Plat grunnings wel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
EusterparkDat is niet eens echt Gronings. \'O\' -klank wordt nooit een \'eu\' -klank.
scheer je weg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg 0-1 vanavond, Heracles gaat weer eens stunten.
Doe maar een handvol.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef Jeroen_M het volgende:
Kut! 0-0... Cornelisse heeft een paar kansen gemist, als ik Kok mag geloven... shit shit shit..
Groningen mocht anders niet klagen als ik de samenvatting mag geloven... goal onterecht afgekeurd van Heracles.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef venomsnake het volgende:
weer zo\\\'n kut scheids, net als van de week. die gasten moeten opnieuw de regels leren.
Nee, hij moet hem eerst in een rolstoel trappen voordat hij geel krijgtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef Cruoninga het volgende:
Buijs is een held. Verlengstuk van de supporters op het veld. Gelul dat hij rood zou moeten hebben voor die actie, hij raakte hem echt niet terminaal, zoals Pieckenhagen dat deed voorkomen.
Surequote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind trouwens niet dat Buijs rood had moeten krijgen, hij probeerde nog te ontwijken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Noca Clauwhee![]()
Jammer jammer, Heracles bleef compact achterin en werd goed gevaarlijk een paar keer via een uitbraak. Had Groningen in de eerste helft aanvallend en verdedigend geen antwoord op. Tweede helft mis je de scherpte en het lef om het af te maken. Nait best, op naar de volgende pot dan maar.
Er waren 2 spelers van Heracles die 2 keer geel hadden moeten hebben en het ook niet gekregen hebben, als we zo gaan beginnen...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SureHij gaat gewoon te hard in op de keeper .... dat is gewoon geel en twee keer geel is gewoon rood
Kijk morgen nog maar eens goed naar de situatie.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SureHij gaat gewoon te hard in op de keeper .... dat is gewoon geel en twee keer geel is gewoon rood
Hij gaat gewoon te hard in op de keeper en raakt hem zelfs ... gewoon geel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kijk morgen nog maar eens goed naar de situatie.
Snap je nietquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon te hard in op de keeper en raakt hem zelfs ... gewoon geel.
Ik snap niet waar dat fanatieke verdedigen van die Buijs zo vandaan komt ... hij maakt ook wel eens fouten... hij is onze lieve heer niet....
En had een kaart moeten krijgen voor die actie! Punt!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Snap je nietHij is gewoon fanatiek en wil altijd winnen, kunnen veel spelers in Nederland een voorbeeld aan nemen. Wat een gezeur. Buijs is een held. Punt.
Net wat ik zeg, dat hadden 2 spelers van Heracles ook moeten hebben dus zeur niet zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En had een kaart moeten krijgen voor die actie! Punt!
(Hmmmm... da\'s makkelijk discussieren op die manier![]()
)
Ik ben niet aan het zeuren, ik geef gewoon mijn mening.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Net wat ik zeg, dat hadden 2 spelers van Heracles ook moeten hebben dus zeur niet zo.
Neuh, Cornelisse had die kansen er in moeten schieten, als je dat niet doet verdien je ook geen 3 punten.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje frusti over het gelijke spel Noca?![]()
De keeper had hem nog niet klem, hij gaat voor de bal en probeert de keeper voor zover hij kan te ontwijken. Vind ik geen geel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon te hard in op de keeper en raakt hem zelfs ... gewoon geel.
Ik denk dat ik bij FCU wel gewend ben aan spelers die er vol voor gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef clauwheee het volgende:
Vaduz en ThomasPrecies. Maar velen zijn dat blijkbaar niet gewend, spelers die er altijd voor willen gaan.
Misschien omdat op 9 juni al het WK begint? Tenzij je tijdens het WK nog door wil voetballenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Thomas87 het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat je in januari/februari 5 wedstrijden hebt in 2 week terwijl je in mei/juni (het mooiste voetbalweer van het jaar tot je beschikking) al zo ongeveer klaar bent. Ik had vandaag 2 broeken aan in het stadion; ion je korte broek een wedstrijd kijken heef toch ook wel wat :-)
Welk moment? Met Pieckenhagen na afloop?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het moment niet gezien, jammer.
Ook, maar ook die Buijs contra pieckenhagen, waar jullie het over hebben. Werd gezapt naar Idols :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Welk moment? Met Pieckenhagen na afloop?
Heb ik ook gemist eigenlijk. Buijs had trouwens best geel kunnen krijgen voor het doorgaan op Pieckenhagen, maar die kerel had allang eerder geel moeten hebben. Irritant mannetje. Heracles anti-voetbal.
De scheidsrechter was vandaag weer bedroevend slecht.
Morgen Talpa maar even kijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook, maar ook die Buijs contra pieckenhagen, waar jullie het over hebben.
Dat was twee keer ... 1x inglijden op de goalie tijdens de wedstrijd en de andere situatie was na de wedstrijd waarbij Pieckenhagen rood kreegquote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook, maar ook die Buijs contra pieckenhagen, waar jullie het over hebben. Werd gezapt naar Idols :\')
Zo issie dan ook wel weerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Buijs was wel sportief door na afloop te zeggen dat het geen rood was.
psiesquote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook niet frusti, ik vind de jongens het nog steeds heel goed doen, ze willen echt wel maar het lukte vandaag niet. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |