Nooit een keer. Ivoorkust is sterker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ghana is het sterkste Afrikaanse land wat erbij zit. Essien-Appiah centraal op het middenveld. Dan heb ik liever Ivoorkust. De VS haalden de laatste keer nog de kwartfinale. Tsjechië vind ik een van de sterkste Europese landen en Italië is altijd sterk.
Hij is sterker dan die overhypte poule van Nederland en dat is volgens sommige de poule des doods. Eigenlijk zou voor deze poule een nog zwaardere benaming moeten zijn. Ik kom hier nog op terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is hier nou poule des doods aan... wat een onzin zeg...
Nee nee. Onze poule is wel degelijk zwaarder.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hij is sterker dan die overhypte poule van Nederland en dat is volgens sommige de poule des doods. Eigenlijk zou voor deze poule een nog zwaardere benaming moeten zijn. Ik kom hier nog op terug.
Een Servië wat al jaren niet presteert (dankzij heel zwak spel van Spanje eerste geworden in de poule) en een Ivoorkust met een (buiten Kolo Touré om) zwakke verdediging. Makkelijke poule voor Nederland. Ik ben banger voor de volgende ronde. Dan moeten we tegen Mexico of Portugal en dat lijkt me heel lastig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee nee. Onze poule is wel degelijk zwaarder.![]()
Zou ik ook niet zijn als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:37 schreef DIGGER het volgende:
Ben helemaal niet blij met deze loting voor Italie, die toch wel de lastigste poule getroffen hebben
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:40 schreef Kang-He het volgende:
VS wordt nu hier door enkelen weer zwaar oveschat. Behalve wilskracht heeft dat team toch weinig te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |