abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36380014

In hun debuutjaar in het betaalde voetbal was de doelstelling om niet laatste te worden. Dit gaat wel lukken. Ondertussen is de blik al weer op volgend seizoen gericht en wordt er vooral in de hoofdklasse geshopt voor nieuwe spelers. Ongetwijfeld komen er nog wat huurlingen bij.

Laatste wedstrijd was thuis tegen de Graafschap, uitslag 3-3. Ars heeft nog kans om topscorer te worden van de GGD, dat zou een ware sensatie zijn, plus hij zal dan wel niet al te lang in Almere blijven.

Nog 2 wedstrijden voor de boeg, uit in Volendam en er wordt thuis afgesloten tegen Dordrecht. Misschien nog een plaatsje stijgen in de eindstand?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36380037
Wat gaat er gebeuren met Beau Molenaar denk je Suijk?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36380093
Ik hoop dat 'ie nog een jaartje blijft, hij doet het best goed (ondanks de hoge aantal tegengoals). En bij AZ krijgt hij voorlopig toch geen kans.
Klik dan als je durft
pi_36380144
En van Ankeren gaat die ook nog steeds door?
pi_36381853
Ik denk het niet. Die is te veel geblesseerd en als 'ie mee doet is 'ie maar een paar minuten van waarde.
Hij is wel cult natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_36382073
Er moet toch echt wat versterking bij met ervaring in het betaalde voetbal, maar die zijn er lastminute nog genoeg beschikbaar. Net zoals Luijten en Mihci vorig jaar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36384035
Opmerkelijk dat Ars er al 17 in heeft liggen zeg!
pi_36550280
Geen score voor Ars deze keer. Laatste wedstrijd volgende week, maar van de 19e plaats komen ze niet meer af.
Klik dan als je durft
pi_36551309
Omniworld
[14.gif]
pi_36580653
Maar dat is toch beter dan verwacht!
www.thuisuiteten.nl
pi_36684167
Er gaan zo'n 10 spelers, waaronder Biko Brazil. Dus volgend seizoen een vernieuwd Omniworld!
www.thuisuiteten.nl
pi_36687364
Mooi. Er is nu eerder duidelijkheid dan vorig seizoen, dus er moet wel wat versterking gehaald kunnen worden. Biko weg is alleen maar positief natuurlijk.

Ik zie dat deze spelers vertrekken in je andere topic:

Edwin van Ankeren, Léon Ramos, Dennis van der Kraan, Dwight Eind, Stefan Huisman, Nombeko Brazil, Houssain Ouhsaine Ouichou, Michael van der Heijden.

Deze zijn op te vangen. Luijten is al vertrokken, Ars wordt moeilijk om te behouden denk ik.

[ Bericht 50% gewijzigd door Suijk op 06-04-2006 09:54:40 ]
Klik dan als je durft
pi_36716449
Zaten toch wel een paar basisspelers tussen?
www.thuisuiteten.nl
pi_36716694
Ik zou alleen Michael vd Heijden missen. De rest komt echt kwaliteit te kort. Vd Kraan heb ik niet eens zien spelen volgens mij.
Klik dan als je durft
pi_36717683
Dat is dan ook een matige keeper. Was bij Dordt reserve achter Van der Werff.
www.thuisuiteten.nl
pi_36717742
Beau deed het goed, ben wel benieuwd wat hij doet. AZ wilde Zwarthoed ook weer verhuren las ik, dus wie weet moet hij weer terug.
Klik dan als je durft
pi_36717771
Nee, dat zeker niet. Bulters en Molenaar zijn geen opties voor Van Gaal, nog te jong.
www.thuisuiteten.nl
pi_36753146
Seizoen in stijl afgesloten. Nu bouwen aan iets nieuws en volgend jaar gaan voor een plaatsje tussen 14 en 18.
Klik dan als je durft
pi_36792918
Stond Stefan Huisman niet steeds in de basis?
[14.gif]
pi_36792988
Ars naar NEC misschien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36796139
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef Chen het volgende:
Stond Stefan Huisman niet steeds in de basis?
Er zijn twee Huismannen daar. Moderne club.

www.thuisuiteten.nl
pi_36930218
Stefan en Marcel ja. Stefan heeft wel het meeste gespeeld maar is ook niet heel goed. Wel een harde werker.

De seizoenskaart kunnen we al weer verlengen en gaat 84 euro kosten (vorig jaar 80 euro).
Klik dan als je durft
pi_36930302
Ze willen nu misschien Arno Splinter een contract geven. Lijkt me niet zo heel slim meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_36974755
Alle afgedankte rommel die net in het amateurvoetbal is gedumpt wordt weer teruggehaald?

Er zal echt nog wat bij moeten komen, met dit soort spelers ga je het echt niet redden.
pi_36978962
Er valt weinig te redden, want degraderen kan toch nog niet.

Overigens in het Ajax magazine deze week een interview met Kofi Mensah, die wil zich via Omniworld weer terug in het eerste van Ajax spelen.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')