jij bent een eekhoornquote:
Ah mooi jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een eekhoorn
[ afbeelding ]
Doe niet zo lullig tegen Fokkie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een wild zwijn
[ afbeelding ]
graag ook uitlegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een Siamang
[ afbeelding ]
quote:
Nu ben ik ook benieuwd naar uitlegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een eekhoorn
[ afbeelding ]
eekhoorns worden door veel mensen gezien als een positief dier welke goed vooruit denken door voeding te bewaren voor de winter, ze zijn klein en snel en duiken overal op, vind ik bij jouw postgedrag passenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar uitleg
jij bent een muskusosquote:
die user is een rolspinquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd naar het dier van vriend van de SC @:fushia2 .
Nou, vertel eens Flip, welk dier ben ik en ook met een rationale erbij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
God heeft mij een geweldige gave gegeven, ik kan feilloos inschatten wel dier iemand is op basis van zijn of haar gedrag.
Wil jij ook weten welk dier je bent laat het hier weten, voor een aantal mensen heb ik al een uitgebreide analyse gedaan die zal ik hier posten; uitleg over de keuze op aanvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |