abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37340647

Het is echt waar, ik heb net bevestiging gehad dat Jonker vertrekt bij MVV.

Dag drie jaren plan!!!!!

[ Bericht 29% gewijzigd door Robar op 27-04-2006 12:39:26 ]
pi_37340668
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
pi_37340711
edit
pi_37340723
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
pi_37340747
Wow, dit had ik toch niet echt verwacht. Jonker had wel al aangegeven dat hij niet tevreden was over het feit dat hij voor 1 Mei nog geen nieuwe spelers mocht aantrekken, maar hij moet toch ook weten uit wat voor situatie MVV komt. Het bestuur kiest er op dit moment dus duidelijk voor om geld pas uit te geven als het er ook daadwerkelijk is.

Ik wil eerst wel eens zien wat de mogelijkheden zijn geweest waar Jonker mee kon gaan werken. Als Jonker geen enkele versterkingen kon binnenhalen dan heeft hij wel gelijk om op te stappen, want dan was er ook geen vooruitzicht om zijn 3 jaren plan uit te voeren.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_37340765
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
pi_37340786
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Afunados het volgende:
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
I'm working on it
pi_37340797
Mijn reactie van 't MVV forum nog maar eens:

ik vind dat we milder moeten zijn richting het bestuur. Ze hebben nu eenmaal gekozen voor de voorzichtige weg, zodat we nooit meer in de financiële problemen komen. Hieronder wordt dus verstaan dat de begroting eerst goedgekeurd moet worden door de Raad van Beheer(1 mei?), voordat er aangekocht kan worden.

Ook ik ben teleurgesteld dat er nog geen nieuwe spelers zijn, maar het is pas eind april. We mogen het bestuur pas bekritiseren als over een paar maanden blijkt dat ze inderdaad niet de intentie hebben hogerop proberen te komen. Niemand weet hier wat er precies achter de schermen gebeurt.

En ik ben ook benieuwd naar de verklaring van Jonker. Hij kent de situatie van MVV, heeft aangegeven absoluut te blijven, en nu trekt hij opeens weg. Maargoed, mij hoor je niet klagen. Meer praatjes dan daden, ik kijk uit naar een trainer die MVV weer echt laat voetballen. Al weet ik dat ik één van de enigste ben met deze mening. Het vertrek van Jonker laat me koud, sterker nog, ik ben er niet ontevreden mee. Mits er natuurlijk een fatsoenlijke vervanger komt.

Dit topic zal nu waarschijnlijk een scheldkanon richting het bestuur worden, maar ik blijf positief. Het zijn immers nog een maand of vier naar het nieuwe seizoen, waar heel veel kan gebeuren. Ik vertrouw erop dat we volgend seizoen nog altijd de doelstelling- play-offs- zullen gaan nastreven.

Afunaods blijft positief
pi_37340822
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Robar het volgende:

[..]

I'm working on it
Nice
  donderdag 27 april 2006 @ 12:24:58 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37340836
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_37340845
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
Ik denk ook dat Jonker geen vertrouwen meer had in MVV.
pi_37340945
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
Nounou, hoeveelste zijn we uiteindelijk geworden dit seizoen?

Na de carnaval was het voetbal ook niet meer om aan te zien. Ik blijf erbij dat we zelfs met de huidige middelen absoluut in het linkerrijtje hadden moeten eindigen.

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
pi_37341003
Ik denk dat Jonker zijn persoonlijke ambities op het moment gewoon een stuk hoger liggen dan die van MVV. Maar Jonker heeft altijd geweten dat hij in Maastricht het pad van geleidelijkheid zou moeten volgen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n grote fan van Jonker. Hij lijkt mij een goede td en hij is communicatief erg sterk, ook in zijn contact naar de supporters. Maar bij zijn opstellingen, tactische strijdplannen en wissels heb ik nogal vaak mijn twijfels.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:35:06 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37341078
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Afunados het volgende:

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_37341141
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
Je moet de VI niet als bron gebruiken he..
pi_37341262
OP banner geplaatst

pi_37341573
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef Robar het volgende:
OP banner geplaatst

Hehe
pi_37341904
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
pi_37341971
Even een tvp'tje plaatsen, aangezien hij misschien naar onze club komt.
pi_37342225
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef yurko het volgende:
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
pi_37343469
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
Jep . . .
pi_37344120
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
pi_37344164
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
pi_37344199
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
Veranderen het wel als er een nieuwe trainer is.

Denk overigens dat die wel van buitenaf komt, Delahaye als hoofdtrainer is vrij kansloos.
pi_37344276
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
quote:
Jonker en MVV gaan uit elkaar

Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.
Tijdens de twee jaren dat Jonker in Maastricht werkte, was de club duidelijk in opbouw. Op allerlei gebieden leverde Jonker een aanzienlijke bijdrage aan de opbouw en versterking van de club, die drie jaar geleden ternauwernood nog een licentie kreeg van de KNVB
Ook werden ieder jaar meer punten in de competitie behaald en bereikte MVV in het afgelopen seizoen de kwartfinales van de Gatoradecup.
Kennelijk zijn die resultaten niet onopgemerkt gebleven, want Andries Jonker heeft aan MVV verteld dat hij is benaderd door de eredivisieclub Willem II en dat hij dat ziet als een nieuwe uitdaging en verdere stap in zijn carrière. MVV wil Andries Jonker, gezien zijn bijdrage in de opbouw van de club, niet beletten om die nieuwe uitdaging aan te gaan en wenst hem daarbij veel succes.

Op korte termijn zal MVV zich beraden over een opvolger voor de vertrekkende coach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')