abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7673497
Tijdje geleden meegedaan aan het jaarlijkse voetbaltoernooi dat tussen de 2 vestigingen van het CBS wordt gehouden en dit jaar dus voor het eerst met damesteams!!!
Helaas liet het Heerlense damesteam het afweten en hebben we uiteindelijk met teams van 6 personen F-jes voetbal gespeeld, maar het was wel leuk! En het ging ook boven verwachting goed!

Zijn er nog meer vrouwen die aan voetbal doen??
En wat vinden de heren ervan?? Is het een soort F-jes voetbal of is het soms toch wel een beetje om aan te zien?

donderdag 2 januari 2003 @ 21:36:28 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7673562
mjah... er is een verschil, maar ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... ik heb denk ik nooit echt vrouwen voetbal gezien, maar wel toen ik zelf nog voetbalde en toen viel het me op dat jongens er met meer vertrouwen op een bal afrennen en meestal niet bang zijn om onderuit getrapt te worden en die meiden die remde meestal toch ietsies af
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7673597
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Tijdje geleden meegedaan aan het jaarlijkse voetbaltoernooi dat tussen de 2 vestigingen van het CBS wordt gehouden en dit jaar dus voor het eerst met damesteams!!!
Helaas liet het Heerlense damesteam het afweten en hebben we uiteindelijk met teams van 6 personen F-jes voetbal gespeeld, maar het was wel leuk! En het ging ook boven verwachting goed!

Zijn er nog meer vrouwen die aan voetbal doen??
En wat vinden de heren ervan?? Is het een soort F-jes voetbal of is het soms toch wel een beetje om aan te zien?

Hmm ik ken geen vrouw die aan damesvoetbal doet
Woei!
pi_7673612
Vrouwenvoetbal is toch altijd een beetje een pottenkermis.

Overigens stelt het qua niveau weinig voor. Het is het aanzien echt niet waard. Een goede pass of een afstandschot in de buurt van de goal is vaak al teveel gevraagd.

Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
pi_7673638
Heb geen idee van het prof vrouwenvoetbal wat volgens mij wel goed moet zijn.

Amateur vrouwenvoetbal wel eens gezien, en viel me voornamelijk op dat je meiden hebt die er echt voor gaan, en ook sommige die er totaal niet voor gaan en nog steeds angst voor de bal hebben. Wat nogal tegenvalt...
Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je weinig vrouwenvoetbal ziet op tv, blijft een mannenwereldje blijkbaar.

Alsof SM zo lekker is
pi_7673702
Overigens is vrouwenvoetbal in Amerika populairder en meer bekeken dan Mannenvoetbal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:45:11 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7673750
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:43 schreef golfer het volgende:
Overigens is vrouwenvoetbal in Amerika populairder en meer bekeken dan Mannenvoetbal.
joh... waarom zou dat toch zijn; enige manier voor die zielige mensjes om goedkoop tieten te zien hossen, zonder dat ze hun kabelabbo flink hoeven te gaan spekken
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7673796
Ok, ik moet eerlijk toegeven dat toen ik per ongeluk een collega onderuit trapte ik heel verschrikt stond te gillen of het wel goed met dr ging!

Nadeel was wel dat haar team direct scoorde!

Maar, we hebben wel gewonnen uiteindelijk, en daar gaat het om!

pi_7673820
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:45 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

joh... waarom zou dat toch zijn; enige manier voor die zielige mensjes om goedkoop tieten te zien hossen, zonder dat ze hun kabelabbo flink hoeven te gaan spekken

Mwoah... goede sportbeha doet wonderen hoor!
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:50:19 #10
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_7673855
Ik heb wel eens wat vrouwenvoetbal gezien.. en dr zitten een paar tussen die erg goed zijn
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:50:20 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7673857
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Mwoah... goede sportbeha doet wonderen hoor!

jullie Amerikaanse sexegenoten zijn niet zo slim... en jullie Nederlandse sexegenoten bij de hockeyvereniging doen het er gewoon om... waarom denk je dat ik hockey speelde vanaf mijn 7de?
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:50:57 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7673871
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:50 schreef SpleeffY het volgende:
Ik heb wel eens wat vrouwenvoetbal gezien.. en dr zitten een paar tussen die erg goed zijn
die voetballen bedoel je?
pi_7673918
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:50 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jullie Amerikaanse sexegenoten zijn niet zo slim... en jullie Nederlandse sexegenoten bij de hockeyvereniging doen het er gewoon om... waarom denk je dat ik hockey speelde vanaf mijn 7de?

Omdat je moest van je papa? Hij kon immers bij zijn hockeyvrienden aan de borreltafel niet verkopen dat zijn zoon zou voetballen. Nee, zijn zoon moest het maar gaan maken en doordringen tot Heren 1. Of zoontje het leuk vind of niet...
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:01:07 #14
497 Maja
Ja denk!?!
pi_7674117
Ik ben af en toe scheidsrechter bij wedstrijden van dames. Elk club schreeuwt om vrijwilligers

Vaak zijn er één of twee dames die echt wel goed kunnen voetballen en ook fanatiek zijn. Sommige zouden qua techniek in een lager seniorenelftal niet misstaan.

De meeste kunnen er echter niets van. Vergelijk het maar als je zelf een hele wedstrijd met je chocoladebeen gaat voetballen, tenzij je tweebenig bent natuurlijk

Om te kijken vind ik het alleen leuk als er bekenden meedoen, maar dan is het meer voor de lol dan voor een goede pot voetbal...

pi_7674127
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind er niks aan.

Ik heb wel eens een wedstrijd gezien van het Nederlands Dameselftal en het niveau is toch erg laag. Veel kluitjesgedoe enzo.
Ook zie ik in de zaal wel eens voetbalwedstrijden van vrouwen, maar dat is dan niet echt een goede maatstaf, want dat is écht een laag niveau (maar bij de mannen heb je dat in die regionen ook).

Wat wel opvallend is dat vrouwen met een andere insteek spelen dan mannen. Zoals Liejannuh ook al zegt. Op welk niveau je voetbalt, je zal een man nooit zien gillen of verschrikt zien kijken als jij een tegenstander een beetje forse tik geeft.
Vrouwen zijn ook over het algemeen wat rustiger. Mannen willen toch altijd winnen en als dat niet lukt worden ze gauw aggressiever in zowel hun spel als in verbale uitingen. Bij vrouwen zie je meer dat ze spelen voor de lol en als ze een keer niet winnen is er geen vrouw overboord.

Ik moet wel zeggen dat als ik moet kiezen tussen een wedstrijd in de zaal fluiten die tussen mannen of vrouwen gespeeld wordt, ik voor de vrouwenwedstrijd ga. Vrouwen zijn namelijk wat aardiger tegen elkaar in het veld en je hoeft zo minder te fluiten .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:04:00 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7674177
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:53 schreef JohanDerksen het volgende:

[..]

Omdat je moest van je papa? Hij kon immers bij zijn hockeyvrienden aan de borreltafel niet verkopen dat zijn zoon zou voetballen. Nee, zijn zoon moest het maar gaan maken en doordringen tot Heren 1. Of zoontje het leuk vind of niet...

uhm nee; hij vond dat ik moest doen waar ik zelf zin in had... en dat was ook wel voetballen... de andere 5 dagen van de week, elke middag/avond; bij garages en pleintjes enzo

* dr.dunno voelt de nostalgiek weer en *ontroerd is*

en hoe zit het met jou; hoe lang duurde het, voor je erachter kwam dat aquagym voor bejaarden dé plek was voor jou om lekkere vrouwen te vinden?

pi_7674283
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:04 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

uhm nee; hij vond dat ik moest doen waar ik zelf zin in had... en dat was ook wel voetballen... de andere 5 dagen van de week, elke middag/avond; bij garages en pleintjes enzo

* dr.dunno voelt de nostalgiek weer en *ontroerd is*

en hoe zit het met jou; hoe lang duurde het, voor je erachter kwam dat aquagym voor bejaarden dé plek was voor jou om lekkere vrouwen te vinden?

Nou ik ben gelukkig getrouwd en heb al een rezem kids beste kaerel!
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:31:21 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7676186
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:07 schreef JohanDerksen het volgende:

[..]

Nou ik heb al een rezem kids beste kaerel!

eigen schuld.
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:36:09 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7676288
En nu s.v.p. weer ontopic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:49:09 #20
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7676609
Tja, ik moet altijd lachen als ik naar voetballende vrouwen kijk...
Het gaat immers wat trager, voorzichtiger en met wat meer balverlies!!

Maar het is natuurlijk leuk voor de dames dat ze ook die sport kunnen beoefenen!!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7677307
Ik hou ontzettend van vrouwenvoetbal..
Van die wedstrijden waar het lekker hoost enzo weetjewel:

.

pi_13522932
Het WK voor dames is nu bezig en in deze topic (http://forum.fok.nl/showtopic.php/284551/5/25) hadden we het over het niveau. Hoe denken jullie daarover?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13523213
Nou, dramatisch dus...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 september 2003 @ 16:24:29 #24
30560 2Mini
Official Logo
pi_13523262
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 00:19 schreef dunniecash het volgende:
Ik hou ontzettend van vrouwenvoetbal..
Van die wedstrijden waar het lekker hoost enzo weetjewel:

[afbeelding]

.

ik kon het weten.... dit plaatje kon niet in dit topic missen!!
Camera 1... 1!
  maandag 29 september 2003 @ 16:25:45 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13523297
Damesvoetbal,*zucht*,als ze er plezier in hebben OK,maar het is niet om aan te zien
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')