abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 20:53:34 #1
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773213

Welkom bij het 11e deel van het centrale topic van dé Trots van het Noorden.

Linkjes naar de vorige topics:
[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje
Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
[Centraal] FC Groningen #4
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
[Centraal] FC Groningen #6 3x op rij winnen in de Kuip
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg!
[Centraal]FC Groningen #9: De 2e seizoenshelft gaat beginnen
[Centraal]FC Groningen #10: Op weg richting playoffs?
quote:
Selectie 2005/2006

Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda

Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva

Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Rasmus Lindgren

Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Het oude Stadion

Het Oosterpark Stadion wordt door de hoge, steile tribunes en dankzij de trouwe Groningse supporters beschouwd als een sfeervol en klassiek voetbalstadion. Halverwege het seizoen zal FC Groningen echter het Oosterpark Stadion gaan verlaten en in een nieuw multifunctioneel stadion zijn thuiswedstrijden spelen.

De Euroborg.

FOK!-users in de Euroborg
Cruoninga: vak D of E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak H
Noca : vak H
Prosac: vak CC rij 2
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Heerlijkheid: servicemedewerker

Hoogtepunten *
1982/1983: 5e plaats Eredivisie
1983/1984: 2e ronde Europacup III (1e ronde: Atletico Madrid, 2e ronde: Internazionale)
1984/1985: 5e plaats Eredivisie
1985/1986: 4e plaats Eredivisie
1986/1987: 3e ronde Europacup III (1e ronde: Galway United, 2e ronde: Xamax Neuchâtel, 3e ronde: Vitoria Guimaraes)
1988/1989: Finale KNVB-beker (1-4 verlies tegen PSV), 3e ronde Europcup III (1e ronde: Atletico Madrid, 2e ronde: Servette, 3e ronde: VfB Stuttgart)
1989/1990: 2e ronde Europacup II (1e ronde: Ikast FS, 2e ronde: Partizan Belgrado)
1990/1991: 3e plaats Eredivisie
1991/1992: 5e plaats Eredivisie, 1e ronde Europacup III (Rot-Weiss Erfurt)
1992/1993: 1e ronde Europacup III (Vac Izzo Samsung)

* Eredivisie 5e plaats of hoger (top 5)

Dit seizoen kan is er weer een stap omhoog gemaakt met deze selectie:

Het resterende programma:

Thuis:
Zaterdag 18/02 om 19.30uur: RKC Waalwijk
Zondag 26/02 om 16.30uur: Feyenoord
Zondag 19/03 om 14.30uur: Ajax
Zondag 02/04 om 14.30uur: Vitesse
Woensdag 12/04 om 20:00uur: FC Utrecht

Uit:
Dinsdag 07/02 om 20.00uur: Sparta
Zondag 12/02 om 14.30uur: RBC Roosendaal
Zaterdag 04/03 om 19.30uur: Willem II
Zaterdag 11/03 om 19.30uur: ADO Den Haag
Zaterdag 25/03 om 20.00uur: NEC
Zaterdag 08/04 om 19.30uur: PSV
Zondag 16/04 om 14.30uur: FC Twente

[ Bericht 52% gewijzigd door -Vaduz- op 06-02-2006 15:14:32 ]
pi_34773266
Da's toch die club waar ze vooral de scheids uitjouwen?

Waarom Van Sichem uitjouwen gisteren, dat is toch sneu?
  zondag 5 februari 2006 @ 20:56:04 #3
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773309
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Da\'s toch die club waar ze vooral de scheids uitjouwen?

Waarom Van Sichem uitjouwen gisteren, dat is toch sneu?
Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldig
pi_34773386
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34773421
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Noca het volgende:

[..]

Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldig
Dank je

Zoals Temmink werd uitgefloten woensdag, heb ik het bij ons nog nooit gehoord gelukkig. Maar waarom zou de scheids van gisteren moeten worden uitgefloten. Dat was mijn vraag en het is misschien typisch Grunnings om die wederkerig te maken.

en ik heb enorm de pik in op Groningen inderdaad omdat die kutwedstrijd me enorm veel geld heeft gekost aan boetes achteraf
  zondag 5 februari 2006 @ 21:00:09 #6
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34773467
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Op en titel volgen.
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheft

Maar aan de andere kant is dat ook weer teveel eer...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_34773487
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]

SCH in de Groningen TT
  zondag 5 februari 2006 @ 21:01:36 #8
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773519
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dank je

Zoals Temmink werd uitgefloten woensdag, heb ik het bij ons nog nooit gehoord gelukkig.
Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune. Wij fluiten, jullie gaan Ajacieden te lijf
quote:
Maar waarom zou de scheids van gisteren moeten worden uitgefloten. Dat was mijn vraag en het is misschien typisch Grunnings om die wederkerig te maken.
Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.

Maar dat zal bij jullie vast nooit gebeuren.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:02:04 #9
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773532
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Bedenk eens even een leuke titel !
pi_34773578
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
Het was gewoon een doelpunt hoor.
Als er vooraf al afgefloten is niet, ook al is dat misschien onterecht. Simpel.
quote:
Beetje raar dat je dat vindt, je liefde voor Buijs is bekend maar als iemand op die manier inkomt op een keeper is dat normalitair rood en zeker geel.
Ik zeg toch niet dat ie niet hard door ging? Overdrijven is alleen ook een vak. Er is zelfs een foto van, waarop te zien is dat het allemaal wel meevalt.
quote:
Wel jammer dat je hier altijd zo irritant doet Clauw en nooit iets wilt toegeven en het bijna dwangmatig voor je eigen spelertjes opneemt en een beetje naast je naaldhakjes begint te lopen nu het even eindelijk eens wat beter met Groningen gaat na al die waardeloze seizoenen.
Valt wel mee hoor, ik weet heel goed dat we er nog laaaang niet zijn. En ik heb ook wel eens kritiek, maar dat zie jij niet door je frieSCHe bril. Jij bent alleen een beetje frusti als het om Groningen gaat, beetje jaloerSCH bijna
quote:
Wat een arrogantie. Wij maken ons om alle ploegen druk.
Tja en dat maak jij er weer van, ik bedoelde het zoals Eilandje het opvatte. Dat bedoel ik dus, komt vast ook door die frieSCHe bril!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34773592
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune.
Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.
quote:
Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.

Maar dat zal bij jullie vast nooit gebeuren.
Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.

Je hebt verdomde mazzel gehad dat Buijs geen rood kreeg, hopelijk krijgt hij die nog van de arbitragecommissie. De scheids keurt ook nog een terecht doelpunt af. En toch nog uitjouwen. Nee zeg, dat is nog eens heldendom

Maar ik neem aan dat jij en Clauwtje niet hebben meegejouwd toch?
pi_34773660
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
en ik heb enorm de pik in op Groningen inderdaad omdat die kutwedstrijd me enorm veel geld heeft gekost aan boetes achteraf
Zie je, ik wist het!
  zondag 5 februari 2006 @ 21:07:25 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773737
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.
Wat u wilt.
quote:
Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.
Ja ga je eens met je eigen club bezig houden.
quote:
Je hebt verdomde mazzel gehad dat Buijs geen rood kreeg, hopelijk krijgt hij die nog van de arbitragecommissie. De scheids keurt ook nog een terecht doelpunt af. En toch nog uitjouwen. Nee zeg, dat is nog eens heldendom
Krijgt Buijs toch niet, was het ook niet waard. Daarnaast is er voor een overtreding gefloten en kan de commissie geen reet meer doen. Ken je regeltjes SCH.
De ene keer keurt de scheids iets goed, de andere keer iets af. Goede voorbeelden gezien deze week. Snap niet waarom jij je daar zo druk om kan maken. En wij zijn allemaal helden

Waarom kan ik de OP niet editen
pi_34773833
quote:

Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Noca het volgende als reactie op de opmerking over het tweede afgekeurde doelpunt:

Was het ook, 8 van de 10 hadden hem goedgekeurd. Maar van Sichem niet en daar gaat het om. Net als dat vorige week Temmink de goal van Cocu goedkeurde die buitenspel stond. Shit happens.
quote:
En mijn reactie
Precies.

We moeten het er maar mee doen dat de arbitrage in Nederland kut is.
Dat nog dus.
pi_34773872
Ow ja, Buijs is vanavond in Café de Sport, voor z´n eigen visie waarschijnlijk
pi_34773973
Hallo zeg, wat een gehuil. Ik heb geen hekel aan Groningen, nooit gehad en zal het ook niet snel krijgen dus dat flauwe gedoe over Friesland tegen Groningen, dat is aan mij niet besteedt: behalve die 2 x per jaar dat we tegen elkaar spelen. Verder vind ik het alleen maar prachtig dat er 2 clubs uit het Noorden bij de top 6 staan en al die 172 Brabantse clubs in hun hemd zetten

Maar er 2 dingen in het voetbal waar ik een gruwelijke hekel aan heb en echt niet tegen kan, al helemaal niet als er relativerend over wordt gedaan: spreekkoren en veel te harde overtredingen. De volgende keer raakt iemand de keeper zo dat hij er hersenletsel aan over houdt. Dit soort overtredingen mogen gewoon niet, ze mogen er nog niet eens in de buurt komen. En in mijn ogen hoort dat keihard gestraft te worden, dat heeft niks met FC Groningen an sich te maken.

. En dat kan nog steeds hoor Noca, leer jij regeltjes liever, er kan alleen geen rood worden gegeven als er al geel was gegeven
pi_34773975
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zou jullie sieren om toe te geven dat het een hele vuile overtreding van Buijs was.
Ik weet niet wat hem bezielde gisteren maar hij was echt een matennaaier en erg vervelend waar hij normaal gesproken toch een aardige speler is.
Het zou jou eens sieren niet altijd zo zitten te klagen over ons. Ik weet dat het nu eens gevoelig bij jullie ligt dat Grunn boven Heerenveen staat. Het was inderdaad een overtreding maar ik heb ze wel eens erger gezien die niet bestrafd werden. Als hij nu met een gestrekt been in komt glijden bijvoorbeeld......
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34774163
Wat ik irritant vind is dat gehuil altijd ten opzichte van elkaar. Ben het op dat punt met je eens SCH, we mogen allang blij zijn dat er twee noordelijke clubs bovenin meedraaien. Ik persoonlijk heb bijvoorbeeld een veel grotere pesthekel aan Twente.

