Nou ja veel slechter dan nu kan het niet wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Camping B is toch ook een daltenminste dat was het toen ik nog ging
trouwens prachtig weer in het vooruitzicht voor aankomend weekend
Ik ga vanavond een Griekse kaasflap proberen te makenquote:
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus ergerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja veel slechter dan nu kan het niet worden
oke dat is extreem...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus erger
waarschijnlijk niet veel meer dan lichtquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dat is extreem...je hebt altijd baas boven baas
daar merk jij toch niks vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb een jaar 5 geleden de koudste Pinkpop ooit meegemaakt. Het vroor toen bijna 's nachts..... het kan dus erger
als het water bevriest kan hij toch niet meer zwemmenquote:
vind hem eigenlijk best snel voorbij gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag Lawrence of Arabia maar is gekeken mooie film maar wel een hele zit zeg.
zeker wel, m'n blikken bier bleven heerlijk koudquote:
Opvolger Kolkka is bijna binnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:02 schreef Bjoro het volgende:
S. Kalou naar Chelsea !
quote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zie dubbel
Ik zou 't niet erg vinden als de rest van de dag over is idd.quote:
dat is niet eerlijk voor Tong en Golfer, die zijn net wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou 't niet erg vinden als de rest van de dag over is idd.
Nope geen geld en zeker geen tijd... misschien dat jaar erna...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit jaar weer plannen om weer eens naar Lowlands te gaan?
Wat hij zegt, geldt ook voor mij.quote:
geen geld, je gaat werkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope geen geld en zeker geen tijd... misschien dat jaar erna...
Jij bent er zeker weer?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen geld, je gaat werken![]()
zeker, en al helemaal met de namen die al bekend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |