abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 22:44:23 #1
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25622278

[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje

Een puntje vandaag en waarschijnlijk nergens meer om voetballen. Hopen dat we nog een paar plaatsjes kunnen stijgen!

Programma:

zondag 03-04-2005 NEC - FC Groningen 14.30 uur

zaterdag 09-04-2005 FC Groningen - RBC Roosendaal 19.30 uur

zondag 17-04-2005 FC Den Bosch - FC Groningen 14.30 uur

zondag 24-04-2005 FC Groningen - Feyenoord 12.30 uur

zondag 01-05-2005 AZ - FC Groningen 14.30 uur

zondag 08-05-2005 FC Groningen - Roda JC 14.30 uur

zondag 15-05-2005 FC Groningen - SC Heerenveen 14.30 uur

zondag 22-05-2005 Ajax - FC Groningen 14.30 uur

http://www.fcgroningen.nl
pi_25623243

Donderdag voor het eerst in het Oosterparkstadion geweest en was ondanks de wedstrijd erg leuk! Ga zeker vaker komen. Sinds een jaar woon ikzelf in oosterpark dus dan moet je ook wel
pi_25623378
Zolang het nog kan moet je er zeker vaker naartoe gaan!
That's all folks!
  maandag 21 maart 2005 @ 07:16:17 #4
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25627607
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:15 schreef Underdoggy het volgende:

Donderdag voor het eerst in het Oosterparkstadion geweest en was ondanks de wedstrijd erg leuk! Ga zeker vaker komen. Sinds een jaar woon ikzelf in oosterpark dus dan moet je ook wel
Tof

Mn vriendin is gister voor het eerst mee geweest en die vond het ook erg leuk en wil ook vaker mee nu
pi_25628938
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:15 schreef Underdoggy het volgende:

Dan ben je denk ik de enige persoon die heeft genoten donderdag. Dan kan je denk ik de rest van het seizoen je geluk niet op in het Oosterpark. Saaier dan afgelopen donderdag kan namelijk niet...
pi_25630599
Vroegah (lees: o.a. vorig seizoen) was het inderdaad een stuk spectaculairder allemaal. Qua sfeer en beleving is het maar een matig seizoen. Maar goed, als je je vermaakt hebt is dat alleen maar mooi natuurlijk, gezien het nóg wel wat leuker kan allemaal. Vooral blijven komen dus
pi_25643309
Tvp.

De eerst komende drie wedstrijden moet wel weer wat gewonnen kunnen worden.

De 9e plaats lijkt me een mooi doel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25643743
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Deze staat er niet op:

Erik Nevland - archetype van de verlosser.
pi_25690590
quote:
Contract Martin Drent niet verlengd
GRONINGEN - FC Groningen verlengt het contract van Martin Drent niet. Dit heeft de club de 34-jarige spits woensdagmiddag laten weten.

Het contract van Drent loopt aan het eind van dit seizoen af. FC Groningen sluit niet uit dat Drent in de toekomst een andere functie binnen de club krijgt. Drent zegt diverse aanbiedingen op zak te hebben, zodat hij zijn actieve voetbalcarrière nog met twee seizoenen kan verlengen. Drent heeft zeven seizoenen voor FC Groningen gevoetbald. Hij speelde 167 competitieduels en scoorde 49 doelpunten.

Ook het contract van de Braziliaan Hugo met FC Groningen wordt niet verlengd. De 30-jarige Hugo voetbalde acht seizoenen voor de FC. Volgens technisch manager Veldmate is Hugo niet de vaste waarde voor het elftal geweest die de club voor ogen had.
www.rtvnoord.nl
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25699972
wat een onzin!
  donderdag 24 maart 2005 @ 08:21:13 #11
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25700986
Jammer dat Drent zijn carriere niet kan eindigen bij de FC, maar aan de andere kant vind ik de beslissing van de FC ook wel weer begrijpelijk. Drent is onderhand al weer 35 jaar natuurlijk.
Hugo vind ik ook jammer..maar het past net als bij Drent wel bij de verjonging van de FC.

Beide geweldige spelers voor de FC imo en ik hoop dat ze het afscheid zullen krijgen dat ze verdienen!

Drent
Hugo
pi_25701423
Ja ik denk dat dit puur een financiële kwestie is. Hij zal wel te duur zijn voor wat ie brengt. Het is jammer dat ie voor die twee seizoenen dat ie nog wil voetballen moet verkassen...
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:14:32 #13
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25701443
Ik vind het jammer dat het stadion uit de wijk vertrekt.
Vind het namelijk wel leuk om te zien dat de supporters door het pioenpark rennen achter de supportersbussen van de tegenpartij. Het heeft wel iets gezelligs.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25701451
In het Oosterpark kan je altijd lekker rellen. Helemaal als wij(Boy's in Red=FC Twente) langskomen
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25702398
Hans Nijland in de nieuwsbrief...
quote:
Dan de uitslag van de definitieve stemming over de tribune-motieven in de Euroborg. Afgelopen week hebben liefst 1350 fans gebruik gemaakt van de mogelijkheid om hun voorkeur uit te spreken. Een grote meerderheid van 73% heeft te kennen gegeven dat men graag de letters ‘Z-SIDE’ op de supporterscurve afgebeeld zou zien.

Inmiddels hebben wij deze wens voorgelegd aan de directie van Euroborg NV, de eigenaar van het stadion. Rond het middaguur hebben wij echter te horen gekregen dat Euroborg ‘overwegende bezwaren’ heeft tegen het tribuneontwerp, waarin de uiting ‘Z-side’ is opgenomen. Het belangrijkste bezwaar dat men heeft, is de beoogde multifunctionaliteit van het complex en de daarin gevestigde ondernemingen en instellingen.

FC Groningen betreurt het besluit van Euroborg NV ten zeerste. Met name omdat we het belangrijk vinden om onze supporters in het nieuwe stadion een eigen plek te geven waarmee ze zich kunnen identificeren. De conclusie is echter dat Euroborg NV opdracht heeft gegeven om de variant te realiseren, waarbij achter beide doelen de clublogo’s wordt geplaatst en op de lange zijde ‘FC Groningen’.

De komende periode zullen we onderzoeken of er wellicht mogelijkheden zijn om de uitingen op een andere wijze aan te brengen, die voor Euroborg wel aanvaardbaar is. Hierover zullen wij op korte termijn overleg voeren met onze supportersverenigingen.
Tsja, wat heeft dat stemmen dan voor nut gehad
pi_25702522
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:36 schreef Grunner het volgende:
[..]

Ja beetje jammer inderdaad, als ze gelijk Euroborg NV hadden gevraagd was die moeite niet nodig geweest..
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:46:25 #17
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25703458
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:36 schreef Grunner het volgende:
[..]

Pfft idd zeg! Het ontwerp met Z-side erin was veel mooier imo en daar heb ik ook op gestemd. En wat maakt dat eigenlijk uit voor de multifunctionaliteit...

Onzinnige stemming geweest dus...
pi_25726495
Vervolg:
quote:

Nieuws > Het Noorden > Stad Groningen > Artikel Terug

25 maart 2005, 09:22 uur • Artikeloverzicht

FC Groningen houdt vast aan 'Z-side' op tribune Euroborg

Richold Brandsma

groningen - FC Groningen staat erop dat de tribunes van de Euroborg worden opgesierd met de tekst 'Z-side'. De club gaat niet akkoord met de afwijzing van het motief door Euroborg NV, de eigenaar van het stadion.

De supporters konden de afgelopen weken kiezen uit verschillende motieven die op de tribunes zouden komen. Een heel grote meerderheid koos voor de tekst Z-side.

Euroborg NV liet vervolgens weten dat Z-side niet acceptabel is. "Z-side verwijst toch naar een bepaald aspect van het voetbalbedrijf", verklaarde directeur Louwris Kroon. Kroon voegde eraan toe dat er in de Euroborg rekening gehouden moet worden met meerdere gebruikers van het complex.

'Belangrijke stem'

FC Groningen gaat op haar beurt niet akkoord met de afwijzing. "We vinden dat we als huurder van het stadion een belangrijke stem hebben in het tribuneontwerp. We hechten bovendien veel waarde aan de mening van de supporters."

Volgens de clubleiding wordt ook in andere voetbalstadions op de tribune verwezen naar 'vaknamen'. Zo heeft Ajax F-side in de Arena, FC Twente heeft vak P en FC Utrecht heeft Bunnik-side.

De club heeft donderdag een brief gestuurd naar Euroborg NV en de aandeelhouders, waarin ze haar standpunt duidelijk maakt.

Bij Euroborg NV was donderdag niemand bereikbaar.

pi_25732501
Wel zonde van Drent op zich, maar zeker begrijpelijk. Hugo heeft het volgens mij nooit helemaal kunnen brengen in Groningen, of vergis ik me?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:51:39 #20
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25735870
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Wel zonde van Drent op zich, maar zeker begrijpelijk. Hugo heeft het volgens mij nooit helemaal kunnen brengen in Groningen, of vergis ik me?
Ik zie Hugo altijd graag voetballen, een van de technischere voetballers bij Groningen vind ik. Maar de laatste paar jaar is ie nooit echt een vaste basis speler geweest en dat verwacht je wel van een van de best betaalde (en technische) spelers. Ik vind het wel jammer dat hij weg moet, maar ze geven de voorkeur aan de jeugd, Seedorf dus.
pi_25976790
Hugo is net te veel aanvaller voor het middenveld en andersom. Wel een mooie speler die het team soms wat extra's gaf. Seedorf en hij spelen op dezelfde plek achter de spits en eigenlijk is het voor Tuyp (helemaal uit beeld) ook de meest ideale positie. Ik snap dus best dat ie weg moet maar ik vind het ook wel jammer.

Drent zouden ze van mij nog wel een jaartje mogen verlengen. Goed te gebruiken als pinchhitter en Bizimana kan dan rustig gebracht worden als jonge spits. Dan hoeft er misschien niet een nieuwe te worden aangetrokken. Tenzij ze weer een hele goeie op het oog hebben natuurlijk.
Maar ze moeten uitkijken dat niet alle routine uit het elftal verdwijnt. Van Gessel gaat wellicht ook weg en Elshot sowieso. Over Kruiswijk gaan geruchten. Ik zie zelf liever Matthijs verdwijnen.
  maandag 4 april 2005 @ 14:32:02 #22
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_25976956
Levchenko volgend seizoen naar FC Groningen. Van Gessel wordt in verband gebracht met Willem II die nog steeds onder ons staan... Halen ze dan wel een goede mee binnen. Van Gessel is één van de beste Groningers dit jaar.
pi_25977738
Waar gaat Elshot heen eigenlijk? Ik heb het idee dat die kerel zichzelf gruwelijk overschat, net zoals Van Gessel. Het zegt genoeg dat voor Van Gessel alleen clubjes als Willem II interesse hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25977753
Elshot gaat naar NAC.
pi_25977783
Dat is ook niet echt een hele grote stap voorwaarts. Jammer voor FC Groningen dat ze basisspelers kwijtraken aan clubs als NAC en Willem II.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')