quote:'Adriaanse haalt Sektioui van AZ naar Porto'
10/7/2006 9 :07
In zijn zoektocht naar versterking voor FC Porto blijft trainer Co Adriaanse zijn vizier richten op de Nederlandse competitie. Na eerdere interesse in Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zou nu ook Tarik Sektioui in de warme belangstelling staan van de Portugese club.
De Telegraaf meldt dat Porto dicht bij een akkoord is met de 29-jarige Marokkaan van AZ. Sektioui, die in Alkmaar nog in het bezit is van een contract tot medio 2008, kan bij de Portugese kampioen een contract voor drie seizoenen ondertekenen.
Sektioui speelde en trainde eerder onder Adriaanse bij Willem II en AZ. De Marokkaanse flankspeler stond vijf seizoenen onder contract in Tilburg. Bij AZ heeft hij er twee seizoenen op zitten.
quote:'NEC trekt back van Club Brugge aan'
10/7/2006 8 :47
NEC is rond met de Belg Günther Vanaudenaerde van Club Brugge. Het Algemeen Dagblad meldt dat de 22-jarige rechtsback voor vier seizoenen heeft getekend in Nijmegen.
Vanaudenaerde maakte afgelopen seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van Club Brugge. Hij speelde 22 competitiewedstrijden en kwam ook in actie in de Champions League.
Onder de nieuwe trainer Emilio Ferrera verloor de verdediger echter zijn basisplaats en mocht hij uitzien naar een andere club. NEC betaalt ongeveer 150.000 euro voor Vanaudenaerde.
Nope, Vasco Da Gamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef Paul_NL het volgende:
Daar is ie ook begonnen toch in Europa?
Weer een die gewoon alvast naar verdachte club gaat. Volgens mij gaat er gewoon niks gebeuren anders wacht je even tot woensdag met tekenenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Nashje het volgende:
Hamann naar Manchester City.
Deschamps nieuwe trainer Juventus.
Salcido naar psv.
Ja, alle FM sterren zijn weergaloze voetballersquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Salcido is goed bij FM, beter dan Alex.. is hij echt zo'n topper??!
Je hebt hem potverdomme op het WK nog kunnen zien spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Salcido is goed bij FM, beter dan Alex.. is hij echt zo'n topper??!
Om FM nou als bron te gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik kan toch niet z'n potentieel beoordelen op die paar fragmenten dat je 'm ziet![]()
er zijn Piet de Vissers die daar weken op loeren
Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens watquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Nashje het volgende:
Salcido naar psv.
Allemaal weg sinds begin 2006quote:Op maandag 10 juli 2006 22:10 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens wat
Hansson zit nog gewoon bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Allemaal weg sinds begin 2006
Samaras
Bruggink
Leiwa
Pienaar
De Jong
Maxwell
Bouhkari
Hansson
Kalou
Op de nominatie:
Kuyt
Farfan
Landzaat
Braafheid
Zijn toch nog al wat namen
Nou nou, wat een namen in de voetbalwereld. Terug: Stam, Roger, Gabri, Salcido, Suarez (talent), zelfs Heracles heeft een Braziliaans talent. Van de namen die jij noemt mogen alleen Kuyt, Farfan en Maxwell zich echt scharen onder deze spelers (terwijl twee daarvan nog niet eens weg zijn) en als talent kun je Samaras als verlies rekenen. De nietszeggende namen heb ik sowieso al uit je quote gehaald, die zal niemand missen hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Allemaal weg sinds begin 2006
Samaras
Pienaar
De Jong
Maxwell
Kalou
Op de nominatie:
Kuyt
Farfan
Die zit nog gewoon bij Heerenveen voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef Paul_NL het volgende:
Die is naar Panitinaikos
Ja, maar of dat nou "de grote stap vooruit" is waar hij maandenlang zo moeilijk voor moest doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Standard heeft er wel voor betaald, slim opgelost. Doen ze goed.
En een donkerrode kaart voor Defour zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:27 schreef Paul_NL het volgende:
Wel een stuk minder dan zijn oude martkwaarde maar die was al flink omlaag gegaan toen Ajax Gabri en Roger haalde. Want van Feyenoord, Koln of Standard kon je ook niet de hoofdprijs verwachten.
Maar een rode kaart voor de beleidsbepalers in Genk lijkt me wel op zijn plaats
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Heero87 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een persoonlijke afgang. Zoveel gezeur om te vertrekken en dan uiteindelijk bij Standard kiezen.
Ik wíl hem nog niet. Spelers met zo'n mentaliteit hoef ik niet in m'n team.quote:
En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef Heero87 het volgende:
Als Club Brugge hem had gewild, hadden ze Defour meteen gehad, want Defour heeft zelf ooit in een interview gezegd dat hij al van kindsbeen af Club-supporter was.
Godzijdank dat ze hem niet wilden. Met die mentaliteit? Voor hetzelfde geld staat ie eind volgend seizoen alweer te zwaaien met z'n wet van '78.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?
Porto destijds. De verwachting was overigens dat hij nu naar Boavista zou gaan!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nope, Vasco Da Gama
Heeft niet eerder bij Beira Mar gespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |