Hetzelfde kan gezegd worden van de Eilanden-collectie!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef Tomhoog het volgende:
en je moet toegeven dat het wel wat heeft
zie FBquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
AiRRaid, zet in FB of mail me maar even (zie profiel) wat ik moet wijzigen in de OP. Dan regel ik dat.
Beschouw wil de lijnen wel trekken.quote:Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ho, ho. Er is al een gazonmanager. Beschouw werkt enkel aan de lijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef AirRaid het volgende:
Terreinknecht: Beschouw
dan wordt het dus Lijnentrekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ho, ho. Er is al een gazonmanager. Beschouw werkt enkel aan de lijn
Ik ben op de hoogte van de perikelen omtrent Mich. Als jullie willen, kalk ik die helemaal onder. Met het gras wil ik me niet bemoeien, daar is Herkauwer al voor. Lijnen, dat wil ik wel. Desnoods zet ik looplijnen op het veld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En toegevoegd, volg je AC FOK! al lang Beschouw en wat zijn je doelen in je nieuwe functie?
quote:spelers die zijn opgeroepen voor hun betreffende nationale selecties
Nederland:
Pekel, SCH, DylanDog, Tong80, VoreG
Jong Oranje:
Numero_uno, The_BoezelaaR, BliksemSchigt, tha_dark
Olympisch elftal:
Brighton
Liechtenstein:
-Vaduz-
quote:a.s. woensdag spelen we een vriendschappelijke wedstrijd tegen de amateurs van Timo Toekan Team
Vaduz, jaloezie is een slechte eigenschap.......quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanden, je dacht toch niet dat die voor jou zijn gekomen. Er was een bruiloft aan de gang van een glamourkoppel.![]()
Blanco contract.... Geld speelt daar geen rol.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zou het er best een keertje op kunnen, maar om daarvoor nou naar Splats te gaan ..... hoe zit het met de overige contractvoorwaarden Mich?
Ik spreek maandag weer de voorzitter. Als het er van komt, zal ik het hem vragen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan die chick voor Boez niet hierheen gehaald worden als bijvoorbeeld secretaresse of voor de Kroatische PR?
quote:Kledinglijn Eilanden nu al een groot succes
De kledinglijn die AC Fok! United voetballer Eilanden is begonnen, is nu al een succes.
De modieuze kleding vind vooral gretig aftrek binnen de homo-scene in het Noorden van het land!
Dat zijn gewoon een speler en een zaakwaarnemer die een contract met Tele2 tekenen over het ontvangen van live voetbal op de tv. Niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Blanco contract.... Geld speelt daar geen rol.
Heb weer twee spelers ergens ondergebracht, hier zie je ze tekenen:
[afbeelding]
quote:
Dat zijn twee spelers die een contract ondertekenen na een transfer, waarde vriend. Mooi contract zelfs.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon een speler en een zaakwaarnemer die een contract met Tele2 tekenen over het ontvangen van live voetbal op de tv. Niks bijzonders aan.
Die riooljournalistiek ook altijd!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Daar moeten we dan maar de politie op afsturen Franky .... de officiele presentatie moet nog plaats vinden... dit kunnen niets anders dan slechte neppers zijn!
Namen kunnen er nog niet genoemd worden, maar enige spelers uit de selectie zullen inderdaad model staan voor bepaalde onderdelen van de kledinglijnquote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die riooljournalistiek ook altijd!
Is de roddel dat SCH model zal staan voor de lijn waar of niet?
Gelukkig doe ik er niet aan meequote:Op zondag 21 mei 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Namen kunnen er nog niet genoemd worden, maar enige spelers uit de selectie zullen inderdaad model staan voor bepaalde onderdelen van de kledinglijn
Laat me eerst maar eens weten wat dat inhoudt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, ik kan ook voor jou een mooi contract regelen als Hoofd Faciliteiten.
Je vindt het gewoon niet leuk dat ik je niet gevraagd hebquote:Op zondag 21 mei 2006 22:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik er niet aan mee![]()
Al hoop ik wel dat het goed verkoopt voor je en succes ermee
het is me gevraagt maar ik kreeg er een te kleine vergoeding voor...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon niet leuk dat ik je niet gevraagd heb
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:57 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
het is me gevraagt maar ik kreeg er een te kleine vergoeding voor...
Allemaal de kiftquote:Op maandag 22 mei 2006 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De kledinglijn van eilanden heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Het kost geen drol
en het ziet er shit uit...
Ik hoorde dat je bezig was met nieuwe apparatuur, een kleine draaitafel ofzoiets?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:42 schreef Dos37 het volgende:
stadion speaker meld zich ook weer is een keer.
Ik fax je vanavond.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat me eerst maar eens weten wat dat inhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |