quote:
quote:
Daarentegen begint over 2 rondes een geheel nieuwe competitie waar we des te meer van je gaan verwachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef VoreG het volgende:
Ik, bekend staande als lief en betrouwbaar en een ontzettend leuke gozer, mag niet in de lijst staan omdat ik te weinig deelnames heb... Wat een wereld..
Helemaal mee eens. Ik vind het echt fantastisch dat Bjoro dit doet. Elke keer ben ik weer benieuwd naar de nieuwe foto's en wacht ik weer in spanning af op de uitslag.quote:
Ik zal mijn best doen om dat NIET te laten gebeuren, maar denk wel dat beschouw nog een misser maakt met 1 goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef dndiek het volgende:
Nou ja dan kan ik denk ik niet meer doen dan zorgen dat ik in de top 3 blijf en hopen op een misstap van de nr 1 en 2
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om dat NIET te laten gebeuren, maar denk wel dat beschouw nog een misser maakt met 1 goed!![]()
donderdagmiddag 16:00 uur ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:37 schreef dndiek het volgende:
voor wanneer moet ronde 14 ingevuld zijn ?
Ok dan houd ik daar rekening meequote:
tuurlijk, beetje slijmen bij de modjes kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je plaatje 10 speciaal voor mij gedaan Bjoro? Ik zie als ik me niet vergis eerste eftalspeler Maarten Dangremond van de club waarbij ik speel (Excelsior'31).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |