En dan?quote:
Bij RKC was hij ook al niet zo veel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja, totdat ze in een keer bij een andere club gaan spelen en ineens wel gaan presteren.
david min en ohio waren echt matig afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij RKC was hij ook al niet zo veel.
Eigenlijk waren jullie met een goede spits zoals Ueda lachend kampioen geworden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
david min en ohio waren echt matig afgelopen seizoen
Ohio liet dit ook weer zien bij het EK
zeker wetenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk waren jullie met een goede spits zoals Ueda lachend kampioen geworden.
Moet toch ook een groot voordeel zijn om deze wedstrijden al te spelen voor de competitie. Spanningsboog staat meteen strak.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef zatoichi het volgende:
Kick, heerlijke start. Hopelijk kunnen we dit ook laten zien in de eredivisie.
Ik weet wel dat Utrecht een keer 17e stond en toen boven ajax stond.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt het dat Utrecht nog nooit boven Ajax is geëindigd in de Eredivisie? Dat hoorde ik laatst. Wel boven Feyenoord en PSV, dacht ik.
Dat klopt, FC Utrecht (vanaf 70/71) is nog nooit boven Ajax geëindigd. Voorloper DOS wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt het dat Utrecht nog nooit boven Ajax is geëindigd in de Eredivisie? Dat hoorde ik laatst. Wel boven Feyenoord en PSV, dacht ik.
Helaas voor jou en andere Heracles fans niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eerste wedstrijd mogen jullie het wel laten liggen.
Nu staan ze weer boven Ajax !quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Utrecht een keer 17e stond en toen boven ajax stond.
Het is direct los ja, zoveel is zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Helaas voor jou en andere Heracles fans niet gelukt.
Mooie start!
Als @tong80 het als enige nog in je ziet zitten dan weet je dat je dagen geteld zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Haller kan donderdag meedoen, Ohio gaat van (onbegrijpelijk) gewild door PSV naar afgedankt door Utreg.
Dat was wel ff apart om te zien jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:32 schreef Oliver23 het volgende:
Dat Zrinjski volkje dat besloot om eens lekker op de stewards in te beuken, kansloos volkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |