quote:GRONINGEN - De single en videoclip "We gaan op de trekker naar Madrid!" die de selectie van FC Groningen afgelopen dinsdag opnam gaat maandag in première op Radio en TV Noord.
FC Groningen eindigde afgelopen seizoen als vijfde in de Eredivisie en gaat in het komende seizoen UEFA-cupvoetbal spelen. Om de successen te vieren nam de selectie van FC Groningen vorige week een single op. De coupletten werden in de studio van RTV Noord ingezongen door Ron Jans, Lucas Hulshof en Bas Roorda. Voor het refrein werd de rest van de selectie ingeschakeld. Aansluitend werd bij de Euroborg een videoclip opgenomen.
De single gaat rond 16.30 uur in première in De Muziekfabriek op Radio Noord. Op TV Noord is de videoclip voor het eerst te zien in Noord Sport en Noord Clips XL.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:55 schreef clauwheee het volgende:
Waarschijnlijk wel
[..]![]()
Allemaal kijken mensen, als je RTV Noord kunt ontvangen. Voor de radio was ik te laatJans is ervan overtuigd dat ze de hitlijsten gaan bestormen
![]()
![]()
Veranderd in oefenwedstrijden..quote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Bjoro het volgende:
de volgende wedstrijd mag waarschijnlijk uit de OP
Ik geloof er niks van + tvpquote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Prosac het volgende:
5,5 miljoen voor Luirink.. dat is een heel bedrag voor de FC. (ALS dit waar is)
meer dan Robben opbracht.
aaaah, the pleasure of het niet MOETEN verkopen
Luirink heeft voor het komende EK een basisplaats afgedwongen in het NL's elftal. De verdediging van het nationale team is niet al te best en Luirink gaat denk ik echt goed worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:14 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor 5.5 miljoen weg gaat; lijkt me niet dat AZ zoveel wil betalen voor hem; zo geweldig is hij nou ook weer niet
wtf? Primaquote:Op maandag 15 mei 2006 18:49 schreef savelkoul het volgende:
Mwah, als Sankoh een Nederlands paspoort kwijt is Luirink zijn plekkie in de NL-basiself weer kwijt
Verder hebben ze afgelopen zaterdag pas voor het eerst om de tafel gezeten met AZ wat betreft Luirink, aldus Nijland.quote:“Berichten als zou de Finse speler Njazi Kuqi volgend seizoen op amateurbasis voor FC Groningen uitkomen, zijn voorbarig. De spits staat nog onder contract bij Birmingham City en de vraag is of hij zomaar kan overstappen naar Groningen. Wel is het zo dat hij vorige week een training volgde bij Ron Jans en daarin maakte hij een goede indruk. We moeten nu even afwachten hoe de contractafwikkeling in Engeland verloopt en daarna moeten wij kijken of Kuqi kan aansluiten bij onze selectie.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |