abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37340647

Het is echt waar, ik heb net bevestiging gehad dat Jonker vertrekt bij MVV.

Dag drie jaren plan!!!!!

[ Bericht 29% gewijzigd door Robar op 27-04-2006 12:39:26 ]
pi_37340668
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
pi_37340711
edit
pi_37340723
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
pi_37340747
Wow, dit had ik toch niet echt verwacht. Jonker had wel al aangegeven dat hij niet tevreden was over het feit dat hij voor 1 Mei nog geen nieuwe spelers mocht aantrekken, maar hij moet toch ook weten uit wat voor situatie MVV komt. Het bestuur kiest er op dit moment dus duidelijk voor om geld pas uit te geven als het er ook daadwerkelijk is.

Ik wil eerst wel eens zien wat de mogelijkheden zijn geweest waar Jonker mee kon gaan werken. Als Jonker geen enkele versterkingen kon binnenhalen dan heeft hij wel gelijk om op te stappen, want dan was er ook geen vooruitzicht om zijn 3 jaren plan uit te voeren.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_37340765
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
pi_37340786
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Afunados het volgende:
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
I'm working on it
pi_37340797
Mijn reactie van 't MVV forum nog maar eens:

ik vind dat we milder moeten zijn richting het bestuur. Ze hebben nu eenmaal gekozen voor de voorzichtige weg, zodat we nooit meer in de financiële problemen komen. Hieronder wordt dus verstaan dat de begroting eerst goedgekeurd moet worden door de Raad van Beheer(1 mei?), voordat er aangekocht kan worden.

Ook ik ben teleurgesteld dat er nog geen nieuwe spelers zijn, maar het is pas eind april. We mogen het bestuur pas bekritiseren als over een paar maanden blijkt dat ze inderdaad niet de intentie hebben hogerop proberen te komen. Niemand weet hier wat er precies achter de schermen gebeurt.

En ik ben ook benieuwd naar de verklaring van Jonker. Hij kent de situatie van MVV, heeft aangegeven absoluut te blijven, en nu trekt hij opeens weg. Maargoed, mij hoor je niet klagen. Meer praatjes dan daden, ik kijk uit naar een trainer die MVV weer echt laat voetballen. Al weet ik dat ik één van de enigste ben met deze mening. Het vertrek van Jonker laat me koud, sterker nog, ik ben er niet ontevreden mee. Mits er natuurlijk een fatsoenlijke vervanger komt.

Dit topic zal nu waarschijnlijk een scheldkanon richting het bestuur worden, maar ik blijf positief. Het zijn immers nog een maand of vier naar het nieuwe seizoen, waar heel veel kan gebeuren. Ik vertrouw erop dat we volgend seizoen nog altijd de doelstelling- play-offs- zullen gaan nastreven.

Afunaods blijft positief
pi_37340822
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Robar het volgende:

[..]

I'm working on it
Nice
  donderdag 27 april 2006 @ 12:24:58 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37340836
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_37340845
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
Ik denk ook dat Jonker geen vertrouwen meer had in MVV.
pi_37340945
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
Nounou, hoeveelste zijn we uiteindelijk geworden dit seizoen?

Na de carnaval was het voetbal ook niet meer om aan te zien. Ik blijf erbij dat we zelfs met de huidige middelen absoluut in het linkerrijtje hadden moeten eindigen.

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
pi_37341003
Ik denk dat Jonker zijn persoonlijke ambities op het moment gewoon een stuk hoger liggen dan die van MVV. Maar Jonker heeft altijd geweten dat hij in Maastricht het pad van geleidelijkheid zou moeten volgen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n grote fan van Jonker. Hij lijkt mij een goede td en hij is communicatief erg sterk, ook in zijn contact naar de supporters. Maar bij zijn opstellingen, tactische strijdplannen en wissels heb ik nogal vaak mijn twijfels.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:35:06 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37341078
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Afunados het volgende:

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
pi_37341141
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
Je moet de VI niet als bron gebruiken he..
pi_37341262
OP banner geplaatst

pi_37341573
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef Robar het volgende:
OP banner geplaatst

Hehe
pi_37341904
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
pi_37341971
Even een tvp'tje plaatsen, aangezien hij misschien naar onze club komt.
pi_37342225
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef yurko het volgende:
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
pi_37343469
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
Jep . . .
pi_37344120
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
pi_37344164
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
pi_37344199
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
Veranderen het wel als er een nieuwe trainer is.

Denk overigens dat die wel van buitenaf komt, Delahaye als hoofdtrainer is vrij kansloos.
pi_37344276
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
quote:
Jonker en MVV gaan uit elkaar

Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.
Tijdens de twee jaren dat Jonker in Maastricht werkte, was de club duidelijk in opbouw. Op allerlei gebieden leverde Jonker een aanzienlijke bijdrage aan de opbouw en versterking van de club, die drie jaar geleden ternauwernood nog een licentie kreeg van de KNVB
Ook werden ieder jaar meer punten in de competitie behaald en bereikte MVV in het afgelopen seizoen de kwartfinales van de Gatoradecup.
Kennelijk zijn die resultaten niet onopgemerkt gebleven, want Andries Jonker heeft aan MVV verteld dat hij is benaderd door de eredivisieclub Willem II en dat hij dat ziet als een nieuwe uitdaging en verdere stap in zijn carrière. MVV wil Andries Jonker, gezien zijn bijdrage in de opbouw van de club, niet beletten om die nieuwe uitdaging aan te gaan en wenst hem daarbij veel succes.

Op korte termijn zal MVV zich beraden over een opvolger voor de vertrekkende coach.
pi_37344423
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef yurko het volgende:
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
[..]
Maar iets zegt me dat de spelersgroep er niet zo heel rouwig om zal zijn.
pi_37348937
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:

Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-er
pi_37349386
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef Samcali het volgende:

[..]

Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-er
Dat vind ik helemaal nog niet zo'n slecht idee. Bij VVV heeft hij het ook erg goed gedaan en hij is natuurlijk bekend met de MVV organisatie.
pi_37352774
Zou inderdaad een goede zijn. Op het forum is nu veel kritiek op het bestuur, maar ze- en de sponsors- zagen het niet meer in hem zitten, dat bleek al langer.

Nu eens zien we ze aantrekken, zou me niets verbazen als er een heel aardige trainer aan het roer komt te staan
  donderdag 27 april 2006 @ 18:42:13 #30
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37352818
En Dusseldorp vind je aardig.....
Een trainer met veel ervaring en naam die hebben we nodig... Frits Korbach bijvoorbeeld
pi_37369186
...en Jonker zijn reactie is ook binnen. Idd blijkt er te weinig geld te zijn voor versterkingen die stroken met Jonker zijn ambities.
quote:
Bron www.mvv.nl

Tussen rood en wit 54
Vandaag een bijzondere “tussen rood en wit”, uiteraard naar aanleiding van de steen die vandaag in de al twee jaar bijzonder rustige Maastrichtse vijver terecht is gekomen. Ik zal mij zoveel mogelijk beperken tot de feiten, opdat een ieder zijn eigen conclusie kan trekken.

Medio februari 2004 ben ik bij MVV aan de slag gegaan met eigenlijk drie doelstellingen:
- stap-voor-stap via respectievelijk 40, 55 en 70 punten MVV op de drempel van de eredivisie brengen
- zorgen voor een, in technisch opzicht, goede en stabiele organisatie
- ervoor zorgen dat elk Maastrichts jongetje graag bij MVV zou willen voetballen.
Destijds heb ik al aangegeven dat er een “mits” was. En deze “mits” hield in dat, om MVV op een hoger niveau te brengen , de financiele middelen elk jaar zouden moeten toenemen. Bij de mensen om mij heen, met name Nico Jongen en John Vranken, bestond daarover geen enkele twijfel. Resultaat zou garant staan voor een explosieve toename van het aantal supporters en sponsors en daarmee zouden dus ook de financiële mogelijkheden toenemen.
In het voorjaar van 2004 hebben wij op aangeven van John Vranken, Hans Visser en Rob Delahaije 9 spelers gehouden. Vervolgens was het de bedoeling dit 9-tal aan te vullen met goede spelers. Zo hebben wij destijds gesproken met o.a. Riga Mustapha, Darl Douglas en Santi Kolk. Om allerlei, ook budgettaire, redenen bleken dit soort spelers niet haalbaar en uiteindelijk zijn wij terechtgekomen in de categorie “spelers met een krasje”. Toen wij eenmaal 18 spelers onder contract hadden staan bleek dat het budget besteed was en dat dat de groep was waarmee ik moest gaan starten.
Rond de Kerst van 2004, met 14 punten na 18 wedstrijden, heeft het bestuur mij gevraagd of ik de spelersgroep zou willen versterken. John Vranken was de initiatiefnemer achter deze vraag. Hierop heb ik geantwoord dat MVV stapje voor stapje weer opgebouwd zou moeten worden, dat er financieel vooral geen risico genomen moest worden, maar dat een versterking van de spelersgroep wel tot betere resultaten zou kunnen leiden. Hierop zijn Drazen Brncic, Tom van Bergen, Leonardo en Miel Mans naar MVV gekomen. De tweede seizoenshelft verliep redelijk succesvol, er werden 25 punten behaald en met het eindtotaal van 39 punten was de doelstelling op 1 punt na gerealiseerd.
In de zomer van 2005 bleek dat de selectie, om diverse redenen, ook budgettaire, weer ingekrompen moest worden. Van de 23 spelers die ik tot mijn beschikking had (Angelo Martha had inmiddels ook een contract verdiend) moesten er 7 vertrekken en hiervoor kwamen 2 spelers terug. Voor het basisteam betekende dit het vertrek van Maurice Verberne en Leonardo en daar kwam Mark Luijpers voor terug. Hierop heb ik het streven van 55 punten niet meer in de mond genomen, de selectie was immers kwalitatief en kwantitatief van een dusdanig niveau dat 55 punten mij niet haalbaar leek. Wij hadden echter een prima voorbereiding en de kop uit het Limburgs Dagblad van 2 juli 2005 “Ambities MVV onder vuur” was al lang weer vergeten. MVV ging immers voor de prijzen spelen… Na de eerste competitiewedstrijd kwam Harrie Gommans de gelederen versterken, waar het vertrek van de in de voorbereiding uitstekend presterende Khalid Hamdaoui tegenover stond. Ondertussen leek mij een puntenaantal van 55 nog altijd niet realiseerbaar, de groep was immers te smal om een uitermate intensief seizoen goed door te komen. Ook tot mijn verbazing presteerden wij voor de Kerst fantastisch: de kwartfinale van de beker werd gehaald en met de Kerst stond de teller al op 35 punten na 24 wedstrijden. In de kerstperiode koos MVV ervoor de in de groep belangrijke Bart Deelkens te verkopen en werden de basisspelers Ibad Muhamadu en Angelo Martha verkocht. Aan de verkoop van deze laatste twee spelers was weinig te doen, voor Bart Deelkens kwam Dimitri Habran in de plaats. Na de Kerst hield ik nog maar 16 selectiespelers over, terwijl wij al 28 officiële wedstrijden in de benen hadden. Tot aan de carnaval ging het allemaal nog prima, 32 wedstrijden hebben wij in het linkerrijtje gebivakkeerd. Na de carnaval gebeurde het, in mijn ogen, onvermijdelijke: blessures, schorsingen en vermoeidheid en helaas brachten niet alle dragende spelers datgene wat zij hadden willen brengen met als gevolg een serie van 5 wedstrijden waarin slechts 1 punt werd behaald. De laatste 2 wedstrijden hebben de spelers de laatste restjes energie opgebruikt hetgeen nog 4 punten opleverde, waardoor wij toch nog op 51 punten kwamen en dat is een aantal dat ik absoluut niet verwacht had. Wat ik overigens ook niet had verwacht was dat wij de kwartfinale van het bekertoernooi zouden bereiken.
Inmiddels staan wij aan de vooravond van mijn derde en laatste contractjaar. Op 7 maart jl. heeft de voorzitter tijdens het Praotcafé de supporters nog eens beloofd dat de doelstelling voor het komende seizoen deelname aan de play-offs is en dat daar door het bestuur naar gehandeld zou worden. Twee weken later bleek mij echter dat er, vanwege financiële redenen, tot 1 mei geen enkele actie op de spelersmarkt ondernomen zou worden. Op 1 mei zou de begroting voor het volgende seizoen vastgesteld worden, waarna bepaald zou worden of er een budget voor nieuwe spelers zou zijn en, zo ja, hoe groot dat budget dan zou zijn. Inmiddels hadden John Vranken en ik ons huiswerk al wel gedaan. Wij verkeerden immers in de veronderstelling dat wij een aantal spelers zouden kunnen aantrekken, teneinde op jacht te gaan naar 70 punten c.q. deelname aan de play-offs. Wij hadden spelers gescout, ik heb met diverse spelers een persoonlijk onderhoud gehad en enkele van die spelers waren bereid om voor een voor MVV op te brengen salaris bij MVV te gaan spelen.
Deze situatie heb ik aan zien komen, daarom heb ik al het mogelijke gedaan om de zaak in beweging te krijgen. Vrijwel dagelijks contact met John Vranken, elke maand een vergadering met voorzitter Joseph Goumans, Nico Jongen en John Vranken, afgelopen seizoen drie keer een onderhoud met onze hoofdsponsor Q-Park en zelfs in de hoogste regionen van de politiek heb ik ingangen gezocht. Ook de (invloedrijke?) mensen om de club heen heb ik gesproken, niets heeft echter geholpen. Niets heeft geleid tot beweging, niets heeft geleid tot een toename van de financiële middelen.
Als technisch directeur voel ik mij ook verantwoordelijk voor de technische organisatie van MVV. Ook hier is de zaak tot stilstand gekomen. Veel zaken hebben wij kunnen verbeteren, weliswaar betreft het zaken die bij de meeste amateurclubs geregeld zijn, maar toch. Wij hebben inmiddels een trainingsveld met doelen, vanghekken en een omheining, het clubgebouw is rood/wit geschilderd, de toiletten (die werkelijk allemaal kapot waren) zijn vervangen, evenals het meubilair en de telefoons en sinds anderhalf jaar (..) kan er gebruik gemaakt worden van computers om maar een paar van die zaken te noemen. Maar waar het werkelijk om gaat, het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie, daar kom ik niet aan toe. Het opzetten van de scouting, het verbeteren van de faciliteiten voor de jeugdspelers, het verbeteren van de kwaliteit van de jeugdopleiding, er is allemaal geen geld voor. Al mijn kennis, ervaring en creativiteit heb ik aangewend, Ron Elsen, Rob Delahaije en ik hebben ons drie slagen in de rondte gewerkt, maar dit is het, meer zit er niet in. Zonder euro’s geen verdere verbetering.
Resumerend komt het erop neer dat ik geen kans zie de kwaliteit van het eerste elftal, gezien de huidige situatie, verder te verbeteren en dus beter te gaan presteren. Ik zie ook geen kans om de kwaliteit van de club verder te verbeteren en dus meer perspectief voor de toekomst te creëren.
Het bovenstaande heeft ertoe geleid dat ik regelmatig heb overwogen de pijp aan Maarten te geven en mijn contract in te leveren. De afgelopen week ben ik benaderd door Willem II. Op vrijdag 21 april heb ik John Vranken van de interesse van een club op de hoogte gebracht. Op zaterdag 22 april heb ik gesproken met Willem II en op maandag 24 april heeft Willem II zich gemeld bij John Vranken. Woensdag 26 april hebben de voorzitter en ik de zaken formeel afgehandeld, waarna MVV mij heeft vrijgegeven en vandaag heb ik mijn contract bij Willem II getekend.
Bij Willem II wordt Dennis van Wijk hoofdtrainer. Dennis en ik speelden op 9-jarige leeftijd al samen bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord en dat hebben wij vervolgens 8 jaar lang onafgebroken gedaan. Wij bezochten dezelfde middelbare school en woonden op fietsafstand van elkaar. Dennis heeft een mooie carrière als voetballer gehad (o.a. Ajax, Norwich City, Club Brugge en Ioannina) en is vervolgens trainer geworden. Al die jaren hebben wij contact gehouden en dus was ik vanaf het eerste moment op de hoogte van de belangstelling van Willem II voor Dennis, zoals ik ook als een van de eersten wist dat Dennis van Wijk de nieuwe trainer van Willem II zou worden. Vervolgens heeft Dennis van Wijk het bestuur van Willem II gevraagd een assistent aan te stellen van “het type Andries Jonker”, waarna bleek dat ik bij Willem II al op het lijstje met kandidaat – hoofdtrainers stond. Vervolgens heeft men mij benaderd, waarna het balletje is gaan rollen.
Vanwege privé- redenen wil ik op dit moment niet verhuizen uit de omgeving Maastricht en gezien de feiten dat ik bij MVV op dit moment geen perspectief zie, Willem II een mooie club vind en graag met Van Wijk wil samenwerken, heb ik ervoor gekozen MVV te vragen mijn contract per 1 juli a.s. te ontbinden en te laten vertrekken naar Willem II. Uit erkentelijkheid voor mijn inspanningen van de afgelopen 2 ½ jaar is MVV bereid mij te laten gaan, hetgeen ik zeer waardeer.
Ik vertrek wel met gemengde gevoelens en pijn in mijn buik. Mijn spelers, mijn stafleden, mijn supporters, ik moet het loslaten en dat kost moeite, heel veel moeite. Twee jaar lang ben ik naar buiten toe vierkant achter mijn spelers gaan staan, omdat zij dat verdienden. Aan hun inspanningen heeft het nooit gelegen. Af en toe zijn er tussen de muren van Klein Geusselt best harde woorden gevallen, maar wij hebben dit altijd binnenskamers kunnen houden. Veel spelers hebben zich prima ontwikkeld en ik voel mij bij alle spelers, zonder enige uitzondering, zeer betrokken. Mijn stafleden hebben een geweldige prestatie geleverd. Met te weinig spelers te veel wedstrijden moeten spelen vraagt heel veel kwaliteit, aandacht en zorg en daar hebben alle stafleden, van verzorger tot materiaalman, van kantinebeheerder tot assistent het maximale voor gedaan.
Tot slot mijn supporters. Gemiddeld 4800, altijd zorgend voor een gezellige ambiance, regelmatig zorgend voor een geweldige sfeer en af en toe zorgend voor een heksenketel. Ik heb ervan genoten, Angel-side, Ultra’s, de supportersclub, de Gouden Ster, allemaal top, echt top!
Het moge duidelijk zijn dat, hoezeer ik ook tevreden ben met mijn overstap naar Willem II, mijn vertrek mij niet onberoerd laat. MVV is ook mijn club geworden. Ik hoop dat ik ooit de gelegenheid krijg om mijn werk af te maken. Us MVV’ke is echt Us MVV’ke!
pi_37486014
Vreest niemand trouwens voor het mogelijk "meenemen" van een belangrijke speler naar Willem II ?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:10:52 #33
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37489398
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
Vreest niemand trouwens voor het mogelijk "meenemen" van een belangrijke speler naar Willem II ?
Belangrijke spelers
Waar doel je op Brncic ? Die wil niet weg omdat hij dicht bij zijn familie wil voetballen
Luypers: Is nog van Roda en wil ook niet weg
van de Ban: Heeft net bijgetekend

En voor de rest zie ik niet echt veel belangrijkerds in de huidige selectie
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:52:37 #34
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37491544
Enige waarvoor ik een klein beetje vrees is Bryssinck. Echter, ik vermoed dat Jonker zoiets MVV niet zou aandoen. En ten tweede zou ons bestuur denk ik niet snel meewerken aan een transfer naar W2, zou ze onder supporters natuurlijk niet populair maken..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:20:51 #35
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_37493717
Nou van mij mag Franske Körver weer terug komen
I spoke proper England since I was a children.
pi_37510922
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Belangrijke spelers
Waar doel je op Brncic ? Die wil niet weg omdat hij dicht bij zijn familie wil voetballen
Luypers: Is nog van Roda en wil ook niet weg
van de Ban: Heeft net bijgetekend

En voor de rest zie ik niet echt veel belangrijkerds in de huidige selectie
Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:22:18 #37
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37512967
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?
Nee, maar hij zal niet vertrekken. Hij heeft destijds gekozen voor MVV om dichtbij zijn gezin te wonen(Luik), en hij heeft geen verdere ambities om nog naar een andere club te gaan.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:11:55 #38
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_37538456
Nou dan hebben we verder nog Edward Sturing en Ruud Gullit
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 8 mei 2006 @ 11:54:19 #39
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37653136
Kop in de Limburger vandaag:

