Ik heb 64m2quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Nog net! En toen was ook al lastig. Ik kreeg commentaar dat 50 vierkante meter zo weinig was. Nu kopen starters 18 vierkante meter!
Dat is zeker mooi voor 1 persoon!quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
46 m2.
Prima
echt groot genoeg voor mij alleen Hoop hier nog wel even te kunnen wonen, woon hier nu sinds september
Mn oude opperhoofd woont nu zes jaar in de Jordaan (Iets met een Lier en Anje) na ZuidOost en Diemen. Kids zijn het huis uit. 100 jaar ingeschreven dus het viel de goede kant op. Hij is er helemaalquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef Ole het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontevreden hartje centrum
Heb ik dus ook in mijn tuintje. En wel 3 dubbelglas.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn oude opperhoofd woont nu zes jaar in de Jordaan (Iets met een Lier en Anje) na ZuidOost en Diemen. Kids zijn het huis uit. 100 jaar ingeschreven dus het viel de goede kant op. Hij is er helemaalen ik snap het wel waar die woont. Kom je in de tuin hoor je helemaal niets en ben je hartje centrum. Inmiddels is die de hulp van vele (eenzame oudere) vrouwen
.
Ik blijf binnen denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef borisz het volgende:
Mn oude chef gaat weer veel verkopen.
Mag niet van Femke, maar ja met meer dan één biertje mag je op Kdag Amsterdam ook niet in. En ben daar nooit op gecontroleerd.
![]()
Benieuwd hoe de controles dit jaar zijn met alle extra maatregelen.
Overigens ben ik niet in Amsterdam dit jaar.
Zo! Maar huis ziet er ook goed uitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |