Beter voetbal met reclame tussendoor dan een kutprogramma waar niemand naar kijkt en reclame tussendoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:42 schreef Nashje het volgende:
Thuiswedstrijden van Romaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarja het zal toch wel weer uitlopen op massa's reclame.
Understatementquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
Beter voetbal met reclame tussendoor dan een kutprogramma waar niemand naar kijkt en reclame tussendoor.
Ow god jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh kut.
Zaterdag 1 aprilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kutzooiquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh kut.
Zaterdag 1 aprilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:07 schreef golfer het volgende:
Alweer zo'n doorzichtige 1 april-grap.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh kut.
ik accepteer de cookies.
Maar ze hebben het ook over uitzendingen op zondag. Als het een grap is is het wel een slechte dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:10 schreef WebForce het volgende:
Een 1 april grap op 31 maartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Niet de grap van mediakrant, maar van Talpa, want het staat op talpa.tvJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop