Die is dus echt niet haalbaar voor RKC.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Vandalist het volgende:
Garcia is aan aanvaller, v Kouwen een linksbenige verdediger die ook linksback kan spelen.
Handig om achter de hand te hebben bij het wegvallen van v Haaren
Maar ik ben het er mee eens dat RKC weer een publiekspeler erbij moet halen als Garcia maar ik val in de herhaling nog beter Boufassa van AA Gent is echt een groeibrillantje. de perfecte vervanger van Martens
Na het smijten van die bal bedoel je?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bruggink had rood moeten hebben.
Best kut, nu kan ik niet meer aan een stapel kaarten komen via Sjoerd.quote:Vijf spelers weg bij RKC Waalwijk
RKC Waalwijk neemt aan het einde van het seizoen afscheid van vijf spelers.
Het aflopende contract van aanvaller Jochen Janssen wordt niet verlengd. De opties op verlenging in de contracten van Lion Axwijk, Randy Rustenburg, Didi Longuet en Sjoerd Schrier worden niet gelicht.
Ik betwijfel of die nog haalbaar zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 18:49 schreef Vandalist het volgende:
Nu wordt het tijd voor Gonzalo en Velasco van Agovv
Ik vond Gianni absoluut een toegevoegde waarde dit seizoen.. een speler die zich erg sterk ontwikkeld heeft. Ik zou 'm graag nog een seizoen bij RKC willen zien maar ik denk dat hij inmiddels goed genoeg is om mee te kunnen draaien bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
Zuiverloon en de Ceulaer zullen jullie wel kwijtraken aan het eind van dit seizoen. Die gaan weer terug.
Hoe heeft Gianni het eigenlijk gedaan in zijn seizoen bij RKC? Van grote waarde geweest voor RKC of een beetje kleurloos meegedraaid in het elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |