Om dat nu al te zeggen zonder dat er nieuwe spelers en dergelijke zijn, is niet eens koffiedik kijken, maar dat is echt een hele koffieplantagedik kijken. Laten we nu maar eerst kijken met welk elftal we de competitie ingaan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat verwachten jullie van het nieuwe seizoen ?
Ik verwacht een btje matig seizoen![]()
True, we gaan het meemakenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om dat nu al te zeggen zonder dat er nieuwe spelers en dergelijke zijn, is niet eens koffiedik kijken, maar dat is echt een hele koffieplantagedik kijken. Laten we nu maar eerst kijken met welk elftal we de competitie ingaan...
Is moeilijk te zeggen, omdat Booy toch nog wat keuzes heeft, met name op het middenveld. Als nieuwe aankoop verwacht ik wel dat Van Dijk vanaf het begin zal spelen. Caluwé hoort er ook gewoon in. Maar dan hou je, uitgaande van 4-3-3, nog een plek over voor onder andere Somers, Kruys en Tiendalli.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Hoe ziet de basis er op dit moment uit denk je Eilanden?
Klopt, met als aantekening dat Caluwé halverwege het seizoen is gekomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk toch pas de enige serieuze aanwinst tot nu toe?
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2equote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef Eilanden het volgende:
Schut op niveau hoort er gewoon in. Ik heb mijn twijfels bij EN Nelisse EN Fortune in de basis. Vorig seizoen liep dat niet
Inderdaad Paultjuhhh...quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo vanaf nu me richten op FCU
Rossini heeft op mijn in die paar invalbeurten een betere indruk gemaakt dan Nelisse in een heel seizoen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2e
Hopelijk dan dit keer W2 uit op eigen vervoer.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:37 schreef Eilanden het volgende:
Eerste speeldag schijn Willem II - FCU te zijn. Eerste thuiswedstrijd schijnt een week later tegen Sparta te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |