Dat is Nederlandsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat was er mis met poorten?
Ja, maar Panna is gewoon verzonnen door straatkindertjes hoor...quote:
Alle taal is toch doorspekt met modetermen? Waarom zegt iedereen hier topic i.p.v. onderwerp? Zo zijn er legio voorbeelden van modetermen die gewoon geaccepteerd worden door de massaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat hier al een soort topic van was, maar kan me vergissen.
Ik vind het vooral suf hoe dit tegenwoordig doorspekt is met modetermen. Wat was er mis met poorten?
Straatvoetbal en zaalvoetbal zijn twee totaal andere 'sporten' tong.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot m'n twintigste met een vast groepje op een basketbalveldje gevoetbald.
Vanenburg zag ik laatst als gast op de VRT bij Sportweekend. Hij werd aangekondigd als beste zaalvoetballer van de wereld. Het publiek wist niet wat het zag toen ze beelden van hem te zien kregen.
Die zijn inderdaad erg goed!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Soufiane Touzani zijn filmpjes zijn helemaal geniaal.
Ik heb alles behalve rushesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg goed!!
Ik was nooit zo'n goede straatvoetballer, ik moest het hebben van mijn prachtige rushes en dat wil niet echt op straat![]()
Trucjes zijn niet mijn ding.. Inzicht dan weer wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve rushesTrucjes, passjes, vrije trappen, lichaam gebruiken en bal af pakken zijn meer mijn dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |