1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall nog niet bekend Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid |
17 graden en droog weer wat wil je nog meer.., beter als deze warmte van vanmiddag ik had er wel een beetje last van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:35 schreef Zjwegel het volgende:
Wel klote dat het goede weer weer weg trekt, net nu ik morgen weer naar buiten mag om wat te voetballen. tvp
Als keeper hou ik wel van wat zon hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef WEST het volgende:
[..]
17 graden en droog weer wat wil je nog meer.., beter als deze warmte van vanmiddag ik had er wel een beetje last van.![]()
Erg zwak. Door teams als jullie verliezen die écht slechte teams elke week hun wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
wij konden promoveren naar de 5e klasse omdat we 2e zijn geworden maar we blijven gewoon in de 6e klasse.
onderaan voetballen in de 5e klasse is ook niks![]()
Probeer de vraag nog eens te stellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
anyway als je steeds als niet als standaard elftal is er een speciale 1e klasse voor recerianten?
lol ben slecht in formuleren van vragenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Erg zwak. Door teams als jullie verliezen die écht slechte teams elke week hun wedstrijden.
[..]
Probeer de vraag nog eens te stellen.
Een standaard-team is een 1e elftal, dus hebben die (al sinds een hele tijd) een aparte standaard-competitie. Er bestaan verschillende klasses voor alle overige (reserve)teams. Dit loopt tot de hoofdklasse, daar spelen de beste 2e elftallen van hoofdklassers e.d. in. Bijvoorbeeld in onze regio Baronie 2, Nuenen 2, OJC 2, enz.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:15 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ben slecht in formuleren van vragen![]()
niks zwak we zijn geen kampioen en hebben dus niks te zoeken in de 5e klasse.
en die andere vraag
bestaat er ook een 1e klasse voor recerianten team? of kom je dan in hogere klasses van de standaard teams dat lijkt me niet namelijk.
ik beslis er niet over hequote:Op zondag 14 mei 2006 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een standaard-team is een 1e elftal, dus hebben die (al sinds een hele tijd) een aparte standaard-competitie. Er bestaan verschillende klasses voor alle overige (reserve)teams. Dit loopt tot de hoofdklasse, daar spelen de beste 2e elftallen van hoofdklassers e.d. in. Bijvoorbeeld in onze regio Baronie 2, Nuenen 2, OJC 2, enz.
En om op dat andere terug te komen: tussen de 6e en 5e klasse zit amper verschil. Het complete 'linkerrijtje' van de 6e klasse kan lekker meedoen in de 5e klasse, dus gewoon promoveren zou ik zeggen! Hebben wij aan het begin van dit jaar ook gedaan.
Wij moeten volgens mij officieel nog wel 6 wedstrijden inhalen ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nog allemaal bezig
Wij zijn echt al meer dan anderhalve maand klaar geloof ik
En oja, ben ik de enige verdedigende middenvelder hier?
wij zijn ook al klaar maar sommige uit de comp moeten nog tot 27 meiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie nog allemaal bezig
Wij zijn echt al meer dan anderhalve maand klaar geloof ik
En oja, ben ik de enige verdedigende middenvelder hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |