Nu wel. Wat een figurenquote:
Ik dacht al, wanneer zwaai je eens terugquote:
je moet niet vergeten dat het ook een entertainment programma is Bluezz, dus dan is direkte en goede vragen en een vastgelopen interview geen goede combinatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Truste Tong.
Ik heb net met de video mee zitten kijken naar HS.
Kluivert jongen, het enige wat je echt helder kan is voetballen... er komt werkelijk niets uit die jongen, een vastgelopen interview. En de vragen waren zooo direkt en goed, echt hulde.
Maar met zo'n domme domme jongen kan je niks...
Grijpt alleen maar dingen die gezegd worden aan en herhaalt ze, omdat het hem wel goed in de oren klinkt of zo![]()
Zag je me niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer zwaai je eens terug
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag ga ik mijn baan bij planet maar eens opzeggen, na 5 en half jaar er te hebben gewerkt..
Heb al een andere baanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:07 schreef Dos37 het volgende:
Waarom tijd voor iets anders of?
Kan er niet echt rouwig om wordenquote:
Is dat inclusief het jaar Australiëquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag ga ik mijn baan bij planet maar eens opzeggen, na 5 en half jaar er te hebben gewerkt..
Het gaat hier ook weer elk moment losbarsten zo te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:22 schreef VoreG het volgende:
het is gvd bijna de mooiste maand van het jaar en nog is het kutweer!
Den Haag is altijd kutquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:32 schreef magnifor het volgende:
In Den Haag is het weer ook twee weken ruk ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het gaat hier ook weer elk moment losbarsten zo te zien
kom maar even dan...ik kan dat wel !quote:
Nèh, das ook niks.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef Bjoro het volgende:
Je kan je onderschrift ook wel wijzigen in herfst VoreG
het is ook geen zomer, dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef VoreG het volgende:
Nèh, das ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |