Vanavond komt er weer een wederopstanding van Riquelme.
Wat een geweldige voetballer
En geweldige voetballers verdienen een eigen topic. Dus bij deze
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Als Franco een voetballer was geweest was het al 1-0 geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Riquelme is een wereldspeler. Zij die nu lachen, huilen na Nederland - Argentinië.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Volgens mij speelt hij voor zijn eigen land vaak beter dan voor Villarreal, maar dat kan ook zijn omdat het een pure momentenvoetballer is en hij bij Argentinië betere spitsen voor zich heeft.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Argentinië zonder Riquelme is kansloos voor de wereldtitel. Argentinië met Riquelme is één van de favorieten voor de titel . Je zag het aan Argentinië - Engeland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Godenzonen heb je alleen bij Ajax, Riquelme is god .
As the officer took her away, she recalled that she asked, "Why do you push us around?" And she remembered him saying, "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Alleen tegen 11 ? Hij kan niet eens een doelman aan vanop 11 meter ...
(nog maar eens een bewijs trouwens, fluwelen voetballers en spelverdelers moet je nooit de beslissende strafschoppen laten nemen, zelfs Cruyff liet dat soort dingen aan Neeskens over ... )
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09 "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07) "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07) "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)