abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25738893
Bij deze een centraal topic omtrent straatvoetbal Welke fokkers doen er aan straatvoetbal? Vanwege het weer deed ik 't de laatste maanden wat rustiger aan, maar nu begint het weer te komen De panna's en akka's worden weer veelvuldig uit de kast gehaald.
Voor de mensen die denken dat straatvoetbal niet veel voorstelt:
http://www.voetbaltruc.nl Hier ga je echt genieten van de beelden; Bekijk vooral de filmpjes van Jermaine Vanenburg
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 maart 2005 @ 19:08:43 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_25738995
Ik heb tot m'n twintigste met een vast groepje op een basketbalveldje gevoetbald.

Vanenburg zag ik laatst als gast op de VRT bij Sportweekend. Hij werd aangekondigd als beste zaalvoetballer van de wereld. Het publiek wist niet wat het zag toen ze beelden van hem te zien kregen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25739206
Ik dacht dat hier al een soort topic van was, maar kan me vergissen.

Ik vind het vooral suf hoe dit tegenwoordig doorspekt is met modetermen. Wat was er mis met poorten?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25739443
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat was er mis met poorten?
Dat is Nederlands .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25739477
Fifa street!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:29:50 #6
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25739572
Heerlijk ook al die wannabe die denken dat ze koning zijn maar er echt totaal niks van bakken. En nog leuker vind ik mensen die dit in een echte wedstrijd proberen te gebruiken, die worden zo hard aangepakt.

Maar mensen die het goed kunnen, echt mooi om te zien.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25739586
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is Nederlands .
Ja, maar Panna is gewoon verzonnen door straatkindertjes hoor...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25739596
Ik ken er geen bal van
pi_25741435
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat hier al een soort topic van was, maar kan me vergissen.

Ik vind het vooral suf hoe dit tegenwoordig doorspekt is met modetermen. Wat was er mis met poorten?
Alle taal is toch doorspekt met modetermen? Waarom zegt iedereen hier topic i.p.v. onderwerp? Zo zijn er legio voorbeelden van modetermen die gewoon geaccepteerd worden door de massa Ibrahimovic was trouwens ook een begenadigd straatvoetballer en een groot aantal voetballers heeft niet de fluwelen techniek die de voormalig straatvoetballer Ibrahimovic wel heeft
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25741532
Ligt het aan mij of is die site echt zo traag als dikke stront?
pi_25741681
Ik voetbal redelijk vaak op straat, vaak 3 tot 4 keer per week. Ik heb twee kleine aluminium doeltjes en een klein leren balletje. Met wat kameraden is dit fantastisch om te doen. (vaak 2 tegen 2 )
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 maart 2005 @ 20:48:28 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_25741793
En daar word je bek af van

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25741827
Twee tegen twee is inderdaad leuk. Één tegen één is minder leuk; Vooral als je weinig snelheid hebt
pi_25741858
Ik voetbal ook vaak buiten. Laatste tijd ook wat minder. Maar nu het weer lekker weer komt hou ik er wel van. 2 tegen 2... elkaar een beetje vernederen met heerlijke acties...Gewoon heerlijk
pi_25742776
Ik ben nog gewoon van het ouderwetse straatvoetballen. De enige vernedering die er toen was, was verliezen van je maten. Gewoon slidings maken op de stenen, raampies doorschieten, en altijd eindigen met ruzie wat 'hunnie' speelden standaard vals! Ookal stond je voor!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25743958
Gras is beter.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25744184
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot m'n twintigste met een vast groepje op een basketbalveldje gevoetbald.

Vanenburg zag ik laatst als gast op de VRT bij Sportweekend. Hij werd aangekondigd als beste zaalvoetballer van de wereld. Het publiek wist niet wat het zag toen ze beelden van hem te zien kregen.

Straatvoetbal en zaalvoetbal zijn twee totaal andere 'sporten' tong.

Vanenburg is één van de beste (zo niet de beste) straatvoetballers van Nederland, maar in de zaal heb ik em vorig jaar bezig gezien en daar komen zijn trucjes er niet echt uit..
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 maart 2005 @ 22:15:52 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_25744598
Tuurlijk is straatvoetbalanders dan zaalvoetbal.

Maar Jermain werd gepresenteerd als straatvoetballer die in Bewlgië iedereen op de banken krijgty.

pi_25744749
Soufiane Touzani zijn filmpjes zijn helemaal geniaal.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 maart 2005 @ 22:31:10 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_25745017
Is dat een Nederlander ?

pi_25745126
Jazeker, neefje van Karim dacht ik. Ken je z'n filmpjes niet?

hier zie je er een: (hopen dat je computer meewerkt)

http://www.delirant.com/soufiane-touzani.php3
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:38:05 #22
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25745181
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Soufiane Touzani zijn filmpjes zijn helemaal geniaal.
Die zijn inderdaad erg goed!!

Ik was nooit zo'n goede straatvoetballer, ik moest het hebben van mijn prachtige rushes en dat wil niet echt op straat
pi_25745204
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:38 schreef Noca het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad erg goed!!

Ik was nooit zo'n goede straatvoetballer, ik moest het hebben van mijn prachtige rushes en dat wil niet echt op straat
Ik heb alles behalve rushes Trucjes, passjes, vrije trappen, lichaam gebruiken en bal af pakken zijn meer mijn dingen
pi_25745224
Ik ook niet, met m'n lange benen. Moet het meer hebben van m'n inzicht en gerichte schot.
That's all folks!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:44:20 #25
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25746941
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb alles behalve rushes Trucjes, passjes, vrije trappen, lichaam gebruiken en bal af pakken zijn meer mijn dingen
Trucjes zijn niet mijn ding.. Inzicht dan weer wel!

Van het zomer maar weer hier in het plantsoen voetballen, kijken hoe dat gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')