Wat een mazzel dat er geen 1 Ajacied (meer) bij de WK selectie zit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:25 schreef borisz het volgende:
En over drie weken moet Ajax Europees al weer aan de bak. Vier dagen na de WK-finale.
Koeman jr blijft. Hardeveld blijft.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Ugh moet toch niet denken aan het nieuwe voetbaljaar.
Laat het WK nog maar even duren..
Nu maar hopen dat Reiziger aan wordt gesteld!!!!11quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Koeman jr blijft. Hardeveld blijft.
Wat dat betreft veel positief nieuws de laatste dagen.
pfffquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:12 schreef golfer het volgende:
Ik was even minder aanwezig. Bijna dood geweest en 4 dagen op de Intencive Care behandeld. Details zijn via Blues terug te vinden in de Cul-sc.
Maar ik ben er nog en mag zelfs vandaag weer naar huis.
#onkruid vergaat niet
Zo dan, dat klinkt heftig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:12 schreef golfer het volgende:
Ik was even minder aanwezig. Bijna dood geweest en 4 dagen op de Intencive Care behandeld. Details zijn via Blues terug te vinden in de Cul-sc.
Maar ik ben er nog en mag zelfs vandaag weer naar huis.
#onkruid vergaat niet
Zal hele delen missen. Val steeds in slaap.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:43 schreef borisz het volgende:
Qua medicijn moet vier dagen golf kijken wel helpen..
Dat is inherent aan golf op televisie toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal hele delen missen. Val steeds in slaap.
Haha.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef mitt het volgende:
Dat is inherent aan golf op televisie toch?
Heerlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:13 schreef borisz het volgende:
Koemannetjes doen worden afgestraft. Ook vanavond.
Opvallend goed. Iedereen staat versteld over hoe snel ik weer opknap. Heb vandaag zelf auto gereden en boodschappen gedaan en gekookt.quote:
Mooi zeg. Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallend goed. Iedereen staat versteld over hoe snel ik weer opknap. Heb vandaag zelf auto gereden en boodschappen gedaan en gekookt.
Een week geleden lag ik nog half dood op de IC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |