abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39751201
Wat vinden jullie nou van Wesley Sneijder in het Nederlands elftal? Ik vind hem wel een tikkeltje overschat, als je zag hoe belabberd hij die vrije trappen nam. Bij ajax vind ik hem wel iets beter presteren maar ook daar vind ik hem niet zo goed als men zegt. Wat vinden jullie?
pi_39751226
Ik vind hem fantastisch.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:20:49 #3
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_39751240
Een Sneijder in vorm kan je er best bij hebben. Hij is alleen niet zo vaak in vorm...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_39751254
Nou, bij het NL was hij puur schijt idd, maar hijs ook telang geblesseerd geweest. Bij Ajax was hij vorig seizoen in de eerste maanden echt supergoed, laten we komend seizoen maar is afwachten.
pi_39751275
Sneijder is een redelijke voetballer alleen op het WK totaal verkeerd gebruikt.
Hij had beter positie kunnen wisselen met Cocu nu ik er zo over nadenk.
pi_39751307
Maar ik vind gewoon dat hij zwaar onder de maat presteerd. En veelste vroeg is gebracht, ik denk dat hij wel eens door de mand kan gaan vallen dit seizoen.
pi_39751340
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Radegast het volgende:
Ik vind hem fantastisch.
hi
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:24:11 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39751371
Wel op de positie waar ie moest spelen dat is geen werk voor hem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39751399
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:22 schreef Adothehague het volgende:
Maar ik vind gewoon dat hij zwaar onder de maat presteerd. En veelste vroeg is gebracht, ik denk dat hij wel eens door de mand kan gaan vallen dit seizoen.
Ik verwacht dat hij jullie dit seizoen gaat verbazen
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:25:22 #10
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39751415
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:22 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk het niet, ik denk dat ze Sneijder dit seizoen gewoon op links zetten.
Minder verantwoordelijkheid voor hem en met een sterke verdediging in zijn rug zal hij veel kunnen aanvallen.
pi_39751456
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij jullie dit seizoen gaat verbazen
Hij heeft me nooit verbaasd hij gaat met het seizoen meer tegen vallen. In de grote wedstrijden staat hij er nooit, en ja tegen de kleinere clubs (met respect) wel maarja dat is ook geen prestatie.
pi_39751661
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja
Ik mag toch wel mensen naar hun mening vragen? Ik heb het toch ook over het nederlands elftal. Ik ben gewoon teleurgesteld in zijn prestatie in oranje en ik wil weten wat medefokkers ervan vinden. Maar als jij gelijk komt zeggen uitloktopic, dan kan je beter maken dat je wegkomt in ben geinteresseerd in meningen en niet in wat jij van het topic vind.
pi_39751733
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik mag toch wel mensen naar hun mening vragen? Ik heb het toch ook over het nederlands elftal. Ik ben gewoon teleurgesteld in zijn prestatie in oranje en ik wil weten wat medefokkers ervan vinden. Maar als jij gelijk komt zeggen uitloktopic, dan kan je beter maken dat je wegkomt in ben geinteresseerd in meningen en niet in wat jij van het topic vind.
Vrees toch echt dat het eerder gebaseerd is op je haat tegen Ajax en Amsterdam

Sneijder is een fantastische speler, alleen ook een Ajacied in hart en nieren... dat zit je vast dwars
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39751840
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Vrees toch echt dat het eerder gebaseerd is op je haat tegen Ajax en Amsterdam

Sneijder is een fantastische speler, alleen ook een Ajacied in hart en nieren... dat zit je vast dwars
Het is daar niet op gebasseerd. Ik vind hem juist in het Nederlands elftal byzonder slecht. Hij heeft geen goede corner gegeven, en geloof me of je een goede of slechte corner geeft dat hangt echt niet af van de posietie op het veld waar de bondscoach je neer zet. Ik vind het en schande dat Sneijder wel mee mocht en Seedorf niet.
pi_39751861
Graag serieuze reacties.
That's all folks!
pi_39752018
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het is daar niet op gebasseerd. Ik vind hem juist in het Nederlands elftal byzonder slecht. Hij heeft geen goede corner gegeven, en geloof me of je een goede of slechte corner geeft dat hangt echt niet af van de posietie op het veld waar de bondscoach je neer zet. Ik vind het en schande dat Sneijder wel mee mocht en Seedorf niet.
Hoezo kom je er nu pas mee Iedereen zag wel dat het in het Nederlands elftal kut ging, maar hij heeft genoeg goede corners gegeven bij Ajax dus
pi_39752115
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hoezo kom je er nu pas mee Iedereen zag wel dat het in het Nederlands elftal kut ging, maar hij heeft genoeg goede corners gegeven bij Ajax dus
Dan is het een interessante vraag waarom het bij het Nederlands elftal niet lukt en bij Ajax (Tegen de kleine clubs) Wel. Volgens mij is het gewoon dat hij er in de grote wedstrijden niet staat en in wedstrijden tegen de kleintjes wel . Ik heb hem overigens de laatste seizoenshelft ook niet veel goeds meer van hem gezien.
pi_39752204
Omdat hij de hele 2e seizoenshelft geblesseerd was? toen hij steeds inviel werd Ajax wel een stuk beter dus kweet niet wat je allemaal loopt te praten.
pi_39752247
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef Jasza het volgende:
Omdat hij de hele 2e seizoenshelft geblesseerd was? toen hij steeds inviel werd Ajax wel een stuk beter dus kweet niet wat je allemaal loopt te praten.
Hij heeft vaak genoeg op de bank gezeten hoor, En als hij inviel was hij echt bagger. Alleen zn eerste seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijdjes goed gespeeld, daarna niks meer van hem gezien.
pi_39752307
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:42 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hij heeft vaak genoeg op de bank gezeten hoor, En als hij inviel was hij echt bagger. Alleen zn eerste seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijdjes goed gespeeld, daarna niks meer van hem gezien.
hahahahahaha Had jij zijn laatste invalbeurten van afgelopen seizoen bij Ajax is moeten zien dan praat je wel anders Hij zat helemaal niet vaak op de bank, alleen de laatste 5 duels ofzo
pi_39752372
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

hahahahahaha Had jij zijn laatste invalbeurten van afgelopen seizoen bij Ajax is moeten zien dan praat je wel anders Hij zat helemaal niet vaak op de bank, alleen de laatste 5 duels ofzo
Zijn invalbeurten waren echt niet goed hoor, Als hij erin kwam vond ik dat het minder ging lopen.
pi_39752406
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Zijn invalbeurten waren echt niet goed hoor, Als hij erin kwam vond ik dat het minder ging lopen.
Nu ben je dus al niet meer serieus te nemen
pi_39752452
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Adothehague het volgende:

[..]

idd want jij zit elke week in de Arena naar Ajax te kijken dus jij kan er een goed oordeel over geven!
pi_39752505
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nu ben je dus al niet meer serieus te nemen
Wat jij wilt, maar op tv waren mensen niet te spreken over hem. Genoeg negative puubliciteit voor sneijder en dat hij op het wk ook zo slecht was bevestigd dat hij zwaar overschat is
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:50:48 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39752600
PSV, Praag, Brondby met grote druk op kwalificatie, Schotland. Zijn inderdaad de kleine clubjes waar 'ie tegen uitblinkt.

Wat mij betreft speelt Sneijder ook niet ini Oranje hoor, en houdt 'ie het lekker bij Ajax. Geen problemen mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')