Okee, klinkt wel leuk voor de kinderenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Over een boot vol met dieren.
Nee, het was een tekenfilm over een kapitein, zijn Surinaamse vrouw en hun adoptiezoontje. De buren daarvan hadden een dierentuin en gingen krokodillen vangen, zodat hun dochtertje daar kwam logeren. Vervolgens was er een zondvloed en moesten alle dieren (tam en wild door elkaar) mee op de boot. Haast een soort Vlaamse remake van de Ark van Noach dus. Met een gemene schildpad, linke kroko's en een goed einde.
Zie ook http://www.filmfocus.com/films/item.php?id=13897

quote:

Als Raffie verstandig is blijft hij van mijn enkels afquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede reis !
trouwens Raffie kan ook nog wel een enkeltje gebruiken !

wk-pool. Als je mee wilt doen, mail me even dan leg ik het uit...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Radegast het volgende:
Wat moet je dan invullen?

quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dit weekend even alles invullen ja.

quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Hee clauw, ik zag dat je ook gezellig op mijn Hyves zit.

Ja, beetje jammer van hemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Altijd leuk. Nu pascalheister nog. Die dondersteen weigert vooralsnog.

quote:

ben meteen ff je vrienden aan het checkenquote:

Het lijken er veel, maar stiekem valt dat wel meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben meteen ff je vrienden aan het checken
Tuurlijkquote:

http://methodmich.hyves.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef dndiek het volgende:
Ik heb ook ooit op Hyves een account gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |