Soton heeft met Burley wel een goede manager. Rasiak is ook een uitstekende spits op dit niveau, maar de rest van het team is niet bijster sterk.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Zal Soton nu wel kunnen terugkeren? En wat kan Sunderland?
Dat laatste zou een enorme stunt kunnen zijn. Ook Roy Keane zou dan eventueel manager kunnen worden, hoorde ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Soton heeft met Burley wel een goede manager. Rasiak is ook een uitstekende spits op dit niveau, maar de rest van het team is niet bijster sterk.
Bij Sunderland zal alles afhangen van de nieuwe manager. Als Niall Quinn en zijn groep de club overnemen en erin slagen Martin O'Neill als manager aan te stellen is dat voor mij dé favoriet.
Sunderland is wel de club waar O'Neill als kleine jongen fan van was. Daarom heeft hij ook dat bod van Newcastle afgewezen afgelopen maand.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste zou een enorme stunt kunnen zijn. Ook Roy Keane zou dan eventueel manager kunnen worden, hoorde ik.
Simon Jordan heeft sowieso geen recht van spreken. Die metroman zit altijd af te geven op de hoge ticketprijzen en heeft ze zelf ook niet verlaagd na de degradatie. 30 pond en dan heb je nog een kutplek bij Palarse.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef Erasmusch het volgende:
Dan heeft ie chairman ook geen recht van spreken meer mbt Dowie.
Nee, ze hebben (onterecht gezien het wedstrijdbeeld) na penalties verloren van Barnsley. Helaas dus geen Cardiff v Swansea komend seizoen. Het nieuwe stadion heeft ze wel een impuls gegeven; na Nottingham Forest had Swansea de meeste toeschouwers het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Vrij cliche, maar een jaar of drie was ik bij FM Swansea en sindsdien heb ik wel symapthie voor de club. Maar ik begreep dat het afgelopen zaterdag niet helemaal goed is gegaan![]()
Het zal voor Barnet opnieuw een zwaar jaar gaan worden. Gelukkig mogen ze nog een jaar op Underhill spelen, als er had moeten worden uitgeweken naar een ander stadion had ik het erg somber ingezien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:56 schreef ChAoZ het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor Barnet voor komend seizoen, B_B? Een winst in de laatste wedstrijd bij het al gedegradeerde Rushden zorgde er dit seizoen voor dat er niet direct boven de degradatiestreep werd ge-eindigd, terwijl het seizoen toch aardig begon. 10 punten in de eerste 4 wedstrijden, waaronder een overwinning bij Carlisle had toch een mooier seizoen moeten kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |