Met andere woorden: als we Allatta moeten geloven is er nog veel meer aan de hand dan wat we weten. Dat hij impliciet toegeeft dingen te verzwijgen maakt hem natuurlijk net zo schuldig als de rest, maar dat moeten we bij hem waarschijnlijk negeren.quote:Allatta haalt uit naar Anderlecht
,,Ze moeten op hun woorden letten''
BRUSSEL - Pietro Allatta, die donderdag werd vrijgelaten na beschuldigingen in het onderzoek naar een grootschalige gokfraude in het Belgische voetbal, is behoorlijk boos op voetbalclub Anderlecht en manager Herman Van Holsbeeck.
Allatta zegt in een interview met de Franstalige krant La Derni่re Heure ,,dat ze op hun woorden moeten letten''. Allatta was vrijdagavond aanwezig in de tribunes van Charleroi, waar hij de voetbalmatch tegen Standard bijwoonde. Hij bevestigde ,,dat de grote bom nog moet barsten en dat alles zal ontploffen als Anderlecht blijft liegen''.
De Brusselse club ontkende eerder dat er met hem onderhandeld was over de transfer van doelman Silvio Proto. ,,Ik raad Anderlecht, en vooral Herman Van Holsbeeck, aan op hun woorden te letten'', dreigt Allatta.
Hij vervolgt op sarcastische en ironische toon ,,dat hij de pers bedankt. Het is dankzij hen dat ik in de cel zat. Ze hebben zoveel over mij gesproken dat de rechter geen keuze had''. Op de vraag of hij niet bang is om terug de cel in te gaan wegens corruptie, zegt hij ,,als ik er niet meer in zit, betekent dat dat ik onschuldig ben. De rechter (die het aanhoudingsmandaat heeft opgeheven), is toch een intelligent persoon''.
Hij wordt Rus, aldus Guus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Archie is over een maandje weer weg.
Zou je weleens gelijk in kunnen krijgenquote:
Ze eisen 2 miljoen als "compensatie voor de geleden schade" van hem ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat Lierse-fans Put willen aanklagen. Hoe zit dat?
eigenlijk niet, het gerecht komt met geen proces meer voor de zomer, en de bond is volop bezig procedurefouten aan het maken ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Heero87 het volgende:
Als Thompson beschuldigd en veroordeeld wordt, riskeert ie ook het WK te missen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
eigenlijk niet, het gerecht komt met geen proces meer voor de zomer, en de bond is volop bezig procedurefouten aan het maken ...
Staat gewoon in ze contract bij ADO, als blijkt dat die schuldig is wordt die ontslagen! Wat is daar nou ze gek aan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef gravis het volgende:
nu zeggen ze al bij ADO '' als blijkt dat Delorge schuldig is zal hij ontslagen worden ''
Ja zeg !!! wat denken ze nu ? Zijn ze ermee aan het lachen of zijn die gewoon achterlijk in DenHaag?
H้h้h้ even terzijde , Conceicao zullen ze niet te gauw moeten omkopen ! ssssssssstttt ...
h้h้h้h้ .
Dan had je net zo goed Dutroux tot aan zijn proces in een kindercr่che kunnen laten werken. "Als hij schuldig is ontslaan we hem dan wel" (om eens iets heel extreems aan te halen)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Staat gewoon in ze contract bij ADO, als blijkt dat die schuldig is wordt die ontslagen! Wat is daar nou ze gek aan?
Ja, voor ADO is dit een speler die van grote waarde kan zijn. Hij was anders niet haalbaar! Want welke speler wil van Anderlecht nou de overstap maken naar Den Haag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Dutroux tot aan zijn proces in een kindercr่che kunnen laten werken. "Als hij schuldig is ontslaan we hem dan wel" (om eens iets heel extreems aan te halen)
Zeker als zijn vorige club (Anderlecht) hem heeft ontslagen net omwille van verklaringen (bekentenissen?) die hij tegen hen afgelegd heeft, dan moet je die speler geen contract meer geven tot aan zijn "proces" ...
Daarom. Zelfs als hij schuldig is zou ik 'm gewoon houden. Het is maar de vraag of hij internationaal wordt geschorst en 'n ezel stoot zich vast niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Op maandag 17 april 2006 10:15 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, voor ADO is dit een speler die van grote waarde kan zijn. Hij was anders niet haalbaar! Want welke speler wil van Anderlecht nou de overstap maken naar Den Haag?
"Studio 1" is de naam van de programma's van de voetbalverslaggeving op de vrt (zoals Studio Sport/Voetbal bij jullie dat is) , vanavond zit Deman in het programma op E้n.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef kikoooooo het volgende:
Studio1, kunnen wij dat in nederland ook ontvangen? Is dat canvas of ้้n?
Kijk het vooral net voordat je wil slapen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem het maar even op, altijd interessant.
Was het niks?quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Kijk het vooral net voordat je wil slapen...
![]()
Het leek er mij vooral op dat Deman daar een (door advocaten uitgekiende?) h้้l goed doordacht verhaal vertelt (dat hij allicht ook aan de bond vertelde) dat zov้้l mogelijk van Lierse en de betrokken spelers hun vel moet redden, eigenlijk.quote:
Ik heb het artikel vanmiddag gelezen, en het belangrijkste/opvallendste stond allemaal al op TT, of was op televisie. Desalniettemin wederom een leuk en interessant artikelquote:Op woensdag 19 april 2006 01:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Gokchinees en de leugens van de voetbalbond
Zheyun Ye: 'Jullie hebben mij doodgemaakt: nu maak ik jullie dood'
Getuigenissen over een Belgische voetballer die zich laat verwennen in een bordeel in Shanghai. Over Zheyun Ye die voor een keeper voordoet hoe die de bal in eigen doel moet gooien. Het complete smeergeldoverzicht van de spelers van SK Lierse. De biecht van Patrick Deman, Cliff Mardulier en Laurent Fassotte.
Humo kon de hand leggen op het 200 pagina's dikke dossier-Lierse van het Bondsparket. Met daarin ook de staalharde bewijzen dat datzelfde Bondsparket al op 22 april 2005 genoeg op de hoogte was van het schandaal om - zowaar - een undercoveroperatie op te zetten om de gokmaffia te klissen, maar uiteindelijk liet betijen. De advocaat: 'De Voetbalbond is schuldig door verzuim.'
Als een profvoetballer bekent dat hij zich heeft laten omkopen, valt er soms ook wat te lachen. Zoals tijdens de ondervraging van voormalig Lierse-verdediger Laurent Fassotte, op 8 maart 2006, door de onderzoekscommissie van de Belgische Voetbalbond. Het meeste geld, zegt Fassotte, heeft hij uiteindelijk aan die Chinees moeten teruggeven. Behalve ้้n envelopke: dat moet nog ergens thuis liggen.
FASSOTTE ซ Dat is het geld van de match tegen Sint-Truiden. Ik ben bereid een geste te doen en 12.000 euro te schenken aan de jeugdwerking van de Voetbalbond.ป
ONDERVRAGER ซ Mijnheer Fassotte, ik moet u erop wijzen dat dit geld voortkomt uit een misdrijf.ป
Meer in Humo 3424
Ik ben toch wel benieuwd als de Humo hier morgen in de bus valt ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |