Dollequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef dolledingo het volgende:
GVD, sta ik alweer niet tussen de fokkende supporers.![]()
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, ik heb een vette scoop, wat resulteert in veel commotie, morgen er een artikel over in het DvhN
http://www.degroenehel.co(...)_voor_woekerprijzen/
http://www.degroenehel.co(...)terview_op_oogradio/
1: de gemeente werkt hier nauwelijks aan meequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:39 schreef heinl het volgende:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom er niet een groot scherm oid op de grote markt komt (of dat scherm aan op de bakker bart hangt).. Betaal je tele2 maar 20.000 euro, krijg je en super mooi feestje, word het enorm druk in de binnenstad, dus goed voor de horeca én wederom weer positief in het nieuws...
Ben ik het mee eens!! Top 9...doe je mooi mee om de UEFA cup!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn. Meer niet. Maar nu spreek ik voor mezelf en de indruk die ik dus heb van FCG supporters om me heen. Eerste negen blijft gewoon de doelstelling en verwachting. Ook na afgelopen seizoen.
Same here, mooi stukjequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:27 schreef Ungeheuer het volgende:
Hehe mooi waark dingo. Genoten van het mp3 fragmentje op je site.
Ik wens de mensen die naar de euroborg gaan vanavond veul plezier.quote:Jans: "kaarsje"; Blind: "uitdoelpunt weegt zwaar"
De trainers van beide ploegen bvlikken in het programmaboekje van vanavond vooruit op het duel van vanavond. FC-coach Jans ontving een geschenk dat hij na de uitschakeling van AZ ontving van een familie uit Tynaarlo. “Een mooi ingepakte kaars kreeg ik. En die zal ik opsteken in de katholieke kerk van Zuidlaren als we de voorrondes van de Champions League halen. Ik kreeg al commentaar dat ik het niet begreep, omdat ik juist vooraf een kaars zou moeten opsteken. Maar ik ben niet gelovig en zou het achteraf doen als blijk van dank voor de steun.”
Danny Blind van Ajax weet dat het vanavond nog geen gelopen koers is: “Een uit gescoord doelpunt weegt zwaar. Maar je moet je ogen niet sluiten voor de goede prestaties van FC Groningen dit seizoen in met name de thuiswedstrijden. Ik verwacht een wedstrijd onder Europese omstandigheden. FC Groningen moet scoren en zal daarnaar ook op jacht gaan. Je weet niet hoe spelers zich onder dergelijke omstandigheden houden. Ik kan niet inschatten hoe spelers met die ervaring omgaan.”
Bron: fcgroningen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |