Het oude Stadionquote:Selectie 2005/2006
Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda
Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva
Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Rasmus Lindgren
Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Da\'s toch die club waar ze vooral de scheids uitjouwen?
Waarom Van Sichem uitjouwen gisteren, dat is toch sneu?
Dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze fluiten bij jullie nooit een scheids uit zeker. Je weet alles altijd zo lekker aan te dikken, geweldig
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheftquote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Op en titel volgen.
SCH in de Groningen TTquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheft
Maar aan de andere kant is dat ook weer teveel eer...![]()
Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune. Wij fluiten, jullie gaan Ajacieden te lijfquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zoals Temmink werd uitgefloten woensdag, heb ik het bij ons nog nooit gehoord gelukkig.
Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.quote:Maar waarom zou de scheids van gisteren moeten worden uitgefloten. Dat was mijn vraag en het is misschien typisch Grunnings om die wederkerig te maken.
Bedenk eens even een leuke titel !quote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien is dit een goede TT: Waar SCH het irritant doen tot een kunst verheft
Maar aan de andere kant is dat ook weer teveel eer...![]()
Als er vooraf al afgefloten is niet, ook al is dat misschien onterecht. Simpel.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
Het was gewoon een doelpunt hoor.
Ik zeg toch niet dat ie niet hard door ging? Overdrijven is alleen ook een vak. Er is zelfs een foto van, waarop te zien is dat het allemaal wel meevalt.quote:Beetje raar dat je dat vindt, je liefde voor Buijs is bekend maar als iemand op die manier inkomt op een keeper is dat normalitair rood en zeker geel.
Valt wel mee hoor, ik weet heel goed dat we er nog laaaang niet zijn. En ik heb ook wel eens kritiek, maar dat zie jij niet door je frieSCHe bril. Jij bent alleen een beetje frusti als het om Groningen gaat, beetje jaloerSCH bijnaquote:Wel jammer dat je hier altijd zo irritant doet Clauw en nooit iets wilt toegeven en het bijna dwangmatig voor je eigen spelertjes opneemt en een beetje naast je naaldhakjes begint te lopen nu het even eindelijk eens wat beter met Groningen gaat na al die waardeloze seizoenen.
Tja en dat maak jij er weer van, ik bedoelde het zoals Eilandje het opvatte. Dat bedoel ik dus, komt vast ook door die frieSCHe bril!quote:Wat een arrogantie. Wij maken ons om alle ploegen druk.
Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is ook een verschil tussen onze clubs. Voetbal is emotie, ook op de tribune.
Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.quote:Vanwege het constant doodfluiten van de wedstrijd en het niet consequent zijn. Groningers wel geel geven, maar een Heraclied die een vuile overtreding maakt krijgt niets.
Maar dat zal bij jullie vast nooit gebeuren.
Zie je, ik wist het!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
en ik heb enorm de pik in op Groningen inderdaad omdat die kutwedstrijd me enorm veel geld heeft gekost aan boetes achteraf![]()
![]()
Wat u wilt.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Emotie? Meer slachtofferschap bij jullie dan.
Ja ga je eens met je eigen club bezig houden.quote:Beetje flauw om het steeds naar ons terug te koppelen, daar is een ander topic voor.
Krijgt Buijs toch niet, was het ook niet waard. Daarnaast is er voor een overtreding gefloten en kan de commissie geen reet meer doen. Ken je regeltjes SCH.quote:Je hebt verdomde mazzel gehad dat Buijs geen rood kreeg, hopelijk krijgt hij die nog van de arbitragecommissie. De scheids keurt ook nog een terecht doelpunt af. En toch nog uitjouwen. Nee zeg, dat is nog eens heldendom
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Noca het volgende als reactie op de opmerking over het tweede afgekeurde doelpunt:
Was het ook, 8 van de 10 hadden hem goedgekeurd. Maar van Sichem niet en daar gaat het om. Net als dat vorige week Temmink de goal van Cocu goedkeurde die buitenspel stond. Shit happens.
Dat nog dus.quote:En mijn reactie
Precies.
We moeten het er maar mee doen dat de arbitrage in Nederland kut is.
Het zou jou eens sieren niet altijd zo zitten te klagen over ons. Ik weet dat het nu eens gevoelig bij jullie ligt dat Grunn boven Heerenveen staat. Het was inderdaad een overtreding maar ik heb ze wel eens erger gezien die niet bestrafd werden. Als hij nu met een gestrekt been in komt glijden bijvoorbeeld......quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou jullie sieren om toe te geven dat het een hele vuile overtreding van Buijs was.
Ik weet niet wat hem bezielde gisteren maar hij was echt een matennaaier en erg vervelend waar hij normaal gesproken toch een aardige speler is.
Raar dan dat Majstorovich niet geschorst werd omdat Bossen aangaf dat hij het geval gezien had en geen overtreding had geconstateerd. Gevolg, geen schorsing achteraf. Dat gaat dus ook niet met Buijs gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
En dat kan nog steeds hoor Noca, leer jij regeltjes liever, er kan alleen geen rood worden gegeven als er al geel was gegeven
Nog maar een keer topicreporten?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Het resterende programma:
Zaterdag 04/02 om 20.00uur: Heracles
Zaterdag 18/02 om 19.30uur: RKC Waalwijk
Zondag 26/02 om 16.30uur: Feyenoord
Zondag 19/03 om 14.30uur: Ajax
Zondag 02/04 om 14.30uur: Vitesse
Woensdag 12/04 om 20:00uur: FC Utrecht
Uit:
Dinsdag 07/02 om 20.00uur: Sparta
Zondag 12/02 om 14.30uur: RBC Roosendaal
Zaterdag 04/03 om 19.30uur: Willem II
Zaterdag 11/03 om 19.30uur: ADO Den Haag
Zaterdag 25/03 om 20.00uur: NEC
Zaterdag 08/04 om 19.30uur: PSV
Zondag 16/04 om 14.30uur: FC Twente
Stoer hoor, dat soort taal. Heb je zeker ook in het vak opgevangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Jouw gezeur over spreekkoren en te harde overtreding vind ik echter mietjesgedrag. We zijn geen partij voorbeeldige schoondochters- en zonen in het stadion, dan moet je naar korfbal gaan.
Spreekkoren horen er gewoon bij. De KNVB moet er niet zoveel aandacht aan besteden door de stadionspeaker om te laten roepen dat ze er mee moeten stoppen. Dan gaat het juist door. Vond het woensdag ook een beetje overdreven maar aan de andere kant hadden ze wel gelijk door het zeer inconsewuent fluiten van Temmink.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Maar er 2 dingen in het voetbal waar ik een gruwelijke hekel aan heb en echt niet tegen kan, al helemaal niet als er relativerend over wordt gedaan: spreekkoren en veel te harde overtredingen. De volgende keer raakt iemand de keeper zo dat hij er hersenletsel aan over houdt. Dit soort overtredingen mogen gewoon niet, ze mogen er nog niet eens in de buurt komen. En in mijn ogen hoort dat keihard gestraft te worden, dat heeft niks met FC Groningen an sich te maken.
..............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |