quote:Op maandag 24 april 2006 10:57
schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee oneens. Maar dat de journalist schrijft dat FCG moeiteloos op de been bleef, daar durf ik toch wel om te glimlachen, want op een gegeven moment was het, zoals Jans zelf zei, vrouwen en kinderen eerst!
quote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet mee oneens![]()
Klopt, maar dat was vooral de laatste 20 minuten. In de eerste wedstrijd en een groot deel van de eerste helft gisteren bleven we vrij makkelijk op de been. Alleen van Gaal zag het anders
Precies. Kan me nog goed herinneren dat Sporting Lissabon niet in De Hout wilden spelen omdat ze dat te kut vonden...quote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef clauwheee het volgende:
Ach ja, we gaan ons toch verdorie ook niet langer verdedigen omdat we een goed seizoen draaien? Alsof Europa een paar jaar terug op AZ zat te wachten. Die waren er ook ineens weer.
quote:FC Groningen deel 16:Zwaaien naar van Gaal!
YESS ik ga kijkenquote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef no_nickname het volgende:
Vanavond Buijs bij Voetbal Inside!! Ben benieuwd!!...wel iets meer een prater dan Yuri volgens mij:)
quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef no_nickname het volgende:
Vanavond Buijs bij Voetbal Inside!! Ben benieuwd!!...wel iets meer een prater dan Yuri volgens mij:)
Uit het Groningenkamp kwamen in 2000 dezelfde reacties hoor, toen wij de CL ingingen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef Prosac het volgende:
schande dat iedereen denkt dat we niks in de CL te zoeken hebben.![]()
Klopt Danny is een Feyenoorder hequote:Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Prosac het volgende:
http://www.azfanpage.nl
@Redfever
Denk dat ze bij Danny aan het slechte adres is, constant over Ajax praten.. Maar het zal wel weer erg vaak over die club gaan inderdaad
haha daarom zal wel lache zijnquote:Op maandag 24 april 2006 12:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
en uiteindelijk hadden we er ook niks te zoeken, maar het was wel leuk!
Persoonlijk vond ik dat wel leuk.. Willem II en Heerenveen naar de CL.quote:Op maandag 24 april 2006 12:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Uit het Groningenkamp kwamen in 2000 dezelfde reacties hoor, toen wij de CL ingingen.
en uiteindelijk hadden we er ook niks te zoeken, maar het was wel leuk!
verheug me ook wel op vanavond.quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef no_nickname het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |