quote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef RayMania het volgende:
En dat is 2 !
Hij is toch nooit aanvoerder geweest van het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Jopiler het volgende:
Beter gezegd: Opnieuw leider van Oranje
Daarom kan hij wel leider zijn...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij is toch nooit aanvoerder geweest van het Nederlands elftal?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Kluivert hoort in ORANJE!!
Dus jij wilt de Oranjetopscorer niet in Oranje hebbenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat Patje kon voetballen is nooit het issue geweest. Patrick moet alleen wat aan zn houding gaan doen. Wat mij betreft komt hij er niet in bij Oranje, tot er ook duidelijke aanwijzingen zijn dat ook daar wat veranderd is
welke houding?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat Patje kon voetballen is nooit het issue geweest. Patrick moet alleen wat aan zn houding gaan doen. Wat mij betreft komt hij er niet in bij Oranje, tot er ook duidelijke aanwijzingen zijn dat ook daar wat veranderd is
Laat prive en zakelijk eens gescheiden worden. Wat hij in zijn prive leven doet moet hij weten. Als hij maar presteert op het veld. En dat doet hij altijd. En daarvoor komen mensen naar het stadion en niet voor zijn prive leven.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat zullen ze in Newcastle blij met hem zijn,quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:07 schreef Leshy het volgende:
Zo'n topic, volgens Kluivert. Nietwaar, Patrick?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
Kluivert gan ze over 20 jaar herinneren als de beste spits die we ooit hebben gehad en men vraagt zich dan af waarom ie niet werd gewaardeerd toen ie nog speelde.
Een wereldtopper is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |