abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36061372

woensdag 15 maart 2006 @ 17:14:37 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36061479
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_36065052
Mooie OP!

Ze hopen Benjamin De Ceulaer (Feyenoord) en Danny Mathijssen (AZ) nog een jaar te mogen huren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:22:02 #4
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36065115
Hmmm, what about Zuiverloon? De hoop al opgegeven neem ik aan, omdat hij het verschrikkelijk goed doet bij RKC dit jaar.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_36066858
Zuiverloon gaat wel terug naar Feyenoord. Die is echt goed. Martens ook weg. Zal niet meevallen om dat allemaal op te vangen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:20:08 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36066946
Wat dat betreft echt een rampseizoen dit jaar... Rick weg, Zuiverloon weg, Martens weg en van De Ceulaer moet ik ook nog zien of hij blijft. Hij is IMHO goed genoeg om te kunnen strijden om een basisplaats met Castelen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_36066984
Misschien toch maar Jochen Janssen behouden. Nu Hoogendorp weg is, is er wel behoefte aan een snelle goalgetter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:22:37 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36067037
Grappig hoor...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_36070620
RKC is bezig met v Kouwen van VVV. Ik ken hem eerlijk gezegt niet maar hoor er goede verhalen over. Ik neem aan dat Koster weet waar hij mee bezig is aangezien hij minstens 1 seizoen met hem samen heeft gewerkt
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:11:52 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36070658
Dan liever Garcia
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_36094230
Frank van Kouwen is opgeleid bij Willem II, maar haalde daar nooit echt het eerste. Volgens mij toen verhuurd aan Eindhoven en daarna bij VVV gekomen. Haalt altijd aardige cijfers zag ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_36123348
Garcia is aan aanvaller, v Kouwen een linksbenige verdediger die ook linksback kan spelen.

Handig om achter de hand te hebben bij het wegvallen van v Haaren

Maar ik ben het er mee eens dat RKC weer een publiekspeler erbij moet halen als Garcia maar ik val in de herhaling nog beter Boufassa van AA Gent is echt een groeibrillantje. de perfecte vervanger van Martens
pi_36134280
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Vandalist het volgende:

Garcia is aan aanvaller, v Kouwen een linksbenige verdediger die ook linksback kan spelen.

Handig om achter de hand te hebben bij het wegvallen van v Haaren

Maar ik ben het er mee eens dat RKC weer een publiekspeler erbij moet halen als Garcia maar ik val in de herhaling nog beter Boufassa van AA Gent is echt een groeibrillantje. de perfecte vervanger van Martens
Die is dus echt niet haalbaar voor RKC.
pi_36137808
RKC is bezig met Martijn Reuser. Aardige voetballer maar ik weet niet of hij echt bij RKC past. Er moet iig wel iemand met loopvermogen langs gezet worden anders heb je niet veel aan hem.

Is Boussafa echt zo onhaalbaar? ik denk om eerlijk te zijn dat hij niet zo n groot contract heeft bij Gent omdat dit toch meer zijn laatste strohalm was. Of zijn contract is ondertussen opgewaardeerd dat kan natuurlijk altijd. OF heb je het idee dat anderlecht etc al op hem aan het azen zijn?
pi_36137823
AA Gent is denk ik wel te vergelijken met RKC, Boussoufa zal dus alleen bij AA Gent vertrekken als hij echt hogerop kon. RKC is geen stap vooruit in vergelijking met Gent. Sportief niet, qua salaris waarschijnlijk ook niet echt.

Martijn Reuser lijkt me niets voor RKC eigenlijk.
pi_36138181
AA gent is idd te vergelijken met RKC. Alleen speelt RKC in de Nederlandse competitie en is een soort van doorstroominstituut voor talenten. AA Gent heeft dat minder.

Boussafa is een Nederlander dus zal zich graag in Nederland willen bewijzen en liever uiteindelijk bij een Nederlandse topclub terechtkomen dan bij een Belgische
Daarnaast is de nederlandse competitie gewoon hoger aangeschreven
En ik denk dat het wat aanvallendere voetbal in de Nederlandse competitie hem beter ligt.
Daarnaast prefereerd Koster ook aanvallend voetbal en AA Gent stukken minder

Toch redelijk wat argumenten om als aanvallende speler van Gent naar RKC te komen lijkt me
pi_36138230
Yep, maar de grote uitblinker van PSV gaat normaalgesproken ook niet naar Portsmouth.

Ik denk dat Boussafa alleen naar Nederland zou gaan voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ. Je kunt beter bij Anderlecht goed presteren en daar hogerop komen, dan naar Vitesse of RKC gaan.
pi_36138624
Mbark Boussoufa lijkt me niet haalbaar inderdaad.

Wellicht kan Nick van der Velden terug komen?
www.thuisuiteten.nl
pi_36154415
Bruggink had rood moeten hebben.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:48:34 #20
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36154479
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bruggink had rood moeten hebben.
Na het smijten van die bal bedoel je?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_36154694
Yep. Daar staat geel op, hij had al geel.
pi_36155294
Ik dacht precies hetzelfde over Bruggink .

Wat niet wegneemt dat ie fraaie vrije trappen nam.
pi_36155319
Ach, het is maar goed dat daar niet altijd iets voor gegeven word.. Beter voor het voetbal.
pi_36241330
PSV heeft interesse in Bousaffa, helaas voor RKC
pi_36276366
Anderlecht heeft nu ook interesse in hem, nog minder kans.

Ik heb vernomen dat Reuser al naar een medische keuring is geweest! binnenkort ff checken bij Sjors!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')