Waar haal je de informatie vandaan, dat Huntelaar wordt verkocht(iedereen heeft het er over, maar kan het nergens vinden)!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
Ajax wordt geen eerste wanneer Huntelaar alsnog verkocht wordt...
Cedric van der Gun komt waarschijnlijk transfervrij over van Borussia Dortmund.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe kom je erbij dat FC Utrecht 4e wordt ?
(ik zou ervoor tekenen, maar Utrecht moet eerst maar eens vervangers halen voor vd Bergh en Ramzi)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=28555quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef space-kees het volgende:
[..]
Waar haal je de informatie vandaan, dat Huntelaar wordt verkocht(iedereen heeft het er over, maar kan het nergens vinden)!!
Tjsa, hij vroeg om een bron...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Maarja, dat zijn doorgaans natuurlijk niet de meest betrouwbare sites!
Las ik ook ja, maar na Jenner, Huysegems en Diba wacht ik toch echt even tot er eens iets officieel is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Cedric van der Gun komt waarschijnlijk transfervrij over van Borussia Dortmund.![]()
FCU zal zich nog wel moeten versterken, maar zij hebben de beste mentaliteit van de eredivisie. Want als je na de dood van David di Tomasso nog zesde wordt, moet er komend seizoen nog meer in zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las ik ook ja, maar na Jenner, Huysegems en Diba wacht ik toch echt even tot er eens iets officieel is.
Precies, en de voorbereiding. Nu is het nog veel te vroeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil eerst de transfer periode nog even langer afwachten.
Met een paar aankopen als De Graaf kan NAC ook best weer mee gaan doen om Europees...nee zonder dollen, een paar knokkers bij de balletdansers a la Diba en Leonardo en NAC kan best weer goed worden. Ook vind ik Brandts een slimme kerel, veel beter dan die Lok(en hoff)quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef Thieske het volgende:
De meeste die een lijstje gemaakt hebben schatten NAC wel erg hoog in......
Blijft je verdediging gewoon nog altijd klotenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Met een paar aankopen als De Graaf kan NAC ook best weer mee gaan doen om Europees...nee zonder dollen, een paar knokkers bij de balletdansers a la Diba en Leonardo en NAC kan best weer goed worden. Ook vind ik Brandts een slimme kerel, veel beter dan die Lok(en hoff)
Zeg ook niet dat dit topic binnen een week vol moet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, en de voorbereiding. Nu is het nog veel te vroeg.
Is dit wat je wil of wat je denkt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:08 schreef Lurtt het volgende:
01. Feyenoord
02. PSV
03. AZ
04. Ajax
05. Fc Groningen
06. Vitesse
07. FC Utrecht
08. SC Heerenveen
09. Roda JC
10. FC Twente
11. NAC
12. NEC