't staat zelfs niet meer op teletekstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Ritchie het volgende:
Vreemd.. het bericht is op veel websites verdwenen..
Het is NAC, al sinds 19 september 1912. En dat veranderd niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:05 schreef Reintje het volgende:
't Is NAC Breda sinds een tijdje...
of je wil of niet... tzijn de feiten. Het is NAC in de volksmond, maar t'is NAC Breda. Kheb er ook nooit moeite mee gehad ook. Geld was nodig, Breda is mijn stad en het is NAC in de volksmond. NAC Breda zou enkel kunnen dienen als leidjes variatie, maar dat komt er nog niet echt van.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Niox het volgende:
[..]
Het is NAC, al sinds 19 september 1912. En dat veranderd niet.
Van der hoeven geloof ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Nou, hoorde vandaag van mijn collega dat Mommers had gezegd dat er nog hooguit twee man bijkomen.... Stemt niet echt hoopvol.
Ehh nee, Willem. Die het had gezegd i.p.v Mommers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jochem van der Hoeven???
www.bsiderats.nlquote:Het contract van Anouar Diba, dat tot medio 2008 liep, is opengebroken. Zijn overeenkomst duurt nu 2 jaar langer, dus tot medio 2010. Theo Mommers reageerde net als wij: "Geweldig dat we ook de komende seizoenen weer kunnen genieten van de acties van Anouar!" De geruchten over een vertrek van Diba kunnen dus de prullenbak in, tenzij er heel veel geld geboden gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |