Mensen, het is acht jaar geleden dat Spanje van Nigeria verloor. Zelfs de 6-1 tegen de Bulgaren mocht niet baten. Na één ronde naar huis.
Altijd gebeurt er wel iets verassends in één of twee van de poules. Op een leuk WK natuurlijk meer. Wat is het plan? We gaan de poule voorspellen waar de verassing zit, en in die poule op een
doordeweekse dag een wedstrijd kijken. Liefst een 3e wedstrijd dus, met de spiegelwedstrijd op de andere TV.
Poule A, C, D, G en H voldoen niet aan de omschrijving. C is toch al tof, dat hoeven we niet samen te beleven. A en D zijn duidelijk (sorry Iran). G en H zijn helaas vrijdag, dan kan ik niet. Spanje - Saudi-Arabië wordt nl een knaller, want de Spanjolen verliezen de eerste door een hattrick van Rebrov. Frankrijk gaat misschien ook nog vol aan de bak moeten tegen Togo.
Blijven over: B, E en F. B wordt beslist op dinsdag 20 juni. E en F samen op donderdag 22 juni. Dat lijkt me duidelijk. Eén dag na de uitschakeling of heroīsche wedstrijd van Oranje tegen Argentinië... niks beter dan met een fatsoenlijke kater 4 voetbalwedstrijden op één dag. En stel nou dat die Brazilianen eruit vliegen, dan is toch in één klap de (eventuele) pijn verzacht? Of de (eventuele) kans op de titel toegenomen?
Dat gaat m worden:
Donderdag 22 juni, Mick O' Connels Jullie weten waar het is, en hoe het werkt*. O ja, het begint om
16:00. Poule F om
21:00 . Dus om 23:00 kan je weer naar huis. Da's 9 uur bijkomen en weer opladen.
Neem vrij, neem vrij, neem vrij! (Sowieso na Nederland - Argentinië natuurlijk, dat heb je stiekem al lang gedaan natuurlijk, maar je vertelt het niet verder want dan bedenkt iedereen dat.)
![]()
* Ik bedoel dus: ik ben blut en jullie betalen mn bier.
[ Bericht 3% gewijzigd door ErikT op 07-06-2006 11:29:39 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.3 weken sterren kijken in augustus:
www.iayc.org