da's een beetje een probleem... hij heeft zich de laatste jaren nou niet echt meer bewezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar welke club wil hem nou nog hebben...
Ajaxquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar welke club wil hem nou nog hebben...
Nope, als hij slim is, blijft hij óf bij Valencia en gaat de concurrentie aan (al klonk hij daar maandag in HS niet al te overtuigd over) óf hij vertrekt naar een club waar hij zich op zijn gemak kan voelen en speeltijd krijgt om in vorm te komen (eigenlijk maar 1 mogelijkheid, Ajax).quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef kollie het volgende:
[..]
da's een beetje een probleem... hij heeft zich de laatste jaren nou niet echt meer bewezen.
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...quote:
Dat denk ik ook. Patrick wordt door veel mensen hier uitgekotst, en ik denk dat je weer dezelfde spreekoren zult krijgen als vlak na het ongeluk. Wel jammer, een spits als Kluivert is een verrijking voor de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...
Ik denk dat de Nederlandse competitie een perfecte competitie is voor Kluivert, om weer aan het scoren te raken. Als ik Kluivert was, dan zou ik toch terug gaan naar Nederland, of naar Ajax, of naar AZ, naar zijn oude coach. Dat hij shit over zich heen krijgt..dat ligt ook gedeeltelijk aan hemzelf. Als je normaal doet, is er niets aan de hand toch? Maarja, wat is normaal, voor Kluivert.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...
Dat zie ik niet gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk ligt het aan hemzelf dat hij die shit over zich heen krijgt. Maar hij loopt weg voor problemen is ook gebleken en zal daarom denk ik niet naar NL komen. Al zou AZ inderdaad ook wel eens kunnen lukken ja...
Precies...hij moet nu even niet voor het geld kiezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ook niet, maar als voetballer zou hij daar volgens mij wel weer wat van zijn kwaliteiten kunnen terugvinden denk ik.
Kluivert heeft nooit uitgesloten ooit weer terug te keren bij Ajax.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op terugkomen:quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:34 schreef Chadi het volgende:
Ieder zijn smaak toch of had hij daar het wrak van de BMW op de voorkant moeten zetten.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert filmpjes die je moet zien:
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGU&search=kluivert
http://www.youtube.com/watch?v=oJ3JBgNSOuw&search=kluivert
![]()
Kijk, die jongen mist gewoon sociale vaardigheden. Naar mijn mening is een sms nogal smakeloos. Als hij nou een brief had geschreven waarin hij uitlegt dat hij alles betreurt, erg veel spijt heeft van de fout die hij gemaakt, en graag een gesprek aan wil gaan, dan los je dit een stuk netter op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Natuurlijk was die sms een dag van tevoren slecht getimed en dat hij zei dat hij 'toch wel contact had' was enigszins overdreven en fout. Aan de andere kant, nu was hij iig in Nederland.. Op zich dus wel een mogelijkheid om vervolgens iets af te spreken? Bovendien, wat kun/wil/zou je zeggen als je ze bijvoorbeeld opbelt? Ik zou ook echt niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.. Aan een 'sorry' hebben ze echt niks.. Of dat je vraagt 'hoe gaat het nu?'?
Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor Patrick Kluivert ontzettend moeilijk is om de volgende stap te zetten. En iedereen kan nu wel roepen dat hij niks voorstelt als mens, ik denk dat 90% van iedereen hier niet eens die sms had durven sturen!!!
Iets in de trant van "U spreekt met Patrick Kluivert. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, maar ik vond het nodig om een keer contact met jullie op te nemen." Dat zou al een opening kunnen bieden voor een nader gesprek. Als de nabestaanden zeggen nog niet toe te zijn aan verder contact, dan zou hij ook weten waar hij aan toe is. Ik denk dat de familie het wel zou waarderen als Kluivert blijk had gegeven van zijn berouw en de wil om er samen uit te komen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bovendien, wat kun/wil/zou je zeggen als je ze bijvoorbeeld opbelt? Ik zou ook echt niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.. Aan een 'sorry' hebben ze echt niks.. Of dat je vraagt 'hoe gaat het nu?'?
Ik zie een Kluivert die niet om kon gaan met het sterrendom en denkt dat hij ook naast de velden God is.quote:Over zijn boek, het gaat over Patrick Kluivert. En Patrick Kluivert heeft een 'fout' gemaakt, hij heeft iemand doodgereden, maar er is veel meer in zijn leven dan die ene 'fout'.
De Patrick Kluivert op de foto is wel de Kluivert die ik ken van de voetbalvelden en uit de media. Een vlotte, spontane, relaxte persoonlijkheid. Niks mis mee imho..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |