Als Buijs het zegt, dan is het ook zo!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef clauwheee het volgende:
Het komt goed, zei Buijs. Ik geloof hem natuurlijk
Makkelijk gaan jullie het niet krijgen hoorquote:
Ah een Groningse student uit Almelo. Maar je ondertitel zegt het al hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Makkelijk gaan jullie het niet krijgen hoor![]()
Helemaal goed.... uit de buurt van almelo danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah een Groningse student uit Almelo. Maar je ondertitel zegt het al he
Preciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
maar je weet nooit met heracles dus juich maar niet te vroeg![]()
Kreeg jij woensdag dat bier over je heen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Precies![]()
Heracles komt erg wisselvallig over. Weet een erg goede wedstrijd af te wisselen met slechte is mijn indruk via de TV. Hoop vanavond op een slechte pot van Heracles\' zijde.... sorry
Zekers, dat zal ik dus ook niet doen!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
maar je weet nooit met heracles dus juich maar niet te vroeg![]()
Klopt ja... ik zou zelf ook nog mee gaan maar geen geld enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, dat zal ik dus ook niet doen!!
Komen 8 bussen van Heracles geloof ik?
Ah ok, was woensdag iemand op rij 12 die boos werd omdat er bier van boven naar beneden kwam. Wel begrijpelijk, maar ook weer grappig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:
He nee geen bier over me heen gekregen.
Draag groene jas + capuchon, groene cap, brouk met piede wiepn en ouwe school Vans sneakers. Steek schril af tov andere Grunnsupporters me dunkt
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Makkelijk gaan jullie het niet krijgen hoor![]()
Om eerlijk te zijn ben ik niet bang voor schorsingen. De laatste tijd krijgen we maar weinig kaarten. Doordat we aan het voetballen zijn en de tegenstander alle kanten van het veld laten zien zijn het vaak zij die de overtredingen op ons moeten maken en niet andersom. Maar het zou wel ongelegen uitkomen als het allemaal tegelijk zou komen idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:40 schreef Jeroen_M het volgende:
De komende week wordt een erg belangrijke week voor de FC, beginnend vandaag. Niet alleen qua tegenstanders (voor Europees voetbal mogen nu geen punten verloren worden), maar ook qua blessures. Heracles thuis, Sparta uit, RBC uit. Met deze temperatuur, hoeveelheid wedstrijden is het hopen dat we niet teveel spelers verliezen. Ook schorsingen kunnen roet in het eten gooien (Matthijs 5x geel, Floren 4x geel, Levchenko, Silva, Cornelisse 3x geel)...
Voor 7 punten en een \'hele\' selectie (volgende week zondag) zou ik nu tekenen.
Als je niet zwaait vanavond ga ik heel hard UNGEHEUER roepen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:
He nee geen bier over me heen gekregen.
Draag groene jas + capuchon, groene cap, brouk met piede wiepn en ouwe school Vans sneakers. Steek schril af tov andere Grunnsupporters me dunkt
Ow en ik zie er waarschijnlijk als een eskimootje uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je niet zwaait vanavond ga ik heel hard UNGEHEUER roepen!![]()
Als Grunnegers wel. In het begin ff moeilijk verstaanbaar maar daarna goed te volgen.quote:
Plat grunnings wel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
EusterparkDat is niet eens echt Gronings. \'O\' -klank wordt nooit een \'eu\' -klank.
scheer je weg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg 0-1 vanavond, Heracles gaat weer eens stunten.
Doe maar een handvol.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef Jeroen_M het volgende:
Kut! 0-0... Cornelisse heeft een paar kansen gemist, als ik Kok mag geloven... shit shit shit..
Groningen mocht anders niet klagen als ik de samenvatting mag geloven... goal onterecht afgekeurd van Heracles.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef venomsnake het volgende:
weer zo\\\'n kut scheids, net als van de week. die gasten moeten opnieuw de regels leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |