abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:24:36 #176
82589 S-Two
barba macacu
pi_34725511
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef Noca het volgende:
Buijs is er weer bij vanavond, dat scheelt. Lindgren begint op de bank met een lichte hersenschudding.
Buijs gaf al aan dat er iets recht te zetten viel, zowel qua uitslag als wat dingen die in het veld gebeurt zijn

Kruiswijk en Seedorf sluiten binnenkort weer bij de groep aan en Luirink begint weer met de looptraining. Hopen dat ze er snel weer zijn.
We gaan voor de 3 punten vandaag!
Fledderus ook geblesseerd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34725669
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

Fledderus ook geblesseerd.
Inderdaad. Jammer, als je het mij vraagt.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:00:43 #178
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34726684
Vanavond ben ik er weer bij. Op de een of andere manier denk ik niet dat het heel gemakkelijk zal gaan. Ik denk 1-0.
pi_34726846
-Buijs er weer bij vanavond

-stadion vol

-sfeer in de ploeg is goed

-sfeer op de tribunes is goed

-de vorm is er

-ron jans

-euroborg

-heracles

......................................... Uitslag 3-0 ..................................................
quote:
Morgenavond in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo kan trainer Ron Jans weer een beroep doen op Danny Buijs. De rechter middenvelder is voldoende hersteld van een bovenbeenblessure om zijn opwachting te kunnen maken in de vierde officiële thuiswedstrijd in Euroborg. Mark-Jan Fledderus is niet inzetbaar. Hij heeft opnieuw last van een kuitblessure.

Van de andere geblesseerden zitten Stefano Seedorf en Arnold Kruiswijk het dichtst bij een terugkeer bij de selectie. Het duo traint momenteel mee met het beloftenteam, maar zal komende zaterdag nog geen deel uitmaken van de eerste selectie. Vier spelers van de beloften zitten wel bij de achttien: Valery Sedoc, Danny Holla, Shutlan Axwijk en Koert Thalen.

Van de hamstring van Kiran Bechan werd afgelopen woensdag een MRI-scan gemaakt. Hij is inmiddels weer met de looptraining begonnen. Gijs Luirink keert aanstaande zondag terug uit Amsterdam en zal ook zijn herstel door middel van looptraining hervatten. Rasmus Lindgren liep in de wedstrijd tegen PSV een wond aan de wenkbrauw en een lichte hersenschudding op. De Zweed zit wel bij de selectie.

Ron Jans over de wedstrijd tegen Heracles: “We hebben nu drie wedstrijden tegen ploegen uit de onderste helft van de ranglijst voor de ploeg. Tegen Heracles Almelo hebben we in de uitwedstrijd een nederlaag geleden. We zijn dus gewaarschuwd. Zij hebben een 50%-score in uitwedstrijden en een ‘hoge B’, wat inhoudt een grote bereidheid. Daar zullen wij dus ook een ‘hoge B’ tegenover moeten zetten. Verder moeten wij het hebben van een ‘hoge K’, de kwaliteit. Heracles is een goed georganiseerd team.”
Over zijn eigen team: “Zelf hebben wij tegen NAC Breda gezien dat we niet zomaar thuiswedstrijden winnen. De eerste minuten waren prima, maar daarna hadden we het toch lastig. Al vind ik niet dat er in deze drukke weken vermoeidheid aan ten grondslag ligt of dat er sleet op de ploeg zou zitten. Ook de spelers geven aan dat ze het nog goed vol kunnen houden. In de wedstrijd tegen PSV hebben we door de goede wisselmogelijkheden Levchenko een helft rust kunnen geven. Hij had in de week ervoor wat knieklachten.”
Over de supporters: “Wat ik heel erg hoop is dat de sfeer in het stadion zich zal voortzetten. In Nederland is bij een aantal clubs de mentaliteit dat de supporters achter de ploeg gaan staan als het goed gaat, maar negatief worden als het een keer wat minder gaat. In de afgelopen wedstrijden hebben de FC-fans het tegenovergestelde gedaan. Na het tegendoelpunt van NAC Breda kregen we juist extra steun en zelfs bij een 3-0 achterstand tegen PSV kreeg het team nog veel aanmoedigingen. Dat helpt de spelers echt om te blijven knokken. De wisselwerking tussen het publiek en het team is uniek.”

Bron: FCGroningen.nl

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 04-02-2006 13:31:45 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:03:54 #180
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34728653
Ik hoop op een mooie pot voor 'onze jongens', dat ze even de frustratie van afgelopen week van zich kunnen afspelen.

Ik zeg 3-0 met doelpunten van Nevland (2) en Buijs.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:02:29 #181
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34730255
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef clauwheee het volgende:
Het komt goed, zei Buijs. Ik geloof hem natuurlijk
Als Buijs het zegt, dan is het ook zo!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:19:53 #182
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_34730723
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:05 schreef venomsnake het volgende:
-heracles
Makkelijk gaan jullie het niet krijgen hoor
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:22:42 #183
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34730809
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Ah een Groningse student uit Almelo. Maar je ondertitel zegt het al he
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:26:44 #184
58060 Apoc2003
pi_34730915
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Noca het volgende:

[..]

Ah een Groningse student uit Almelo. Maar je ondertitel zegt het al he
Helemaal goed.... uit de buurt van almelo dan

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat groningen wel gaat winnen... als ze spelen zoals ze woensdag de tweede helft spelen dan zeker... maar je weet nooit met heracles dus juich maar niet te vroeg
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_34731155
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]
maar je weet nooit met heracles dus juich maar niet te vroeg
Precies

Heracles komt erg wisselvallig over. Weet een erg goede wedstrijd af te wisselen met slechte is mijn indruk via de TV. Hoop vanavond op een slechte pot van Heracles' zijde.... sorry
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:49:46 #186
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34731448
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Precies

Heracles komt erg wisselvallig over. Weet een erg goede wedstrijd af te wisselen met slechte is mijn indruk via de TV. Hoop vanavond op een slechte pot van Heracles\' zijde.... sorry
Kreeg jij woensdag dat bier over je heen?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:59:12 #187
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34731632
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

maar je weet nooit met heracles dus juich maar niet te vroeg
Zekers, dat zal ik dus ook niet doen!!
Komen 8 bussen van Heracles geloof ik?
pi_34732212
He nee geen bier over me heen gekregen.

Draag groene jas + capuchon, groene cap, brouk met piede wiepn en ouwe school Vans sneakers. Steek schril af tov andere Grunnsupporters me dunkt
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:26:04 #189
58060 Apoc2003
pi_34732221
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef Noca het volgende:

[..]

Zekers, dat zal ik dus ook niet doen!!
Komen 8 bussen van Heracles geloof ik?
Klopt ja... ik zou zelf ook nog mee gaan maar geen geld enzo

Heracles is inderdaad een wisselvallige ploeg, maar dat zijn ze al jaren... alleen in het laatste jaar van Verbeek speelden ze wat constanter...

Die 400 supporters van heracles gaan wel veeel meer geluid produceren dan die laffe psv-fans die er woensdag waren, neem dat maar van mij aan
Veel plezier vanavond! Ik zeg --> 1-1
-Rudyard Kipling
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:29:52 #190
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34732315
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:

Draag groene jas + capuchon, groene cap, brouk met piede wiepn en ouwe school Vans sneakers. Steek schril af tov andere Grunnsupporters me dunkt
Ah ok, was woensdag iemand op rij 12 die boos werd omdat er bier van boven naar beneden kwam. Wel begrijpelijk, maar ook weer grappig.
pi_34732578
De komende week wordt een erg belangrijke week voor de FC, beginnend vandaag. Niet alleen qua tegenstanders (voor Europees voetbal mogen nu geen punten verloren worden), maar ook qua blessures. Heracles thuis, Sparta uit, RBC uit. Met deze temperatuur, hoeveelheid wedstrijden is het hopen dat we niet teveel spelers verliezen. Ook schorsingen kunnen roet in het eten gooien (Matthijs 5x geel, Floren 4x geel, Levchenko, Silva, Cornelisse 3x geel)...

Voor 7 punten en een 'hele' selectie (volgende week zondag) zou ik nu tekenen.
pi_34732693
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34732980
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:40 schreef Jeroen_M het volgende:
De komende week wordt een erg belangrijke week voor de FC, beginnend vandaag. Niet alleen qua tegenstanders (voor Europees voetbal mogen nu geen punten verloren worden), maar ook qua blessures. Heracles thuis, Sparta uit, RBC uit. Met deze temperatuur, hoeveelheid wedstrijden is het hopen dat we niet teveel spelers verliezen. Ook schorsingen kunnen roet in het eten gooien (Matthijs 5x geel, Floren 4x geel, Levchenko, Silva, Cornelisse 3x geel)...

Voor 7 punten en een \'hele\' selectie (volgende week zondag) zou ik nu tekenen.
Om eerlijk te zijn ben ik niet bang voor schorsingen. De laatste tijd krijgen we maar weinig kaarten. Doordat we aan het voetballen zijn en de tegenstander alle kanten van het veld laten zien zijn het vaak zij die de overtredingen op ons moeten maken en niet andersom. Maar het zou wel ongelegen uitkomen als het allemaal tegelijk zou komen idd.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34733353
Nee, schorsingen zijn ook niet de gevaarlijkste factor. Maar we hebben wel een probleem als Matthijs vanavond een kaart pakt en Levchenko zich zou blesseren.
pi_34733748
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:

Als je niet zwaait vanavond ga ik heel hard UNGEHEUER roepen!
pi_34733766
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Als je niet zwaait vanavond ga ik heel hard UNGEHEUER roepen!
Ow en ik zie er waarschijnlijk als een eskimootje uit

Zwarte jas, groene muts
pi_34734120
quote:
Als Grunnegers wel. In het begin ff moeilijk verstaanbaar maar daarna goed te volgen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34734642
Ik zeg 0-1 vanavond, Heracles gaat weer eens stunten.
That's all folks!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:04:57 #200
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34734681
Eusterpark Dat is niet eens echt Gronings. 'O' -klank wordt nooit een 'eu' -klank.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')