MVV lonkt naar De Boer en Rijsbergen

Deze twee samen met Bonfrere bovenaan verlanglijstje MVV.

Qua spelers ligt de prioriteit momenteel op spits, verdedigende middenvelder, rechtshalf en centrale verdediger.

Geruchten qua spelers zijn er eigenlijk nauwelijks, al ziet het ernaar uit dat Taiwo overkomt van Fortuna, en zijn er gesprekken met de ervaren De Conde(STVV).
  maandag 8 mei 2006 @ 12:05:38 #40
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37653400
Frank de Boer trainer van Mvv. Yeah right
  maandag 8 mei 2006 @ 12:14:07 #41
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37653581
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Frank de Boer trainer van Mvv. Yeah right
Geloof er ook niets van, Rijsbergen daarentegen is denk ik wel een reele optie. Of het wordt eindelijk eens Bonfrere.
pi_37654728
Bonfrere is wat mij betreft het meest concreet . ..
Dat is namelij de eerste en enige naam die ik uit het MVV kamp heb gehoord.

BTW,

Het contract van Michel Kruijer is per direct ontbonden, hij gaat geloof ik naar Haarlem toen . . .
  maandag 8 mei 2006 @ 13:26:29 #43
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37655342
Mjah, Kruijer naar Haarlem toe, het team (+speler) die hem 1,5 jaar geleden verrot geschopt hebben.
pi_37655649
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, Kruijer naar Haarlem toe, het team (+speler) die hem 1,5 jaar geleden verrot geschopt hebben.
Mijn stad

woensdag 17 mei 2006 @ 00:58:39 #45
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37901923
EXCLUSIEF: Bonfrere sprak met MVV

In de zoektocht voor de opvolger van de naar Willem II vertrekkende trainer, Andries Jonker (foto), heeft MVV tevergeefs gesprekken gevoerd met droomkandidaat Jo Bonfrere. Dit weet FCUpdate.nl exclusief te melden.

Bonfrere woonde onlangs tijdelijk in Maastricht, de stad waar MVV huisvest. De ex-bondscoach van Zuid Korea en Nigeria vond het financiële aanbod van MVV te laag. Bonfrere zegt financieel veel hogere aanbiedingen uit Azië en Arabie op zak te hebben.

MVV moet verder opzoek naar een opvolger voor Jonker, die komend seizoen Willem II-trainer Dennis van Wijk gaat assisteren. De Maastrichtenaren wilden ook Frank de Boer polsen, maar de ex-Ajacied beschikt niet over de juiste papieren. Inmiddels hebben twintig oefenmeesters gesolliciteerd.

Verder heeft MVV deze week gesprekken met Gert Kruijs en Cees Lok. Ook is er een derde gesprek, de naam weet ik hier niet van.
www.fcupdate.nl

Maar nog steeds geen nieuwe trainer. Denk dat het echter niet lang meer zal duren..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:34:33 #46
19817 yurko
Mute Air
pi_38231769
quote:
Koolhof breekt met Dordt voor contract MVV

26/5/2006 12:32

Na één seizoen stapt Jurrie Koolhof op bij FC Dordrecht om aan de slag te gaan bij MVV. In Maastricht wordt hij de opvolger van Andries Jonker, die als assistent-trainer aan de slag gaat bij Willem II. Koolhof tekende bij zijn nieuwe club een contract voor twee jaar.
'Jurrie Koolhof heeft ons gevraagd om zijn contract te ontbinden', vertelde manager technische zaken Marco Boogers aan Voetbal International. 'Daarover zijn we het eens geworden. Vandaag (vrijdag, red.) is zijn laatste werkdag.'

Het vertrek van Koolhof komt na een seizoen waarin Dordrecht op de negende plaats van de Gouden Gids Divisie eindigde. Smetjes waren de aanvaringen die de coach had met routinier Gérard de Nooijer die hij naar de beloften verbande. Koolhof was eerder werkzaam als hoofdcoach bij De Graafschap en AGOVV Apeldoorn.

MVV, dat als dertiende eindigde, was op zoek naar een nieuwe trainer na het vertrek van Jonker die de club twee seizoenen diende. Onder zijn leiding drong MVV afgelopen seizoen door tot de kwartfinale van de Gatorade Cup.

Bron: www.vi.nl
Ik zou zeggen; welkom Jurrie en maak er wat van in Maastricht. Als hoofd coach heeft hij nog niet echt noemenswaardige resultaten geboekt, maar ik geloof wel dat hij een aanhanger van aanvallend voetbal is en dat willen we wel weer eens zien. Al zullen er nu toch echt wat aankopen gepresenteerd moeten worden. Tom Daemen is leuk, maar zal toch niet het verschil gaan maken.

Hier nog ff een filmpje van een iets te vroeg juichende Jurrie :

http://home.hccnet.nl/yg.boekestijn/SporTHumoRjurrie.mpg
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:43:48 #47
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38232107
Ik ben er erg tevreden mee. Hij heeft bij AGOVV en Dordt laten zien met beperkte middelen door aanvallend voetbal te brengen aardige resultaten te boeken.

Nu kan hij nog zeker een speler of vier halen, ik heb er vertrouwen in voor het komend seizoen..
pi_38237514
Goede keuze, Jurrie is een prima trainer. Het zegt ook wel wat over de potentie van MVV, bij Dordrecht is dat er minder.
That's all folks!
pi_38243881
Het is een merkwaardige trainer. Bij Dordt heeft hij meer lopen zeiken in de krant dan dat hij heeft gepresteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38326778
Robert van Boxel naar MVV.
Grappig, vroeger nog mee gevoetbald in Haarlem bij een plaatselijke amateurclub.
Door zijn komst werd ik steeds uit de eerste jeugdelftallen verbannen.
Maar hij was dan ook wel verschrikkelijk goed voor zijn leeftijd. (2 of 3 jaar jonger dan ik)
Erg goede verdediger, maar heeft ook wel aanvallende capaciteiten in huis, bijvoorbeeld zijn kopkracht. Ik denk dat MVV een goede speler in huis heeft gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')