abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13247883
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:36 schreef JeroenV het volgende:
Dat is toch niet zo? Ik weet nog een doelpunt uit Engeland een jaar geleden. De keeper van Newcastle gooit de bal voor zijn eigen voeten om hem weg te schieten. Hij loop achteruit om een aanloop te nemen,e n een speler van de tegenpartij pakt hem af en schiet hem erin. Dit was overigens geen doeltrap op de 6 (?) meterlijn, maar ergens in het strafschopgebeid zelf. Sorry als ik het toch fout heb.
Dat is zelfs nog een tijdje mijn icoontje geweest . Maar ik weet eigenlijk ook niet of die goal is goedgekeurd. Dat blijkt niet het het filmpje. Want hij zou afgekeurd moeten worden.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_13258845
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:41 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat is zelfs nog een tijdje mijn icoontje geweest . Maar ik weet eigenlijk ook niet of die goal is goedgekeurd. Dat blijkt niet het het filmpje. Want hij zou afgekeurd moeten worden.

Volgens mij geld dat dan alleen voor een doeltrap.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niets van die regel wist, ik meende dat dat doelpunt van Putter een legitiem doelpunt was.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13258967
Volgens mij was dat Westerveld zelfs, die die blunder maakte.
Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen een doeltrap en een keeper die de bal heeft gevangen.

Die commentatoren zitten sowieso veel te vaak mis met handsballen, penalties en buitenspel en weigeren dan even te zeggen dat ze het mis hebben in de herhaling.

pi_13259181
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:48 schreef Fulton het volgende:
Volgens mij was dat Westerveld zelfs, die die blunder maakte.
Dacht het niet.

Ik denk dat hij het doelpunt van Robbie Keane bedoelt op White Hart Lane. Tegenstander weet ik niet meer, maar het was volgens mij niet Liverpool.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13259423
Dan was het dus niet sander. Maargoed die heeft genoeg andere blunders gemaakt.
pi_13259539
Oh ja, wacht ff. Die bal uit dat filmpje was idd geen doeltrap. Maar gewoon een gevangen bal. Dan mag het dus wél.

Wat die jongen bij Ado - Volendam deed mag dus niet.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_13270738
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dacht het niet.

Ik denk dat hij het doelpunt van Robbie Keane bedoelt op White Hart Lane. Tegenstander weet ik niet meer, maar het was volgens mij niet Liverpool.

Was dat niet Andy Marriott in het doel, namens Birmingham of W.B.A. ofzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13279665
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het altijd vermakelijk hoe ze soms namen verbasteren... Laatst ook weer bij Porto - Milan, erg komisch af en toe.
Het valt mij meestal op als er een Griekse club speelt.. Namen worden totaal verkracht..
Maar je moet maar net weten waar de klemtoon ligt denk ik, een fout is iig snel gemaakt als je de taal niet machtig bent.. .
-
pi_13289802
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zou het echt niet mee weten.
pi_13292922
Oh ja, bij Milan-Ajax. Er wordt een dienstmededeling voorgelezen in het NL voor de Ajax-supporters, zegt verslaggever-jan:

"Volgens mij lezen ze de mededeling voor iedere Ajax-supporter die is meegereisd voor".

Het was de eerste keer dat ik ze iets hoorde zeggen (op TV), dus een maatr van me belt op: "Er zit er dus maar eentje daar".

Kon er wel om lachen...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13293919
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:13 schreef methodmich het volgende:

Namens Birmingham ja, dat was bijna net zoiets als die inworp die die keeper van Aston Villa tegen kreeg, Enckelman geloof ik

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13295434
volgens mij was het Shay Given van Newcastle en Dion Dublin die scoorde..
pi_13296525
Het was volgens mij zeker niet Dublin, want Robbie Keane scoorde.
www.thuisuiteten.nl
pi_13307868
De keeper was sowiezo Given van Newcastle Utd.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_13309262
Niet tegen Robbie Keane hoor. Het was Marriott, heb het nog nagevraagd aan een Engelsman.

Misschien deed Given in een ander duel iets soortgelijks.

Zie ook: http://www.4thegame.com/results/report126211/thfcbifc.html

[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 20-09-2003 11:23]

www.thuisuiteten.nl
pi_13312850
Volgens mij hebben we het over 2 verschillende blunders.
pi_13318401
Volgens mij ook, maar jij had het over Robbie Keane op White Hart Lane, enige posts hoger, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 september 2003 @ 19:36:07 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13418524
Misschien niet zozeer over commentatoren, maar ik vind het eigenlijk schandalig als men pas nadat de aftrap inschakelt. Met name bij de commerciëlen hebben ze er last van om de reclames voorrang te geven, maar toevallig nu ook bij Utrecht - Zilina.
pi_13438466
Bij Newcastle - NAC heb ik ook geen opstellingen gezien, dan ben je toch de eerste 3 minuten meer bezig met het zoeken naar wie er in het veld staan dan dat je de wedstrijd volgt.
www.thuisuiteten.nl
pi_13521878
Gisteren Eurosport Noord-Korea-VS. Die commentator was zo verschrikkelijk anti-USA, was gewoon schitterend om te horen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13522578
Dat niveau was wel bijzonder laag, van die dames... Die 10 minuten die ik zag waren vreselijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_13522605
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dat niveau was wel bijzonder laag, van die dames... Die 10 minuten die ik zag waren vreselijk!
Een lange bal kunnen ze geven, maar daarna houdt het op. Ik vraag me af wat een gemiddeld hoofdklasse-team tegen de wereldkampioen klaarmaakt...
Wat een vrouw!
spits!
pi_13522850
Het viel me op dat ze hoge ballen ook slechts konden koppen en niet gewoon controleren. Ik zag zeker 4 keer een hoge pass over de hele, die uit ging omdat er geen controle was bij zo'n vrouw.

Ik denk dan ook dat de gemiddelde hoofdklasser gewoon wint van de VS.

www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 29 september 2003 @ 17:55:54 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_13525759
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Een lange bal kunnen ze geven, maar daarna houdt het op. Ik vraag me af wat een gemiddeld hoofdklasse-team tegen de wereldkampioen klaarmaakt...

Ik las ooit dat het niveau van de top in het vrouwenvoetbal vergelijkbaar is met de huidige eerste klas in het Nederlandse amateurvoetbal.

Maar of ASWH een kansje zou maken tegen the USA vraag ik me af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13538500
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook van die sterke keepers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')