Met mij is alles primaquote:
van hartequote:
Lekker is dat hequote:
op eurosport ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens leek die Est gisteren bij het pokeren erg op Wiljan Vloet zeg. Zegt die commentator op het moment dat ik dat denk dat ie erg op iemand lijkt
Thnxquote:
Neej, op Veronica... Dus het waren Engelsenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op eurosport ?
dan heb je kans dat gedurende het hele toernooi die vergelijking nog een keer of 12 voorbij komt !
Hoe vaak ik niet heb gehoord dat Peter Bosz bij Toulon heeft gespeeld![]()
Eurosprt c
mmentat
ren !
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens leek die Est gisteren bij het pokeren erg op Wiljan Vloet zeg. Zegt die commentator op het moment dat ik dat denk dat ie erg op iemand lijkt
Frank Kramerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op eurosport ?
dan heb je kans dat gedurende het hele toernooi die vergelijking nog een keer of 12 voorbij komt !
Hoe vaak ik niet heb gehoord dat Peter Bosz bij Toulon heeft gespeeld![]()
Eurosprt c
mmentat
ren !
hij keek ook de hele tijd even treurigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kon hem niet plaatsen, maar het is inderdaad wiljan vloet
.
die mensen die weten echt niet waar ze het over hebben, of ze weten niet wat ze moeten zeggen en dan gaan ze maar herhalen wat ze 5 minuten daarvoor vertelden.quote:
eurosport heeft bij meer sporten prutsers zitten, bij het wielrennen is het ook al een drama. Bij curling hebben ze gelukkig wel een goede commentator, ook eentje die weg naar fok weet te vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die mensen die weten echt niet waar ze het over hebben, of ze weten niet wat ze moeten zeggen en dan gaan ze maar herhalen wat ze 5 minuten daarvoor vertelden.
Wat mij ook een beetje opvalt bij die jeugdwedstrijden op Talpa !
logisch...daar zitten de echte kenners natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eurosport heeft bij meer sporten prutsers zitten, bij het wielrennen is het ook al een drama. Bij curling hebben ze gelukkig wel een goede commentator, ook eentje die weg naar fok weet te vinden
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
logisch...daar zitten de echte kenners natuurlijk
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag, heeft iemand een enkeltje morgen in de aanbieding?
ik heb vandaag wel wat in de aanbieding maar ben morgen van plan om ff lekker niets aan te bieden !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen enkeltje morgen, wel een enkeltje Beek en Donkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
terrein is piekfijn in orde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef DarkShine het volgende:
Zou pascal al zin hebben in pinkpop? Het terrein en de campings is een grote drassige bedoeling...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Wie heeft er ook zo'n trek in fastfood?
goede reis !quote:
Camping B is toch ook een dalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
terrein is piekfijn in orde.
Camping B is bovendien een heuvel, dus veel last van regen hebben we niet
Ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Wie heeft er ook zo'n trek in fastfood?
Nou ja veel slechter dan nu kan het niet wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Camping B is toch ook een daltenminste dat was het toen ik nog ging
trouwens prachtig weer in het vooruitzicht voor aankomend weekend
Ik ga vanavond een Griekse kaasflap proberen te makenquote:
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus ergerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel slechter dan nu kan het niet worden
oke dat is extreem...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus erger
waarschijnlijk niet veel meer dan lichtquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dat is extreem...je hebt altijd baas boven baas
daar merk jij toch niks vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |