Zelfde verhaal als met Hiddink en ik geef ze geen ongelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Er is zoveel geld los gekomen in Rusland dat Dickie de verleiding niet kon weerstaan.
Onverbeterlijk Mittquote:
Eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij kan het volgen van Dick makkelijk hier: De Russische competitie #1: Nu ook met Nederlanders.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft al twee Zuid-Koreanen meegenomen. In ieder geval Ho Lee en een Kim, weet even de voornaam van Kim niet meer.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op maandag 10 juli 2006 19:47 schreef Pritt het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Dick ook hier na een half jaartje weer op straat staat.
idd het is net of je van Nederland in Belgie gaat voetballenquote:
Ho Lee? Mag van trainer Dick zeker de middenlijn niet over? Deze Koreaan schijnt al een Russische bijnaam te hebben: Stojquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft al twee Zuid-Koreanen meegenomen. In ieder geval Ho Lee en een Kim, weet even de voornaam van Kim niet meer.
Da's ook een aardige cultuurshock hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
idd het is net of je van Nederland in Belgie gaat voetballen
SEIPINHO OHOOquote:'Zenit heeft interesse voor Seip'
De Russische club die belangstelling heeft voor Marcel Seip lijkt Zenit Sint-Petersburg te zijn, de club van trainer Dick Advocaat.
Zenit ziet in Seip een ideale versterking voor de gammele defensie. In de afgelopen zeven wedstrijden kreeg de Russische ploeg maar liefst 13 goals te verwerken. Reden genoeg voor Advocaat om de defensie te versterken.
Seip wil komende zomer vertrekken bij SC Heerenveen wegens een gebrek aan speeltijd. Hij kan naar diverse clubs in het buitenland, maar heeft nog niet besloten over zijn toekomst.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:08 schreef MaxPower het volgende:
En aangezien hij uit het communistische Oost-Groningen komt, zal hij zich er direct thuisvoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |