Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:De laatste tijd zien we een grote toename in het gebruik van allerlei ziektes en het flamen naar elkaar toe, in verschillende topics. Veel users kunnen dit niet waarderen. Het is onnodig, sfeerverziekend en je kwetst er mede-users mee. De komende tijd zullen we hier harder tegenop treden. Dit houdt in dat we die reacties gewoon verwijderen en dat je bij overmatig gebruik geband wordt.
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Het volgende topic is een goed voorbeeld van dat de ''regels'' niet worden toegepast.
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers , deze jongen komt met het leuke idee om een team voor doven en slechthorende op te richten! Iedereen vind dit een super leuk plan, maar Terrorobbie (iemand waarvan ik het niet zo 1,2,3 verwacht had) moet het verpesten. Jammer.
Vervolgens komt Suijk met de volgende mededeling:
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:Ik gooi hem dicht, heb geen zin meer in weer dat gescheld heen en weer. Als je daar behoefte aan hebt, mail, msn, etc.
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.