Jouw gezeur over spreekkoren en te harde overtredingen vind ik echter mietjesgedrag. We zijn geen partij voorbeeldige schoondochters- en zonen in het stadion, dan moet je naar korfbal gaan.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:19:22 #19
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34774219
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
En dat kan nog steeds hoor Noca, leer jij regeltjes liever, er kan alleen geen rood worden gegeven als er al geel was gegeven
Raar dan dat Majstorovich niet geschorst werd omdat Bossen aangaf dat hij het geval gezien had en geen overtreding had geconstateerd. Gevolg, geen schorsing achteraf. Dat gaat dus ook niet met Buijs gebeuren.
Dat de spreekkoren erger worden is dikke onzin, tien jaar terug was het veel erger. Nu wordt er alleen meer ophef over gemaakt. Ben het wel eens dat het niet altijd hoort, maar ik kan me er af en toe wel wat bij voorstellen.

Zo nu maar terug naar de FC. Deze week hopelijk afsluiten met 2 overwinningen, al ben ik over Sparta uit nog niet helemaal gerust..
  zondag 5 februari 2006 @ 21:19:34 #20
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34774232
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Het resterende programma:

Thuis:
Zondag 29/01 om 14.30uur: NAC Breda
Woensdag 01/02 om 20.45 PSV (beker)
Zaterdag 04/02 om 20.00uur: Heracles
Zaterdag 18/02 om 19.30uur: RKC Waalwijk
Zondag 26/02 om 16.30uur: Feyenoord
Zondag 19/03 om 14.30uur: Ajax
Zondag 02/04 om 14.30uur: Vitesse
Woensdag 12/04 om 20:00uur: FC Utrecht

Uit:
Dinsdag 07/02 om 20.00uur: Sparta
Zondag 12/02 om 14.30uur: RBC Roosendaal
Zaterdag 04/03 om 19.30uur: Willem II
Zaterdag 11/03 om 19.30uur: ADO Den Haag
Zaterdag 25/03 om 20.00uur: NEC
Zaterdag 08/04 om 19.30uur: PSV
Zondag 16/04 om 14.30uur: FC Twente
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Jouw gezeur over spreekkoren en te harde overtreding vind ik echter mietjesgedrag. We zijn geen partij voorbeeldige schoondochters- en zonen in het stadion, dan moet je naar korfbal gaan.
Stoer hoor, dat soort taal. Heb je zeker ook in het vak opgevangen.

Je profileert je natuurlijk enorm als niet-ideale schoondochter als je over een hoerenjong schreeuwt. Hulde, bravo!!!!! Echt superstoer hoor.
pi_34774267
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Maar er 2 dingen in het voetbal waar ik een gruwelijke hekel aan heb en echt niet tegen kan, al helemaal niet als er relativerend over wordt gedaan: spreekkoren en veel te harde overtredingen. De volgende keer raakt iemand de keeper zo dat hij er hersenletsel aan over houdt. Dit soort overtredingen mogen gewoon niet, ze mogen er nog niet eens in de buurt komen. En in mijn ogen hoort dat keihard gestraft te worden, dat heeft niks met FC Groningen an sich te maken.
Spreekkoren horen er gewoon bij. De KNVB moet er niet zoveel aandacht aan besteden door de stadionspeaker om te laten roepen dat ze er mee moeten stoppen. Dan gaat het juist door. Vond het woensdag ook een beetje overdreven maar aan de andere kant hadden ze wel gelijk door het zeer inconsewuent fluiten van Temmink.

En dan hadden we afgelopen zondag Blom en gister al Van Sichem die de boel dood fluiten. Dan is het geen wonder dat het publiek zich gaat roeren. Het wordt tijd dat onze scheidsrechters eens op cursus gaan in Engeland. Niet alles affluiten voor die kleine overtredingen.

Wat betreft het hersenletsel dat je hierboven noemt; Overdrijven is ook een vak, Hij schopt hem toch echt niet vol tegen het hoofd. En dan valt het nog wel mee. Hij zal er hoogstens een hersenschudding aan over houden. En hier AUB niet over zeuren want als keeper spreek ik hierin uit ervaring.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34774296
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:20 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Spreekkoren horen er gewoon bij.
Waarbij?
pi_34774402
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarbij?
.............. Lekker irritant doen kan ik ook. Ik weet dat je je hier een beetje Remie voelt als SCH supporter en dat je de discussie niet kunt winnen. Maar bijdehand doen heeft al helemaal geen zin om je standpunt duidelijk te maken.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:24:18 #25
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34774414
Aardbei

Ik mag toch hopen dat je een vrouw bent SCH, want je bent ontzettend goed in zuigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')