Met zo'n instelling is het nergens leuk lijkt me.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:49 schreef sanni het volgende:
Zo.....ben bezig de spullen voor straks aan het inpakken want we gaan naar...
Drachten. Hoop er snel weer uit te zijn want naar ik begrepen heb is er helemaal
niets te beleven en is de dialect ook niet echt je-van-het. Maar goed, Drachten:
" Here i come "![]()
Ik heb er gewoond! Ik was er vandaag ook trouwens! Ze hebben ook een Mac Donalds waar ik niet geweest ben vandaag Verder is er inderdaad niet veel te doen. Ja stappen misschien..quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef sanni het volgende:
Nou...ben er geweest en idd. " Mie recht " gehucht...![]()
Maar! ze hadden er wel tenminste [ur=http://xs512.xs.to/xs512/07063/valkiedrachten.jpg] dit[/url].![]()
Ow? is het werkelijk zo erg om in Friesland te wonen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef Sinaasappeltje het volgende:
Jaaah Drachten![]()
Enige nadeel van Drachten is dat het in Friesland ligt.
Gelukkig vertrek ik over een jaartje, terug naar de beschaafde wereld.
Haha nee grapje, is prima hierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow? is het werkelijk zo erg om in Friesland te wonen?Beschaving? Waar ligt die beschaafde wereld waar je naartoe gaat?
![]()
Ede heeft een hele mooie omgeving! Een vriendin woonde daar (haar ouders wonen er nog), ze woont nu in Amsterdam maaaar ze is Friesquote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef Sinaasappeltje het volgende:
[..]
Haha nee grapje, is prima hier![]()
De 'beschaving' ligt in Gelderland, Ede om precies te zijn.
Yeah!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef alors het volgende:
Yankee Doodleperfect om een keer ongegeneerd te schransen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |