Goed idee! Ik ga dalijk denk ik lekker even het Vondelpark in!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef Bjoro het volgende:
ach kinders......het is buiten lekker weer....je kunt toch beter met een balletje op een pleintje lol gaan maken dan elkaar hier proberen zwart te maken
Ik wou dat ik dat nu ff lekker mocht doen....helaas mag ik vandaag werken
Doe dat laatste maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Volg hier Dick Advocaat bij Zenith Leningrad.
Kan die dicht? Aangezien er al een Russisch voetbal topic is. En anders in ieder geval even de fouten in de TT en de OP veranderen
Dan kan je wel het Russische competitie topic sluiten hoor als die van Tong persee open moet blijven. Ik bedoel, de mijne was ook geopend met de intentie van Dick Advocaat daar als trainer en Hiddink als bondscoach. Anders had die competitie natuurlijk totaal geen waarde gehad. Dat lijkt me best wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat laatste heb ik gedaan, al kom ik niet teveel aan de OP tekst.
Doe hem maar op slot.De lol van het topic is er al vanaf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je wel het Russische competitie topic sluiten hoor als die van Tong persee open moet blijven. Ik bedoel, de mijne was ook geopend met de intentie van Dick Advocaat daar als trainer en Hiddink als bondscoach. Anders had die competitie natuurlijk totaal geen waarde gehad. Dat lijkt me best wel duidelijk.
Maar goed, het zal wel.
Mammieeeequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand ff ingrijpe in die sneijder topic, ik wil discuseren maar een aantal vinden het nodig me aan te vallen
Je doet er zelf net zo hard aan mee elke keer. Beter is het om er een slotje op te gooien. Zijn we van jouw Calimero praktijken af.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand ff ingrijpe in die sneijder topic, ik wil discuseren maar een aantal vinden het nodig me aan te vallen
Dus een "volg hier Martin Jol bij Tottenham", "volg hier Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund", "volg hier Frank Rijkaard bij Barcelona"-topics kunnen er ook allemaal nog komen? Misschien ook wel een idee voor alle spelers die in het buitenland voetballen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe hem maar op slot.De lol van het topic is er al vanaf.
Slotje graag.
De jouwe ook wat een opluchting zou dat zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee elke keer. Beter is het om er een slotje op te gooien. Zijn we van jouw Calimero praktijken af.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kunnen jullie twee ook niet gewoon naar MSN of een of ander puberforumquote:
Op msn doet hij heel normaal, alsof er niets gebeurdquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie twee ook niet gewoon naar MSN of een of ander puberforumIn UVT lopen jullie elkaar ook alleen maar uit te lokken en naar elkaar wijzen
Jij anders ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op msn doet hij heel normaal, alsof er niets gebeurd![]()
Ik lag jou ook uit or, alleen ik hoef dat niet op msn te laten blijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik lach je uit, als je het nog niet doorhad![]()
lagquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik lag jou ook uit or, alleen ik hoef dat niet op msn te laten blijken.
Ach bij Dick Advocaat moet ik altijd lachen waar ie nu weer gaat mislukken. In godsnaam wat zoekt ie in Rusland. Het was een beetje Ironisch bedoeld. Maar je ziet de lol er niet van in. Dat kan. En daarom sluit ik me bij je aan en vraag om een slotje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus een "volg hier Martin Jol bij Tottenham", "volg hier Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund", "volg hier Frank Rijkaard bij Barcelona"-topics kunnen er ook allemaal nog komen? Misschien ook wel een idee voor alle spelers die in het buitenland voetballen!
Vind je het niet allemaal een beetje dubbelop worden, hoe veel lol je er ook in godsnaam aan beleeft?
mag dit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef Jasza het volgende:
Gaan jullie trouwens komend seizoen weer bananen naar N'Kufo gooien?
Hun hadden het over messen in mensen steken hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind deze en de post eronder erger:
Sneijder overschat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |