abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34749006
Actie van Buijs valt me nog steeds mee, na het zien van de samenvatting. Netjes toch van Buijssie om te zeggen dat het geen rood was? Wat een ophef allemaal om niks.

Cornelisse had er inderdaad wel eentje mogen maken
En Bosz verwoordde het goed
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34749100
quote:
Na de wedstrijd had Pieckenhagen ook geen rood hoeven krijgen
nee, dat had ie tijdens de wedstrijd moeten krijgen met zijn tijd rekken, die scheids greep veel te laat in, hij had 2x geel motten hebben. wat een irritante klote keeper zeg, bah!

FC.Grunn

[ Bericht 28% gewijzigd door venomsnake op 05-02-2006 11:58:14 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 februari 2006 @ 01:29:09 #253
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34749184
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

nee, dat had ie tijdens de wedstrijd moeten krijgen met zijn tijd rekken, die scheids greep veel te laat in, hij had 2x geel motten hebben. wat een irritante klote keeper zeg, bah!
Twee keer geel was idd gepaster geweest
  zondag 5 februari 2006 @ 11:00:51 #254
82589 S-Two
barba macacu
pi_34752808
Ik vond dat Buijs best geel had mogen krijgen voor die laatste actie, en die ene goal werd mijns inziens onterecht afgekeurd. Maar daarnaast staan minstend 3 hele goeie kansen van Cornelisse. Zoals ik het heb gezien had Groningen wel moeten winnen. Hopen dat ze de komende 2 wedstrijden (tegen relatief makkelijke tegenstanders) wel de 3 punten pakken.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 5 februari 2006 @ 12:05:35 #255
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34754124
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef S-Two het volgende:
en die ene goal werd mijns inziens onterecht afgekeurd.
De scheids floot al voordat Hirayama de bal op zijn hoofd had gekregen vanwege het wegduwen van Levchenko geloof ik. Als je het terugkijkt is het ook duidelijk te zien. Goede beslissing. Ik kan ook iemand wegduwen en vervolgens helemaal vrij inkoppen, maar zo werkt het dus niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:10:28 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_34754256
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Noca het volgende:

[..]

De scheids floot al voordat Hirayama de bal op zijn hoofd had gekregen vanwege het wegduwen van Levchenko geloof ik. Als je het terugkijkt is het ook duidelijk te zien. Goede beslissing. Ik kan ook iemand wegduwen en vervolgens helemaal vrij inkoppen, maar zo werkt het dus niet.
Nee okay, hij duwde inderdaad. Maar als je dit lichte duwtje vergelijkt met wat er doorgaans in het strafschopgebied bij een hoekschop gebeurt kan je niet anders concluderen dat Groningen goed weg komt. Ik ben het met je eens hoor dat hij duwde en hij dus eigenlijk terecht is afgekeurd, maar het zou mooi zijn als er dan ook eens harder opgetreden zou worden tegen zulks soort dingen bij bijvoorbeeld een corner.
pi_34754345
Was inderdaad geen beste wedstrijd maar dit zat er gewoon aan te komen. Je zag de hele week al dat het niet echt lekker liep. Nu zijn we dan eindelijk eens tegen de lamp gelopen en staan we weer met beide beentjes op de grond. Een aantal mensen dachten al dat we nog landskampioen konden worden heb ik het idee.

De actie van Buijs was inderdaad een beetje onbesuisd maar om dit nu te bestraffen met geel vind ik een beetje overdreven. Hoogma kopt die bal gewoon te kort terug op Pieckenhagen en Buijs gaat er gewoon vol voor. Moet hij ook al anders loopt hij een paar maanden met zijn been ik het gips als hij een beetje pech heeft.

Pieckenhagen heeft gister gewoon de wedstrdij van zijn leven gehad. Al in de 2e helft begon hij inderdaad met tijdrekken en daar reageert het publiek dan op. Dat is juist iets waar een speler op kickt. En kan hier net zo lang meer doorgaan tot de scheids eens ingrijpt en dat gebeurde vandaag gewoon veel te laat. Je kan gewoon zien dat het een ervaren keeper is. Met dit soort maniertjes sleep je je ploeg gewoon door zo'n wedstrijd. Ik wil het niet goed praten maar vele keepers kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

De scheids was vandaag gewoon weer een drama. Hij floot het hele spel dood en had totaal geen gevoel bij de wedstrijd. Volgens mij is het gewoon weer zo iemand die zelf nooit heeft kunnen voetballen maar het spelletje wel leuk vind. Daarom wordt je gewoon scheidsrechter maar heb je totaal geen gevoel hoe een wedstrijd loopt. Elk duwtje werd weer afgefloten wat de snelheid totaal uit het spel haalde. De handsbal van Hirayama zag hij overigens wel goed maar dat was dan ook ongeveer zijn enige juiste actie in de hele wedstrijd. De rode kaart kun je een hele discussie over houden. Het gaat om het idee wat erachter zit. Of hij hem nou vol raakt of niet. Hij maakt een slaande beweging en daar staat de rode kaart voor. Dus is het een terechte actie van de scheidsrechter. Wat dat betreft moet ik hem weer wel een compliment geven. Dit is zo ongeveer de enige keer dat een scheids een kaart geeft na afloop van een wedstrijd. In mijn hele leven heb ik dat nog niet eerder gezien.

Zo dat was weer een heel betoog over de wedstrijd van gister. Al met al niet een beste pot voetbal maar gauw vergeten en op naar Rotterdam waar dinsdag Sparta al weer wacht. Het is te hopen dat de blessure gevallen er weer snel bij zullen zijn want de selectie begint toch aardig dunntjes te worden zo.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34754403
Salmon kon gisteravond na de wedstrijd amper lopen, dus ik ben bang dat hij sowieso niet speelt dinsdag
pi_34755237
Hmm weet niet. Het was gewoon kramp dus vandaag een beetje spierpijn en een massage en het is weer over. Denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34755321
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef Joagertje het volgende:
Hmm weet niet. Het was gewoon kramp dus vandaag een beetje spierpijn en een massage en het is weer over. Denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Dat dacht ik ook. Maar dit las ik op het forum:
quote:
Buijs was later met nog wat spelers in ons home. Hij vertelde mij dat hij moest ondertekenen na de wedstrijd en had ingevuld dat hij het geen rode kaart vond. Ook vertelde hij me dat Salmon zeer waarschijnlijk dinsdag niet kan voetballen, want hij kon amper nog lopen.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:48:33 #261
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34755398
We moeten nu 3 punten halen tegen Sparta . Zij versloegen ons in het Oosterpark, dus pakken wij ze in Het Kasteel.

Kom op FC!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 5 februari 2006 @ 14:07:49 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34758981
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Eilanden het volgende:

[..]

en de andere situatie was na de wedstrijd waarbij Pieckenhagen rood kreeg
Hoezo? Buijs doet daar helemaal niks hoor.. Het rood sloeg nergens op, maar als er iemand in die situatie een kaart moest hebben, was het Pieckenhagen wel..
  zondag 5 februari 2006 @ 14:12:59 #263
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34759207
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hoezo? Buijs doet daar helemaal niks hoor.. Het rood sloeg nergens op, maar als er iemand in die situatie een kaart moest hebben, was het Pieckenhagen wel..
Begrijpend lezen is ook een vak.... ik reageer daar op de vraag welke twee situaties genoemd werden in de eerdere discussie. Ik zeg daar helemaal niet dat Buijs n.a.v. die situatie rood moet krijgen
  zondag 5 februari 2006 @ 14:15:22 #264
26251 Eilanden
pi_34759319
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Joagertje het volgende:
Was inderdaad geen beste wedstrijd maar dit zat er gewoon aan te komen. Je zag de hele week al dat het niet echt lekker liep. Nu zijn we dan eindelijk eens tegen de lamp gelopen en staan we weer met beide beentjes op de grond. Een aantal mensen dachten al dat we nog landskampioen konden worden heb ik het idee.

De actie van Buijs was inderdaad een beetje onbesuisd maar om dit nu te bestraffen met geel vind ik een beetje overdreven. Hoogma kopt die bal gewoon te kort terug op Pieckenhagen en Buijs gaat er gewoon vol voor. Moet hij ook al anders loopt hij een paar maanden met zijn been ik het gips als hij een beetje pech heeft.

Pieckenhagen heeft gister gewoon de wedstrdij van zijn leven gehad. Al in de 2e helft begon hij inderdaad met tijdrekken en daar reageert het publiek dan op. Dat is juist iets waar een speler op kickt. En kan hier net zo lang meer doorgaan tot de scheids eens ingrijpt en dat gebeurde vandaag gewoon veel te laat. Je kan gewoon zien dat het een ervaren keeper is. Met dit soort maniertjes sleep je je ploeg gewoon door zo\'n wedstrijd. Ik wil het niet goed praten maar vele keepers kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

De scheids was vandaag gewoon weer een drama. Hij floot het hele spel dood en had totaal geen gevoel bij de wedstrijd. Volgens mij is het gewoon weer zo iemand die zelf nooit heeft kunnen voetballen maar het spelletje wel leuk vind. Daarom wordt je gewoon scheidsrechter maar heb je totaal geen gevoel hoe een wedstrijd loopt. Elk duwtje werd weer afgefloten wat de snelheid totaal uit het spel haalde. De handsbal van Hirayama zag hij overigens wel goed maar dat was dan ook ongeveer zijn enige juiste actie in de hele wedstrijd. De rode kaart kun je een hele discussie over houden. Het gaat om het idee wat erachter zit. Of hij hem nou vol raakt of niet. Hij maakt een slaande beweging en daar staat de rode kaart voor. Dus is het een terechte actie van de scheidsrechter. Wat dat betreft moet ik hem weer wel een compliment geven. Dit is zo ongeveer de enige keer dat een scheids een kaart geeft na afloop van een wedstrijd. In mijn hele leven heb ik dat nog niet eerder gezien.

Zo dat was weer een heel betoog over de wedstrijd van gister. Al met al niet een beste pot voetbal maar gauw vergeten en op naar Rotterdam waar dinsdag Sparta al weer wacht. Het is te hopen dat de blessure gevallen er weer snel bij zullen zijn want de selectie begint toch aardig dunntjes te worden zo.
* Eilanden is het met de meeste dingen die Joagertje zegt eens (niet allemaal, maar de meeste)
  zondag 5 februari 2006 @ 15:19:05 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34761913
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak.... ik reageer daar op de vraag welke twee situaties genoemd werden in de eerdere discussie. Ik zeg daar helemaal niet dat Buijs n.a.v. die situatie rood moet krijgen
ishe moeluk he.. als je alles maar half ff doorneemt
pi_34762661
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

* Eilanden is het met de meeste dingen die Joagertje zegt eens (niet allemaal, maar de meeste)
Waar ben je het niet mee eens dan?
pi_34765955
Daar gaan we dus al met die blessures. Misschien moet Tuyp teruggehaald worden..!
  zondag 5 februari 2006 @ 18:23:23 #268
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34768004
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef venomsnake het volgende:
nee, dat had ie tijdens de wedstrijd moeten krijgen met zijn tijd rekken, die scheids greep veel te laat in.
Hadden wij het gister ook nog over. Waarom wordt voor tijdrekken van een keeper altijd pas geel gegeven na de 40e minuut van de tweede helft? Dan is het kwaad allang geschied en heeft het geen effect. Je helpt een keeper op deze manier zelfs met het tijdrekken...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_34768044
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:20 schreef clauwheee het volgende:
Actie van Buijs valt me nog steeds mee, na het zien van de samenvatting.
Vond ik niet. Zo doorgaan op een keeper is echt not-done. Maar goed, wel jammer dat hij vervolgens Pieckenhagen zo bestormt en vervolgens een beetje schijnheilig doet over die rode kaart. Volgens hem was er niks aan de hand maar hij reageerde als een dolle stier op die hand op zijn wang.

Verder hebben jullie weer gemazzeld met die onterecht afgekeurde tweede goal.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:27:20 #270
26251 Eilanden
pi_34768126
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Waar ben je het niet mee eens dan?
Ik vond dat doldrieste doorgaan van Buijs op Pieckenhagen een gele kaart. Normaal gesproken wordt daar ook geel voor gegeven, maar het Nederlandse scheidsrechterkorps is verre van consequent
  zondag 5 februari 2006 @ 18:31:16 #271
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34768263
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Verder hebben jullie weer gemazzeld met die onterecht afgekeurde tweede goal.
Volgens de regels is de 2e goal gewoon terecht afgekeurd. Dat bij dezelfde duw alleen dan verdedigend de norm vervaagd doet daar niets aan af...
pi_34768432
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Volgens de regels is de 2e goal gewoon terecht afgekeurd. Dat bij dezelfde duw alleen dan verdedigend de norm vervaagd doet daar niets aan af...
Welke duw? Sorry hoor, dat sloeg echt helemaal nergens op. Niemand begreep het ook volgens mij. Dan kan voortaan ieder doelpunt worden afgekeurd als er enig fysiek contact was.
pi_34768455
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:27 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik vond dat doldrieste doorgaan van Buijs op Pieckenhagen een gele kaart. Normaal gesproken wordt daar ook geel voor gegeven, maar het Nederlandse scheidsrechterkorps is verre van consequent
Ik ook. Ik verwachtte rood maar geel was zeker op zijn plaats geweest. Om er niks voor te geven is echt belachelijk. Dan zeg je dus eigenlijk dat een speler met zijn noppen mag doorkomen op het gezicht van een keeper die de bal allang vastheeft.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:36:49 #274
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_34768464
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke duw? Sorry hoor, dat sloeg echt helemaal nergens op. Niemand begreep het ook volgens mij. Dan kan voortaan ieder doelpunt worden afgekeurd als er enig fysiek contact was.
De goal werd niet afgekeurd, de goal werd gemaakt nadat er was gefloten voor een overtreding. Dan is een goal per definitie niet geldig, want er is op dat moment geen spel.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:37:48 #275
26251 Eilanden
pi_34768504
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ook. Ik verwachtte rood maar geel was zeker op zijn plaats geweest. Om er niks voor te geven is echt belachelijk. Dan zeg je dus eigenlijk dat een speler met zijn noppen mag doorkomen op het gezicht van een keeper die de bal allang vastheeft.
Direct rood vind ik wat overdreven, maar geel was het m.i. wél. Die gele kaart was overigens dan zijn 2e geweest, dus rood.
pi_34768598
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef detulp050 het volgende:

[..]

De goal werd niet afgekeurd, de goal werd gemaakt nadat er was gefloten voor een overtreding. Dan is een goal per definitie niet geldig, want er is op dat moment geen spel.
Nee hoor, de goal werd afgekeurd, er was nog niet gefloten.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:43:03 #277
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_34768674
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je de samenvatting bekijkt met het geluid aan dan zul je eerst het fluitsignaal horen voordat er gescoord wordt. Maar goed, zinloze details.
pi_34768705
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:43 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als je de samenvatting bekijkt met het geluid aan dan zul je eerst het fluitsignaal horen voordat er gescoord wordt. Maar goed, zinloze details.
Dat viel de commentator dan ook niet op gisteravond. Ook een raar fluitsignaal dan.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:47:57 #279
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34768830
quote:
Fysiek contact mag wat mij betreft. Een duw in de rug geven waardoor je vrij kan inkoppen niet.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Dan zeg je dus eigenlijk dat een speler met zijn noppen mag doorkomen op het gezicht van een keeper die de bal allang vastheeft.
Pieckenhagen lag al een minuut op de grond inderdaad. Waarschijnlijk weer aan het tijdrekken...
  zondag 5 februari 2006 @ 19:11:41 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34769589
quote:

[..]

Die duw is wel degelijk te zien in de samenvatting, maar is dermate dat ik het niet afkeuren van die goal ook wel begrepen had. Zei op de tribune nog dat we daar mooi weg kwamen.
Maar then again, een goal voor antivoetbal Heracles was ook niet bepaald verdiend geweest.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:57:25 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34771081
tjonge jonge.. op het unofficial FC Groningen forum wordt een deel van de spelers weer flink afgevallen.
Ineens is het niks meer. Zelfs Buijs krijgt het te verduren.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:07:35 #282
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34771457
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kan je het fragment wel even toesturen SCH. Er was al gefloten op het moment dat Hirayama de bal inkopte.
pi_34771474
SCH doe even niet zo irritant steeds. Af en toe sarren ok, maar irritant doen doe je maar in het SCH topic. Er was al wél gefloten voordat die gozer hem erin kopte, en als jij zegt dat dat niet zo is dan zou ik maar es heel gauw naar de oogarts gaan.

Die actie van Buijs was misschien geel, maar zeker geen direct rood. De scheids snapte zelf ook wel dat ie al een rare gele kaart aan Buijs had gegeven dus heeft ie die andere op zak gehouden.

Toch grappig dat de concurrentie zich elke week zo druk om ons maakt
  zondag 5 februari 2006 @ 20:08:21 #284
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34771489
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:57 schreef Prosac het volgende:
tjonge jonge.. op het unofficial FC Groningen forum wordt een deel van de spelers weer flink afgevallen.
edit: las het even verkeerd

Dacht dat je official bedoelde, maar ik snap idd ook niet waarom alles zo negatief moet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Noca op 05-02-2006 20:15:33 ]
pi_34771494

boven hoerenveen
boven Twente
boven ajax
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34771531
Het was een klein heel licht duwtje... Zulke duwtjes worden per wedstrijd ongeveer 300 x gegeven.. Beetje kinderachitg van de scheidsrecher.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:10:34 #287
82589 S-Two
barba macacu
pi_34771569
quote:
Ach, successupporters heb je overal.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:10:51 #288
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34771577
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was een klein heel licht duwtje... Zulke duwtjes worden per wedstrijd ongeveer 300 x gegeven.. Beetje kinderachitg van de scheidsrecher.
Was het ook, 8 van de 10 hadden hem goedgekeurd. Maar van Sichem niet en daar gaat het om. Net als dat vorige week Temmink de goal van Cocu goedkeurde die buitenspel stond. Shit happens.
pi_34771615
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Noca het volgende:

[..]

Was het ook, 8 van de 10 hadden hem goedgekeurd. Maar van Sichem niet en daar gaat het om. Net als dat vorige week Temmink de goal van Cocu goedkeurde die buitenspel stond. Shit happens.
Precies.

We moeten het er maar mee doen dat de arbitrage in Nederland kut is.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:16:10 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34771763
Net in de korte flitsen van de andere beelden + temmink vanmiddag valt het niveau van de arbitrage wel op zeg.. niet normaal.

De rode kaarten voor van der Schaaf en Derijck zijn wel goed.
Die voor de toneelspeler van NAC vind ik helemaal mooi, die kon er vorige week ook al behoorlijk wat van.
pi_34772553
quote:
Nou, het zijn er maar 2 of 3 trouwens, de rest gaan er tegen in.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:38:49 #292
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34772651
Valt idd mee. Er zijn altijd mensen die snel negatief zijn, helemaal als je in een opgaande spiraal zit. Dan is het ineens raar dat je verliest

Dinsdag alweer! Op zich wel zin om heen te gaan, maar kan geen vrij krijgen..
  zondag 5 februari 2006 @ 20:41:18 #293
26251 Eilanden
pi_34772756
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef clauwheee het volgende:
Wees blij dat clubs als Utrecht en Heerenveen zich druk maken om Groningen! Dat is seizoenenlang wel eens anders geweest!
pi_34772817
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik kan je het fragment wel even toesturen SCH. Er was al gefloten op het moment dat Hirayama de bal inkopte.
Waarvoor fluiten dan? Er gebeurde helemaal niks. Maar goed, dan zat heel Talpa er weer naast met hun "twee afgekeurde doelpunten". Flink gemazzeld Noca, dat zul je moeten toegeven. Twee treffers die andere scheidsen zouden kunnen hebben goedgekeurd en geen rood voor Buijs.
pi_34772895
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef clauwheee het volgende:
SCH doe even niet zo irritant steeds. Af en toe sarren ok, maar irritant doen doe je maar in het SCH topic. Er was al wél gefloten voordat die gozer hem erin kopte, en als jij zegt dat dat niet zo is dan zou ik maar es heel gauw naar de oogarts gaan.
Het was gewoon een doelpunt hoor.
quote:
Die actie van Buijs was misschien geel, maar zeker geen direct rood. De scheids snapte zelf ook wel dat ie al een rare gele kaart aan Buijs had gegeven dus heeft ie die andere op zak gehouden.
Beetje raar dat je dat vindt, je liefde voor Buijs is bekend maar als iemand op die manier inkomt op een keeper is dat normalitair rood en zeker geel.

Wel jammer dat je hier altijd zo irritant doet Clauw en nooit iets wilt toegeven en het bijna dwangmatig voor je eigen spelertjes opneemt en een beetje naast je naaldhakjes begint te lopen nu het even eindelijk eens wat beter met Groningen gaat na al die waardeloze seizoenen.
quote:
Wat een arrogantie. Wij maken ons om alle ploegen druk.
pi_34772967
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Noca het volgende:

[..]

Het verschil is inderdaad dat Temmink toen langdurig op een rotmanier werd uitgejouwd en nu wordt er heel normaal gedaan over deze scheids.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:48:36 #297
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773032
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verschil is inderdaad dat Temmink toen langdurig op een rotmanier werd uitgejouwd en nu wordt er heel normaal gedaan over deze scheids.
Deze scheids is ook lekker toegezongen en uitgefloten SCH. Slechts omdat men zijn naam niet goed wist heb je dat misschien niet gehoord.

En dat je zegt dat andere scheidsrechters beide goals zouden hebben goedgekeurd is ronduit lachwekkend. Die eerste was duidelijk hands, ik vraag me zo langzamerhand af of je wel 1 minuut van de wedstrijd gezien hebt.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:49:10 #298
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34773057
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:

Wat een arrogantie. Wij maken ons om alle ploegen druk.
Alleen jij net iets meer om ons, geeft niet hoor.

edit: en een andere scheids had Buijs voor de eerste actie geen geel gegeven, was het alsnog bij geel gebleven. Als als als, allemaal zo makkelijk roepen he.

Feit is dat we gelijk hebben gespeeld en dat dat jammer is. Heracles is best een goede ploeg en wij staan na dit weekend nog steeds vijfde.
pi_34773129
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:48 schreef Noca het volgende:

[..]

Deze scheids is ook lekker toegezongen en uitgefloten SCH. Slechts omdat men zijn naam niet goed wist heb je dat misschien niet gehoord.
Des te triester dus. Dat is dus de sfeer in het nieuwe Euroborg. De scheids uitjouwen. Hulde hoor.
Diezelfde scheids die jullie gisteren een punt heeft bezorgd. Triest.
quote:
En dat je zegt dat andere scheidsrechters beide goals zouden hebben goedgekeurd is ronduit lachwekkend. Die eerste was duidelijk hands, ik vraag me zo langzamerhand af of je wel 1 minuut van de wedstrijd gezien hebt.
Die eerste was niet zo duidelijk hands hoor maar wel terecht afgekeurd. De tweede goal was door 99 van de 100 scheidsen goedgekeurd, simpelweg omdat er niks aan de hand was en het een zuivere goal was. Dat zouden ze bij de KNVB ook eens achteraf moeten belonen ipv spelers achteraf rode kaarten aannaaien.
pi_34773161
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Noca het volgende:

[..]

Alleen jij net iets meer om ons, geeft niet hoor.

edit: en een andere scheids had Buijs voor de eerste actie geen geel gegeven, was het alsnog bij geel gebleven. Als als als, allemaal zo makkelijk roepen he.

Feit is dat we gelijk hebben gespeeld en dat dat jammer is. Heracles is best een goede ploeg en wij staan na dit weekend nog steeds vijfde.
Het zou jullie sieren om toe te geven dat het een hele vuile overtreding van Buijs was.
Ik weet niet wat hem bezielde gisteren maar hij was echt een matennaaier en erg vervelend waar hij normaal gesproken toch een aardige speler is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')