quote:Dat is zelfs nog een tijdje mijn icoontje geweest
Op woensdag 17 september 2003 21:36 schreef JeroenV het volgende:
Dat is toch niet zo? Ik weet nog een doelpunt uit Engeland een jaar geleden. De keeper van Newcastle gooit de bal voor zijn eigen voeten om hem weg te schieten. Hij loop achteruit om een aanloop te nemen,e n een speler van de tegenpartij pakt hem af en schiet hem erin. Dit was overigens geen doeltrap op de 6 (?) meterlijn, maar ergens in het strafschopgebeid zelf. Sorry als ik het toch fout heb.
quote:Volgens mij geld dat dan alleen voor een doeltrap.
Op woensdag 17 september 2003 21:41 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is zelfs nog een tijdje mijn icoontje geweest
. Maar ik weet eigenlijk ook niet of die goal is goedgekeurd. Dat blijkt niet het het filmpje. Want hij zou afgekeurd moeten worden.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niets van die regel wist, ik meende dat dat doelpunt van Putter een legitiem doelpunt was.
Die commentatoren zitten sowieso veel te vaak mis met handsballen, penalties en buitenspel en weigeren dan even te zeggen dat ze het mis hebben in de herhaling.
quote:Dacht het niet.
Op donderdag 18 september 2003 11:48 schreef Fulton het volgende:
Volgens mij was dat Westerveld zelfs, die die blunder maakte.
Ik denk dat hij het doelpunt van Robbie Keane bedoelt op White Hart Lane. Tegenstander weet ik niet meer, maar het was volgens mij niet Liverpool.
Wat die jongen bij Ado - Volendam deed mag dus niet.
quote:Was dat niet Andy Marriott in het doel, namens Birmingham of W.B.A. ofzo?
Op donderdag 18 september 2003 11:54 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dacht het niet.
Ik denk dat hij het doelpunt van Robbie Keane bedoelt op White Hart Lane. Tegenstander weet ik niet meer, maar het was volgens mij niet Liverpool.
quote:Het valt mij meestal op als er een Griekse club speelt.. Namen worden totaal verkracht..
Op dinsdag 9 september 2003 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het altijd vermakelijk hoe ze soms namen verbasteren... Laatst ook weer bij Porto - Milan, erg komisch af en toe.
quote:Ik zou het echt niet mee weten.
Op donderdag 18 september 2003 19:13 schreef methodmich het volgende:[..]
Was dat niet Andy Marriott in het doel, namens Birmingham of W.B.A. ofzo?
"Volgens mij lezen ze de mededeling voor iedere Ajax-supporter die is meegereisd voor".
Het was de eerste keer dat ik ze iets hoorde zeggen (op TV), dus een maatr van me belt op: "Er zit er dus maar eentje daar".
Kon er wel om lachen...
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:13 schreef methodmich het volgende:Was dat niet Andy Marriott in het doel, namens Birmingham of W.B.A. ofzo?
Namens Birmingham ja, dat was bijna net zoiets als die inworp die die keeper van Aston Villa tegen kreeg, Enckelman geloof ik
Misschien deed Given in een ander duel iets soortgelijks.
Zie ook: http://www.4thegame.com/results/report126211/thfcbifc.html
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 20-09-2003 11:23]
quote:Een lange bal kunnen ze geven, maar daarna houdt het op. Ik vraag me af wat een gemiddeld hoofdklasse-team tegen de wereldkampioen klaarmaakt...
Op maandag 29 september 2003 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dat niveau was wel bijzonder laag, van die dames... Die 10 minuten die ik zag waren vreselijk!
Ik denk dan ook dat de gemiddelde hoofdklasser gewoon wint van de VS.
quote:Ik las ooit dat het niveau van de top in het vrouwenvoetbal vergelijkbaar is met de huidige eerste klas in het Nederlandse amateurvoetbal.
Op maandag 29 september 2003 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Een lange bal kunnen ze geven, maar daarna houdt het op. Ik vraag me af wat een gemiddeld hoofdklasse-team tegen de wereldkampioen klaarmaakt...
Maar of ASWH een kansje zou maken tegen the USA vraag ik me af.
quote:Ze hebben ook van die sterke keepers.
Op maandag 29 september 2003 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dat niveau was wel bijzonder laag, van die dames... Die 10 minuten die ik zag waren vreselijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |