat negen (ex-)spelers van Lierse een aanklacht mogen verwachten wegens passieve private omkoping.
Het gerecht geeft toe dat er aanklachten verstuurd zijn. Onder anderen ex-Lierse-spelers Marius Mitu, Laurent Fassotte en Cliff Mardulier zouden een brief in de bus krijgen.

Ook zes andere (ex-)Lierse-spelers zouden aangeklaagd worden, meent Het Laatste Nieuws. Wellicht gaat het dan om de spelers die zich volgende week moeten verantwoorden voor de Controlecommissie van de bond.

En die zes zijn: Ninoslav Milenkovic, Hasan Kacic, Archie Thompson, Yves Van der Straeten, Laurent Delorge en Igor Nikolovski.

Ook ex-trainers Paul Put (foto) en Patrick Deman zouden aangeklaagd worden. In het La Louvière-luik zou ex-trainer Gilbert Bodart ook voor passieve corruptie in verdenking gesteld worden.

Corrupte spelers riskeren zes maanden cel
Wie veroordeeld wordt voor passieve private corruptie riskeert een gevangenisstraf van minstens zes maanden.

"Oordeelt de rechter dat de spelers met de Chinees Ye een criminele organisatie vormden, kan de straf oplopen tot twee jaar", zegt Luc Misson, de advocaat van Marius Mitu.

Het tuchtproces van de bond begint volgende week, een zaak voor de Brusselse rechtbank komt er niet meer voor de zomer.

Eerst krijgen de spelers en hun advocaten inzage in het dossier en kunnen ze bijkomende onderzoeksdaden vragen. Pas daarna volgt een proces.

Spelers van La Louvière zijn (nog) niet aangeklaagd

Het is nog onduidelijk of het bestuur van Lierse ook door het gerecht aangeklaagd zal worden. "Wij hebben voorlopig geen brief gekregen", zegt manager Danny Aras.

Bij La Louvière zijn er volgens manager Chris Benoît nog geen spelers in verdenking gesteld. Voorzitter Filippo Gaone is wel aangeklaagd, maar wegens schriftvervalsing en verduistering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')