Lijkt me een heel goed plan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef borisz het volgende:
zullen we in topic 3 weer normaal doen?
Dus dé man voor F'noord.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef SoA-Holic het volgende:
Overschatte werkvoetballer. 13 in een dozijn werk.
'Reportage' over zn kamertje vol met shirtjes, krantenartikelen en hoe ze naar de wedstrijd toeleefden. En die pa kon zich niet meer helemaal inhouden bij sneijders goal en dat opstootje.quote:
Nog ergens terug te zien/horen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
'Reportage' over zn kamertje vol met shirtjes, krantenartikelen en hoe ze naar de wedstrijd toeleefden. En die pa kon zich niet meer helemaal inhouden bij sneijders goal en dat opstootje.![]()
komt daar herhaling van?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
'Reportage' over zn kamertje vol met shirtjes, krantenartikelen en hoe ze naar de wedstrijd toeleefden. En die pa kon zich niet meer helemaal inhouden bij sneijders goal en dat opstootje.![]()
Volgens mij zag ik net de herhaling van gister. Dus over3 kwartier of 1u+3kwartier is ie er weer. Tot 17u wordt er geloof ik herhaald. T kwam iig na Rijnmond Sport.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
komt daar herhaling van?
gaat nu over de haven enzo op tv Rijmond![]()
ok, thanks.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net de herhaling van gister. Dus over3 kwartier of 1u+3kwartier is ie er weer. Tot 17u wordt er geloof ik herhaald. T kwam iig na Rijnmond Sport.
Dan kijk jij toch lekker RNNquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:52 schreef VoreG het volgende:
TV Rijnmond herhaalt alles 10x. Zelfs een item over de antracietgrijze veertjes van de stadsduif in Rotterdam, wat een kutitem was dat zeg.
Toch wel grappig om te zien hoe verschillend iets kan overkomen op basis van je voorkeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Geweldig filmpjeDie pa van hem is al net zo stoer
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Geweldig filmpjeDie pa van hem is al net zo achterlijk
Kijk eens Robbiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje ook online te zien.
Des te heerlijk die kool van Sneijderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef venomsnake het volgende:
Geweldig die Pa van Buijs. Die emotie die los kwam bij de man, grandioos.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |