nog steeds niet definitiefquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Gunner het volgende:
Bergkamp stopt(einde van dit seizoen pas hoor)
[afbeelding]
![]()
hmm.. ik dacht op betrouwbare sites gelezen te hebben dat het wel definitief was.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
nog steeds niet definitief
het wordt over het algemeen aangenomen dat het zijn laatste seizoen maar het hoge woord is er nog steeds niet uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
hmm.. ik dacht op betrouwbare sites gelezen te hebben dat het wel definitief was.
Ja precies, de opvolgers staan al te kloppen op de poorten van kasteel Highburyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:49 schreef DutchGooner het volgende:
het wordt over het algemeen aangenomen dat het zijn laatste seizoen maar het hoge woord is er nog steeds niet uit.
Hij moet natuurlijk gewoon stoppen op het hoogtepunt,na dit seizoen dus
Inderdaad,hebben we tegen manyoo en Everton al kunnen zien,Oleoleoleoleole Jose,Jose...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja precies, de opvolgers staan al te kloppen op de poorten van kasteel Highbury
![]()
Ja, dat wordt een hele grote denk ik (maar we gaan wel een beetje offtopic zo)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
Inderdaad,hebben we tegen manyoo en Everton al kunnen zien,Oleoleoleoleole Jose,Jose...
ik kon hem niet echt totdat ie tekendequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een hele grote denk ik (maar we gaan wel een beetje offtopic zo)
heb je het altijd al in hem zien zitten?
Ik kende hem van naam bij Sevilla en dat het een groot talent was, maar ook vond ik zijn prijskaartje een beetje aan de hoge kant. ook omdat er genoeg ander talent bij AFC onder contract staat. Maar bijvoorbeeld Aliadiere is wel vaak gebleseerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:58 schreef DutchGooner het volgende:
ik kon hem niet echt totdat ie tekende
voel me niet aangesproken,ben een Goonerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen de heren Gunners
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:02 schreef keeper het volgende:
De brommer gaat voorgoed op stal.
Dag Marc Overmars.
[afbeelding]
Jammer dat het zo heeft moeten eindigen, maar hij heeft een zeer verdienstelijke carriere gehad.quote:Blessure noopt Petit tot stoppen met voetbal
De voetbalcarrière van Emmanuel Petit zit erop. De 34-jarige ex-international ondervindt te veel hinder van een knieblessure. Rond oud en nieuw liet de Frans overigens al weten nooit meer op zijn oude niveau te zullen komen.
Niettemin stond hij afgelopen december nog op de nominatie bij Arsenal. Petit hield in Londen zijn conditie op peil en Arsène Wenger liet weten dat zijn landgenoot eventueel een optie zou zijn om de gelederen te versterken.
Zover kwam het dus niet. 'Over het algemeen ben ik trots op mijn loopbaan', liet Petit weten. 'Het is alleen wat zuur dat ik nu moet stoppen vanwege een blessure.'
Petit bereikte zijn grootste succes door het behalen van de wereldtitel op het WK in eigen land. In de finale tegen Brazilië nam hij één van de drie Franse treffers voor zijn rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |