Wat een mazzel dat er geen 1 Ajacied (meer) bij de WK selectie zit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:25 schreef borisz het volgende:
En over drie weken moet Ajax Europees al weer aan de bak. Vier dagen na de WK-finale.
Koeman jr blijft. Hardeveld blijft.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Ugh moet toch niet denken aan het nieuwe voetbaljaar.
Laat het WK nog maar even duren..
Nu maar hopen dat Reiziger aan wordt gesteld!!!!11quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Koeman jr blijft. Hardeveld blijft.
Wat dat betreft veel positief nieuws de laatste dagen.
pfffquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:12 schreef golfer het volgende:
Ik was even minder aanwezig. Bijna dood geweest en 4 dagen op de Intencive Care behandeld. Details zijn via Blues terug te vinden in de Cul-sc.
Maar ik ben er nog en mag zelfs vandaag weer naar huis.
#onkruid vergaat niet
Zo dan, dat klinkt heftig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:12 schreef golfer het volgende:
Ik was even minder aanwezig. Bijna dood geweest en 4 dagen op de Intencive Care behandeld. Details zijn via Blues terug te vinden in de Cul-sc.
Maar ik ben er nog en mag zelfs vandaag weer naar huis.
#onkruid vergaat niet
Zal hele delen missen. Val steeds in slaap.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:43 schreef borisz het volgende:
Qua medicijn moet vier dagen golf kijken wel helpen..
Dat is inherent aan golf op televisie toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal hele delen missen. Val steeds in slaap.
Haha.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef mitt het volgende:
Dat is inherent aan golf op televisie toch?
Heerlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:13 schreef borisz het volgende:
Koemannetjes doen worden afgestraft. Ook vanavond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |