quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een blauwkeelara
[ afbeelding ]
niet zomaar een vlinder, de grootste vlinder, net een Europese draak(met wat fantasie), dus een vriendelijke draak zeg maarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohh! Mooi![]()
Nou hoopte ik op een uitleg, maar ja; vlinder. Wat valt er meer uit te leggen dan "Transformatie"![]()
Dank u!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:starflyer is een poolvos
[ afbeelding ]
en slimquote:
Thanks! Kun je ook zeggen waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:starflyer is een poolvos
[ afbeelding ]
een poolvos is zacht en goed gecamoufleerd, en duikt als iets zijn interesse wekt ergens vol inquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thanks! Kun je ook zeggen waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Kan ik me best in vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een walrus
[ afbeelding ]
Hoe analyseer je dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een tarantula
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een poolvos is zacht en goed gecamoufleerd, en duikt als iets zijn interesse wekt ergens vol inLeuk topic!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat maak je van mij voor dier?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Op basis van postgedrag op forum.fok.nl!quote:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op basis van postgedrag op forum.fok.nl!
jij bent een ringstaartmakiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk topic!!
En wat maak je van mij voor dier?
Oh, die vind ik lief. Dank je!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een ringstaartmaki
[ afbeelding ]
ja echt een blinde!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
user @:onlogisch is een mol
[ afbeelding ]
user @EttovanBelgie is een beverquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het met user @:EttovanBelgie ?
Done!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stel voor dat iedereen zijn dier als UI neemt.
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Done!
Ik ben dol op de capybara!
Hoe maak ik hier een avatar voor fok van?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een ringstaartmaki
[ afbeelding ]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe maak ik hier een avatar voor fok van?
jij bent een axolotlquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
jij bent een kookaburraquote:
jij bent een wolfquote:
jij bent een boomkikkerquote:
Vetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een wolf
[ afbeelding ]
Done!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stel voor dat iedereen zijn dier als UI neemt.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Done!
Ik ben dol op de capybara!
nicequote:
Ik hou van lachenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een kookaburra
[ afbeelding ]
ja die klinken echt legendarischquote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een axolotl
[ afbeelding ]
Bijzonder diertje(kan weer ledematen aangroeien bijvoorbeeld), vriendelijk, maar niet afhankelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom?
Ziet er wel te schattig uit
Heb hier dieren voorbij zien komen waar ik echt nog nooit van had gehoord.
TipTopTopic dit
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd naar het dier van vriend van de SC @:fushia2 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |